Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci strom a mindrák z kolekce duševní průjmy
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 29.7.2004 (09:16:39), v časopise 30.7.2004
další v kolekci>

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 29.7.2004 >

Ale jaképak pardon, prostě se mi to nelíbí a basta


<reagovat 
delikt (Občasný) - 29.7.2004 >

Taková.. skoro úsměvná, ne?! :))

*** Obnažené kořeny svíjej zbytek života.... ***

Mindrák... jen tak..

Dobrá metaforka!!!

Fotka taky dobrá, možná jen zbytečně navádějící.. Ale to je asi záměr, ne?..

Akorát to tónování.. brrr!!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 29.7.2004 >

hm, taková jalová protestakce...


Body: 3
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > Rawen> Protestakce????????????? KDE????????????????????? (to je údiff)
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 29.7.2004 > Luk Malér> 

já vím jak to myslíš - to, že nejde o strom, ale o něco jiného - ale příjde mi to moc jednoduché a nedotažené. Pardon .


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > Rawen> 

to, že se tito nelíbí, je tvý svatý právo, jen protestakce - ajajajajajajajajaj - no jestli to tam vidíš... tak to abych se nad sebou zamyslel nebop chodil kanálama - protože esi něco nemam rád, tak je to právě občanskopolitické umění.

Spíš to je jen přírodní věc s osténkem: a co my co jsme zas zničili je tak?

P.S. Onehdá sme si s někym povidali vo tom, jak nás sere to, když někdo ví líp než my, co sme tim chtěli říct a ke ffšemu eště to vidí dóóóóst jinak


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 29.7.2004 > A náhodou je to protestakce, ty jeden hnusnej zfetovanej grínpísáku!
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > Felipe> 

Troubo, jak můžu bejt hnusnej, když jsem squěllost; jak můžu bejt zfetovanej, když sem vožrala; jak můžu bejt grýnpýsák (když už tak grýnpýsák s tvdym), když sem exponent imperialistického mamonu, HA? 

Nevíš co?


<reagovat 
.......... (Občasný) - 29.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 29.7.2004 > Líbí, ale ne zas tak moc. Takže nedostaneš Dééčko
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > Dommi> to si dovoluješ dost, milé mládě, ale vzhledem k tomu, že si zhrdla můzou..... nevim ... nevim.
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 29.7.2004 >  ... pěkná myšlenka, líbí
Body: 4
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 29.7.2004 >

Každý to hlavně vidí JINAK a netřeba jej za to hubovat  Kolik je na světě lidí, tolik je názorů -

řeknu ti, já třeba něco napíšu a spousta lidí si to vyloži jinak a dokonce LÍP než jsem to myslel. V tom vidím největší výhodu psaní, může tě překvapovat co všechno si ostatní berou z tvých dílek - obohacuje tě to a dává ti sílu psát dál...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > Rawen> já jsem tě vyhuboval? Tak to sem nechtěl.  
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 29.7.2004 > Luk Malér> Buďme prosím tolerantní... :-)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > Rawen> 

Joooooooo jasně, myslim, že teď trochu klopýtáme o úskalí výhradně písemné komunikace bez toho, abychom viděli řeč těla. Plus se neznáme.

Tak někdy vyzní nevinný vtípek jako arogantní napadení apod.

Takže: jasně tolerance, jasněěěěě, jasněěěěěě dík za názor, jen prosim tě nepiš: vím, jaks to myslel. Ono už jinak zní: já tam slyším (vidím, cítím), řikáš totéž, ale to první vypadá, jako že se děláš chytřejším než autor sám.

Že se ti to nelíbí a že to vidíš jako protest, to je tvá záležitost.

Jinak: tolerance, a do pohody...


<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 29.7.2004 > Luk Malér> Oki, příště tam to "mě to připadá" hodím... Hezký den přeju :-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > Rawen> Kjóó měj se.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > quentinbubakoff> To ani neeee, ale tohle je jen taková přírodní lyrika - letní odpočinutí - nic převážného ;-)))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > quentinbubakoff> alejojo tam je drápků , ty je jen ve své budoucí slávě nevidíš... , sem řikal takový letní okurková....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > quentinbubakoff> víš co tak už to aspoň přestaň rozpatlávat...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > quentinbubakoff> 

Ještě tři repliky a vyzmizíkuješ ji... vono nejen, že nato kydne a eště to rozpatlá von je navrch dotčenej.  fffffmmmmmmmmmmmm


<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 29.7.2004 > jak už bylo řečeno, bohužel i já se kloním k názoru, že máš lepší věci, todle je prostě tak trochu rádobyochranovatěpřírodní výkřik otroka kapitalismu ...
tak nějak v tom necejtim to (v)nitro.
?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.7.2004 > Cirilla> i ty Brutto? Ajajajajajajajajajajaj
<reagovat 
čtenář g - 29.7.2004 > 1. byl bych za ještě míň barevnou fotku, filtr nebo čb
2. strom se rozzelenal nakvetl. nakvetl není "normální slovo", aspoň myslím, ani to rozzelenal, držel bych se spíš něčeho úplně obyč. a stačilo by jedno slovo. možná by stačilo říct: strom.
3. bagří mindrák je dobrý. možná by šlo hustit, zvukomalbit... co třeba: mindrák zaryl bagr pod –
4. divná je ta životnost kořenů. teda toho jejich přívlastku: kořeny odhodlaní? to chce shodu. kořeni odhodlaní, kořeny odhodlané/ý, koření odhodlané/ý (spíš ý)
5. finále super.

rozhodně by mě nenapadlo hledat v tom mindráky filipovy a kořeny čertvíčí. už proto, že filip tu byl ten "nemoderní" – alespoň co já jsem zahlíd. a hlavně je podle mě úchylný hledat ve slovech nejprv to, co v nich není... a pak možná letmo očkem hodit... strašně ty slova degradujete, když hned za nima hledáte něco jinýho... prdel je v první řadě prdel, strom je strom. až v druhý řadě je prdel (možná) naše ves... atd. zvrhlej přístup, takový čtení.

a i ekoprotest se mi zdá zbytečně blbá interpretace, to dá rozum. jdu a vidim... kdyby to bylo o deštnejch pralesích a ne o jednom právě stromě... atd.

dobře rozdělaná momentka... ale ještě bych jí obracel. tak to vidím já.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 29.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 29.7.2004 > no fakt je, ze mivas lepsi basnobrazky, ale i tohle je hodne dobra totemacka uroven a nehledala bych v tom zadnej eko-protest (teda jestli ten zablesk neni reklama na Duhu)
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > Přeslička> to je oslava na všechny Přesličky a kapraďorosty... nene fťoupek, to je odlesk - líbíl se mi výtvarně.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.7.2004 >

U mne je průser, že mám tak nějak slabost od pradávna pro stromy, takže jsem tím asi trochu ovlivněnej, ale s tím mindrákem bagru mne to dostalo a dávám do časopisu.-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > Martin> Dík, i když bych řek, že by v časáku mělo bejt asi 80 jinejch mejch tentononc.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 29.7.2004 > pan g nepřihlášenej... kouká co nažblechtal... možná by šlo strom vůbec neřikat, dyk je vidět :)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > g morr> 

hezky Géčko, vidím že budu muset dávat víc nedodělků, páč potom teprvávějc diskuse vypukává.

Zjednodušit, možná, ale: když ty stromy na jaře pučej - je to zevnitř, naopak květy mi přídou, žer sou jen na povrchu. Ale to vostatní.... na tom něco bude...

životnost kořenů sem taky chtěl, nojono, vzhůru do vlastního remixu.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 29.7.2004 >






já myslím, že je to moc fajnové občansko-politické umění

a taky se mi líbí, že ses tomu nesnažil dát žádnou hloubku, prostě jen píšeš o tom, že nemáme kácet stromy, to je fajn, čtenáři se tím přiblížíš

asi budeš vegetarián ( přece si ze žaludku neuděláš hřbitov!!!) a člen strany Zelených ( tím nemyslím uctívače příšerných alkoholových nápojů, jejichž nezdravost jistě všude hlásáš) a taky zjevně kamarád Patočky a u sklenice mléka mu tleskáš za to, jak přetvořil Literární noviny na ekologickou tribunu

jsi mi moc sympatický, někdy se spolu půjdeme proběhnout do lesů a můžeme se nazí vykoupat v říčce mezi raky






:-))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > Emmet_RAY> 

jasně a jezdím na Portu, nezůstávám sedět při vlajce a též mi při ní vlhne zrak a potí okulár.

 

Ano a v oné říčce si s chichotem budeme poměřovat pindíky.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > quentinbubakoff> ani vajgly ani papírky vod svačiny nehážu..., koukam, že bych sem měl dávat víc nedodělků, protože když to je dobrý, tak mi nic nenapíšou, jen mi daj déčko, nebo se snažej provokovat...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > quentinbubakoff> vono se stačí pousmát při těch jejich rituálech....
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 30.7.2004 >

MNĚ TO PŘIPADÁ jako poměrně hladké vyjádření pocitu smutku i naděje z vůle stromu žít, alegorie a paralely s životem jedince by se jistě daly najít, to asi podle vnímání každého čtenáře.

Možná to není příliš složité, ale v jednoduchosti je síla.

Po přečtení některých reakcí mi taky připadá, že se stává módou utahovat si z ekologie:-(


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > BlueSky> To jo ale některéekologické projevy jsou směšné až nebezpečné. Já to chápu spíš jako výsměch těmto projevům.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 29.7.2004 >

Myslím, že někteří přispěvatelé zde zbytečně hysterčí. Myslím, že to nejde pod určitou pevně danou laťku.

Tuhle jsem z Dommi doloval, jestli nejste příbuzní, ale ona jen zarytě mlčela.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > ariel> Proč si myslíš, že jsme příbuzní, že jako vopčas textík do obrázku?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 30.7.2004 > Luk Malér> Tak. Jinej důvod bych snad ani nemohl mít na mysli. Hezkej výlet s Emmetem a nenechte se zmlátit vod skinů...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 > ariel> 

To myslíš, že na vobrázek s textikem existuje dědičný gen? To je velmi legrační....

 

On ten výlet asi zas až tak nehrozí.....


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.8.2004 > je to unikát!!! nádhera a tak vůbec... hihi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 2.8.2004 > Héle, ono k tomu eště něco hraje?? že to je multymédyjo... :))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.8.2004 > delikt> Neni to médyjo - nevim, co ti kde k tomu hrálo... faktys ne...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 2.8.2004 > Luk Malér> 

no právěže nehrálo (nemám zvukovou kartičku ni repráček) :)

ale dyž je to v multimédiích, tak sem si myslela, esi k tomu nemáš něco loudnutýho, co je mi utajíno... :))


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.7.2004 > a čoveče mně se nejvíc líbí ta sluncová rejha vlevo dole :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.8.2004 > Kelly> Týýýýýýýýýý jo, člen redakce se mnou hovoří - co se děje? chechty checht. No jo no já ji mám rád, ale není to žádnej zázrak.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.8.2004 > Luk Malér> ááno, správně - úplným zázrakem mi vybyla minutka na mrkání i do jiné rubričky, než je poezie :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.8.2004 > quentinbubakoff> Sorry - kix - blbé vyjádření - oprava: Jééé vo se mnou mluví někdo z poetické redakce, té opravdové poetické skupiny. ;-))))))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter