Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poťouchlá barvička
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 26.3.2004 (00:05:48)

 

Sobota. Prima den, plný odpočinku, aspoň pro většinu smrtelníků. Jenže, jenže....... Mě čekalo vymalování pokoje. Když to zvládnou oni (slabí muži), proč ne já (silná žena)?

V tu sobotu jsem se ze zpupných představ o některých svých možnostech a schopnostech vyléčila:-)

Na začátku mi k mému počínání řekla svůj názor sama barva, když jsem ji „tónovala“.  Přilévala jsem koncentrát červené barvičky do bílého základu,  a při míchání bezmyšlenkovitě civěla na to růžovění.......až najednou jsem procitla, protože barva se na mě z toho kbelíku moc hezky zasmála. Co zasmála, nezakrytě se mi zařehtala do obličeje. Věděla asi, jak si s ní užiju.

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.3.2004 > Tak ten závěr jsem nečekal, pěkný:-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 26.3.2004 > To mi připomnělo, jak jsem se i já, slabý muž, pokoušel vymalovat...
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 26.3.2004 > :)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 26.3.2004 > primalex smajlík....:o)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 26.3.2004 > čtenář> 

Jůůůů, odkdy můžou anonymní čtenáři bodovat?

Nějakej filuta..tenhle čtenář

Obešel Dušana..hacker nejspíš:-))))Díky:-)


<reagovat 
Saimon (Občasný) - 26.3.2004 > Bez blití, ale taky za pět!
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 26.3.2004 >

No a jak to vypadalo na zdi?

Ony barvy klamou, blednou a vůbec žijí vlastním životem (když jsem malovaly - máma, ségra a já, obývák, do bílého primalexu jsem přidala hnědou, krapet béžové a krapet oranžové, pokoj byl nejprve světle růžový, pak vysychal do fialova a proschnul se k takové zvláštní lehce oranžovo-růžové)

 

 


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 27.3.2004 > Quotidiana> 

Na zdi to vypadalo naprosto přesně tak, jak jsem měla v úmyslu:-) Ta lahvička s koncentrovanou červení měla na sobě rysky a vyobrazení adekvátní sytosti růžové při přimíchání do x litrů bílého základu, tak jsem si to propočítala, promíchala ..a bylo:-)

 


<reagovat 
hajka (Občasný) - 27.3.2004 > Ty nerada moderní umění na zdech svého bytečku, domečku :o))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 27.3.2004 > hajka> 

Ale ráda, Hajko, o tom žádná...

A kdybych byla schopna tu klaunskou tvář přenést na zeď, učiním tak ráda, leč ..schopna jsem nebyla:-)


<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 27.3.2004 > Já to vidím jako čokoládovou polevu a tu já moc rád. Ostatně ví Bůh, cos nám to tu vyfotografovala, třeba je to opravdu nějaká poleva. Že by na zeď ? Tam je jí škoda, ledaže by ji nějakej neznaboh a vínapytel (pytel je přece ve vybranejch slovech, né ?) na tu zeď chrstnul a pak sebou hbytě mrsknul, aby uhnul pádné ráně paní domu...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 27.3.2004 > Montrealer> 

Montrealere, Ty to, koukám, dovádíš ad absurdum:-)) Máš čb. monitor?:-) Nebo čokoláda existuje i červená?

Jistě, poeticky bych i mohla barvu na zeď nazývati polevou pro zeď:-)

Ale nechci..jediné, co jsem tímhle příspěvkem sledovala, bylo podělit se o zachycení "lidského projevu" věci:-)

Ale díky za nakouknutí:-)

 


<reagovat 
Muřky (Občasný) - 26.3.2004 >

Poťouchlá (ale mile) BlueNebíčko!

no, jo dyž Muřky dává dicinky jen 5B!

A tady, když se bude moct poblít, je to i opravněný..

Jdu bleejt...(ten kbelík mi dodal inspirace)


Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 27.3.2004 > Muřky> 

Muřky, tak doufám, že skore jest vyrovnáno:

A tady, když se bude moct poblít, je to i opravněný..


<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 27.3.2004 > BlueSky> 

Já bleju vždy a všude!!

Jest vyrovnáno! Ano tys mi dala za dvě a já tobě za pět!!

Néé, až mám strach to říct...ehm....émm

Jdu bleeejt...


<reagovat 
Newton (Občasný) - 30.3.2004 >  
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 7.9.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 7.9.2004 >

jé jak to že sem tě přehlíd? Páč ti mizej a zas se oběvujou děla, asi, že?

 

Jo to je na pokračování?

 Bude fotka pokoje?


Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 7.9.2004 > Luk Malér> 

Hele, nesi to jo?

Trochu pravdu máš, že moje příspěvky podivně oscilují ve zjevování se ukrývání (tedy stalo se jen JEDNOU:-)), ale nevěřilo se mi, že jsem něco někdy "vytvořila"(nerada používám silných slov:-))), tak ........

Ale jooo, až najdu nějakou zajímavou fotku pokoje, budu na tě myslet


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.9.2004 > BlueSky> Buď ráda, že ta barva po tobě neplivla... ;-))))))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 7.9.2004 > Luk Malér> 

Chi..ty jsi milý

Máš snad nějaké zkušenosti? S plivající barvou?

Možná na mě plivla, páč při míchání vyšplouchla..inu , jeden neví, jsou věci mezi nebem a zemí


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 7.9.2004 >
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 7.9.2004 > Jéééééééééééééééééééééééééé ty si breberka, teda brepttraktorka, teda redaktorka, sou věci, žjóóófka, se soustředim na děla, opomíjím společenský život a takovýhle změny....
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 7.9.2004 > Luk Malér> 

JAKÝ ZMĚNY? Já jsem furt stejná a Totem určitě taky, takže.......

Ovšem tu breberku ti nezapomenu 


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.9.2004 > BlueSky> no to já doufám, že mi ji nezapomeneš, proč bych se s ní taky vymejšlel? checht
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> 

Nó, ty aby ses nepřidal

Jistě, mně to asociuje taky a LM nepochybně též, taky vidíš, jak se tady nepokrytě tetelí radostí, jak mi dal pěkný pojmenování


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> 

chytrej, teda: sím ano pančeli.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > BlueSky> to přece neni vo tetelení, to je o napadání zaběhlejch rčení, "to ti nezapomenu", "to jsem neslyšel" apod. a co teď na to říct. Tady je podle mě důležitý reagovat tak, aby byl jasnej smysl toho rčení nebo ukázaná jeho nesmyslnost. Tady sem zkusil tu druhou možnost. Že by se to povedlo?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> 

nemanipuluj - já vim, že to děláš rádd a dobře. chytrej = ví co je breberka KONEC - ne kdo je proč je s kym je, tj. víc ani hovno.

 

Můžeš vysvětlit: "to si nezaslouží ani ona"? (červenáherečka = red aktorka promine) ale zní to tak, že: "zaslouží si spoustu sviňáren, ale tuhle už ne."


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.9.2004 > Luk Malér> 

Já to považovala a považuju  za srandu, veselé pošťuchování -  veškeré ty reakce, vč. mých, o breberkách a následující ode všech.:-)

A zvláště bych upozornila na použití smajlíků, které , aby nedošlo k nepochopení, snad mají taky trochu schopnost upozornit, jak je to myšleno:-)

 

Venku je hezky, netrpíme hlady, není tu válka, .....a tak.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> 

jaký kventýnovský - ale NE, my mluvíme spisovně, no jo - oprava ach ano - vlastně HRŮZA ČEŠTINA, že? Vypadalo to, že pohřben kventýn, vstal nám z hrobu a v tvém těle "džouky" páchá - buď rád, že ne pšouky...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> 

Já neřikám že seš manipulátor, já sem řek, žes manipuloval, že ti to de a nečiní problém.

Jedna z technik manipulace se jmenuje podsouvání, tu si zkusil, toť fakt.

Bysem neřek, že sem nakrklej - to spíš tvý první reakce na mě vypadaly, že máš krámy...


<reagovat 
delikt (Občasný) - 22.9.2004 >

Věděla, jak si s ní užiju...! :)))) Takovej klaunskej, podařenej!!

Jéé, tady to docela žije.. Teda žilo.. :)))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 22.9.2004 > delikt> 

Delikt, ty mi jdeš nějak po krku..teda po příspěvkách, že jo?:-))

Jsem ráda (abych tak fungusovsky řekla:-)), že tě to pobavilo


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 22.9.2004 > BlueSky> Mno, bych praudu děla, du.. páč to tvoje psaní, to je takový laskavý lický vtipný dojemný veselý smutný nadhledový a vůbec, prostě mi chybělo, no.. ;)
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 22.9.2004 > delikt> 

Jezíííís..to je milý:-) To si schovám..

a teď , s pravdou ven, co ode mě potřebuješ? (to říká moje maminka, když se k ní podobně prihovárám-to víš, ty geny:-)))))


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 23.9.2004 > BlueSky> 

A nemůže bejt pro někoho tvoje psaní prostě milý a přesně mu padnoucí, aniž by něco potřeboval???!!!

Smiř se s tím!


<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 23.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 30.9.2004 > hele, poklade, sice to není nutný.. ale pro příště je lepší, když si ten bílej základ před tónováním zředíš 1 ku 0,75 - ušetříš spoustu barvy, líp se to pak namíchá a drží to úplně stejně.. myslel sem že to tak dělá každej, ale jak koukám, ty liješ tónovku přímo do kbelíčku :-)

i když je možný že to byl zrovna ten neředitelný, ale ten se na vnitřky nepoužívá
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 1.10.2004 > Emmet_RAY> 

Hele, zlato, viděl jsi mě někdy malovat?:-) Tušila jsem , že to bude práce na etapy - nikoliv po hodinách, ale po dnech, ehm, až týdnech, takže jsem nechtěla, aby se mi barva zředěná vodou třeba zkazila. Takhle prostě mám namíchaný odstín a podle času a potřeby odleju do jiného kbelíčku natónovanou barvu a naředím (1:0,75) a ..maluju zase kousek. Stále dosahuji stejného odstínu. No, hrůza...ten pokoj má 4 (čtyři velký) stěny A zbyde mi i do sklenice na drobné opravy:-)

Ale díky, až budu malovat menší pokoj a zvládnu to v krátkém časovém úseku, s důvěrou vzpomenu tvé rady, Emmítku:-)

 

Záhy budu malovat balkon, ten zvládnu najednou, ale sakra, tam je nutno použít neředitelný, tak tu radu zase neuplatním:-)


<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 9.2.2005 > tak pekne namiešaná farba...
nádherná farba...
(vo vedre, neviem, ako po vyschnutí - po vyschnutí sa farba mení)
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 8.8.2005 > Já to taky znam, růžovou mam i z oranžový.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 16.8.2005 > ta fotka je fajn... tedy ten škleb na ní...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter