Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: protěž (Občasný) - publikováno 6.7.2004 (00:32:48)

Z tábora

od dvora

ke dvoru

prolomit

závoru

 

Myslet jinak

 

Zápalku

zapálit

od srdce

k srdci

pobouřit

Matku

 

Mluvit jinak

 

Neuhnout

věren

nejen sobě

setrvat

nemoha

ulehnout

ani v hrobě

 

Zemřít jinak

 

(6.7.1415)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 6.7.2004 > No nevím jak pobouřil "Matku"?
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 6.7.2004 > Mně se "pobouřit matku" líbí, ale do jiné básně. Tahle mi připadá trochu zmatená.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 6.7.2004 >

Církvi se říká matka... matka církev


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 6.7.2004 > Matku jsem pochopila hned. Pěkné připomenutí.
Body: 4
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.7.2004 > Na daný téma jsem čekal horší, tentokrát předvídavost selhala :o)
Body: 4
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 6.7.2004 >

Moc hezké..popsala jsi pár slovy celý život...velmi výstižné Já jsem napsala něco podobného k dnešnímu dni, ale spíš jenom konec života...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 6.7.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 6.7.2004 > k husovu výročí jako vyšité a je to skuetčně záživné a k smíchou pobouzející
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 6.7.2004 >

(((((((((((( tohle je mimoděká poznámka, kterou píšu hlavně kvůli sobě: já jsem husa... kdyby se někdo divil, proč to mám zase navrchu... měnila jsem nějaké údaje a netušila, že se mi to posune...)))))))))))))))


<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 6.7.2004 > protěž> to je zvláštní co jsi napsala..že jsi ..husa... a dnes je den před xxxxlety upálili taky husa..i když s velkým..H...Mimochodem, nejsi žádná husa!!!!!!!!!
<reagovat 
ariel (Občasný) - 6.7.2004 > Matka je jasná z toho data. Hezké na tom je, že bez něj by možná byla hůře srozumitelná jen ona. Ale možná ani to ne. ...kdo je horší člověk na světě než vlastní maminka? Kdo nerozumí, je možná stále zaklet...
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 6.7.2004 > me se to libilo...takovy burcujici...ani jsem nemela cas vydechnout...:-)))Akorat k tomu konci...proc proboha myslet hned na umirani....venku je tak krasne, vsechno voni letem a pokosenou travou....ja si teda pro sebe zmenim posledni vetu za ZIT JINAK....a v tom pripade se mi to libi vic...a proto davam taky D..:-)
Body: 5
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 6.7.2004 > Andulka> 

Díky.

Ano, sama pro sebe si to určitě změň na "žít jinak" , to je lepší varianta... Škoda, že chudák Hus si to změnit nemohl...

 


<reagovat 
 Andulka (Občasný) - 6.7.2004 > protěž> Hus nic menit nemusel, on zil jinak..:-)
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 6.7.2004 >
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 19.9.2004 > příjemné! ...ježiš...a z toho oka už budu mít depresi...
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 12.6.2005 > Jo a "matka" to dodnes nestrávila.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter