|
|
|
Na co asi myslí? Autor: Lian (Občasný) - publikováno 10.2.2001 (16:34:44), v časopise 12.2.2001
|
| |
Když jedete metrem, tramvají, autobusem a díváte se na ty znuděné obličeje kolem, napadá vás, na co asi všichni ti lidé myslí? Třeba ta dlouhonohá kráska, ta zamyšlená babička, bezdomovec se psem, co má tak smutné oči, ten chlápek v obleku a s kruhy pod očima nebo ta puberťačka s Bravíčkem…. Vidět jim tak do hlavy, číst jejich myšlenky. Vědět, jestli jsou šťastní……
…..Babi, já nechtěl. Ty víš……..Je mi to vážně líto. Ach Bože.. Kdybych věděl, že……nikdy bych. Je mi to tak strašně líto. Promiň babičko. Já to tak nemyslel. Já se chtěl omluvit, ale…….
……Ty nohy…….páne jo……..vidíte to někdo? Božský nohy. Vedou až do nebe……Určitě jsou jako ze sametu. Chtěl bych….
…….No tak, Udělej to, chyť se tý tyče. Máš jí otevřenou, taková provokace, tak jí pusť, chyť se, upadneš. Já jí přeci vidím, naditá…kolik tam asi máš, panenko? Jen se hezky chyť a já už to přepočítám…
…..Chleba, nějaký rohlíky, jogurt, salám a..sakra, ještě něco….no tak, vzpomeň si..Jo!!! Mraženou zeleninu
…..3 měsíce. Za tři měsíce se mi narodí malý Filípek. Tomáš bude tak šťastný, že bude mít syna. Jsem ráda, že jsem mu to neřekla, krásné překvapení….
…..Prosím, prosím aspoň pro toho psa, když už ne mě…Já vím, že smrdíme, ale věřte mi, já si to nevybral. Ale..Pája musí žrát, on za nic nemůže, je to jen zvíře, tak prosím……….
…Lá la, tudum tudum……lá la….tudum, tudum……lá la…….
…..Možná, když se teď nenápadně ohlídnu, zjistím, že se na mě pořád dívá. Nebo taky ne. Radši se neohlédnu a budu si představovat, že……..
……Takhle už to dál nejde, každé ráno, celý víkend to samé, milý je jen v noci…Už se sebou nenechám takhle mávat. Rozejdu se s ním, Ano. Hned teď. Ne, zavolám mu z práce. Ne, radši až přijdu domů. Nebo po večeři?…..
…..Spát, bože chvilku spát…..Ta dračice..Ale co, stojí to za to, i za ty kruhy pod očima. Krásná únava. Miluju Tě, beruško moje. Těším se na večer…..
…..Brade, Brade…….můj budoucí muži. Ty seš tak krásnej. Počkej, Budu modelka, odjedu do Ameriky a vezmu si Tě, uvidíš.Jsem lepší, než nějaká Jennifer..rozmazlená nána..anorektička…..
Už nebudu chlastat, slibuju. Tenokrát to myslím vážně a dodržím to….S tou travkou si to příště taky rozmyslím. Kolik vůbec je? Ten čas je tak pružnej, natahuje se jak kšandy……že mi zas ujel vláček….
No tak dělej, rychle…Honem, nebo to nestihnu…Co když tam už nebude? Lásko moje vydrž, vydrž, už jedu. Za chvilku jsem u tebe. Sakra, koupím si toho mobila……..
………Sbohem Františku. Byls moje životní láska. Vydrželo nám to..no, skorem 60 let. Život s tebou,to bylo to nejlepší, co mě mohlo potkat. Nevím, co si tu bez tebe počnu. No, snad už tady taky dlouho nebudu, půjdu za tebou…..
|
|
|