|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drfaust (Občasný) - 22.6.2004 > a dírka v prsou
bezvýchodná,
jméno smrti za svobodna: Svobodová,
než ji pojal.*! Šiktanc:)
Tohle je pro mne v tuto chvíli náročnější než se zdá... vrátím se (ale toho K.Š., což může být jen osobní věm, obecně neplatný... určitě pochvaluji...
za experiment v poetice 5*!) ...ale jak říkám,,, ještě mě to neprostoupilo.
ale není jen pak... je to i na začátku.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
kink (Stálý) - 23.6.2004 > po pravdě: sice bezvadný rýmy ;) ale (řečeno tvými slovy): nějak ti je nevěřim....;-)))
ale jinak***
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
aJSha (Občasný) - 23.6.2004 > kvôli tomu, že mi huba narástla po slovensky, musím všetko čítať dva a viackrát .... a nahlas
Do mrtvých prstů potrhané
jsou teď moje
prázdné dlaně
a tělo jako těžký vůz,
jenž náhle pozbyl oje,
sune se mi do propastí.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| aJSha (Občasný) - 24.6.2004 > Luk Malér> No keď ti to spraví vianoce JOJOJO SYMPATICKEJ ... DEEEEEEEEEEESNE
A je mi ĽÚTO, že si Egil na to, že píše pekné básničky zvykol (o tom ja neviem, že je zvyklý, ja tie, čo sa mi nepáčia nehodnotím :o))
| | | <reagovat |
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 24.6.2004 > quentinbubakoff> Jen tak, sem trochu v kocovině, nemá to s Egilem nic společnýho, prostě sem se tu dal do řeči, a protože vymejšlim takovej vopruz v práci, tak mi přišlo legrační se vyblbnout. Že to je Egilova věc - je náhoda. Kdyby tohle řekla pod jiným dělem, začal bych konverzaci stejně, asi by tam nebyla pak zmínka vo ziggym a Standovi, ale to faktys neni žádnej naschvál, prostě blbnu, snad nijak zle?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 13.8.2004 > Jonáš> Jak správně ponamenáváš - předrážky - - mnohem spíše se jedná - v těch místech, která uvádíš - o trochej s předrážkou. Jmb by měl končit jednoslabičně (přízvučně), což zde tak není. Aby jamb končil nepřízvučně... no...:)
-u-u-u-u
| | | <reagovat |
|
egil (Stálý,Redaktor) - 13.8.2004 > A ten Šiktanc... to máš pravdu - - čtyřstopý trochej pro něj typický není - - plácl jsem to od boku, a pak se na to podíval až doma - - naopak: zhusta využívá daktylských stop etc..
čau!:) a Ď za skouknutí a věcné poznámky...
| | | <reagovat |
|
|
|