Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Se skloněnou hlavou
Autor: Kapucín (Občasný) - publikováno 17.8.2004 (15:35:52)

 

Stojím, s rovnými zády a hlavou skloněnou, se sluncem na kůži a chladem pod ní.

Stojím a hroutím se.

Větve stromů lehce roztančené a v jejich komíhavém stínu hrob mého přítele, ještě dokořán otevřený, čekající, zatímco svět kolem se neúprosně otáčí v protisměru.

Není to mé první blízké setkání se smrtí. Jen první, kterému čelím už dospělým srdcem a dospělým rozumem – a ta zoufalá reakce obojího mě nutí pochybovat o vlastní duševní síle. Přítel, jakkoli dlouholetý a jakkoli drahý, je stále pouhým přítelem a já mám přece muže, rodiče, kristepane, co budu dělat, jestli – až! – odejde někdo z nich? Zblázním se? Oběsím?

Bojím se. V téhle těžké chvíli se stávám sobcem, neschopným myslet na cokoli kromě sebe, své nynější ztráty a ochromujícího strachu z těch budoucích.

Není to mé první blízké setkání se smrtí, ale nečekanou bolestností, s kterou ho prožívám, jako by bylo.

A to jde jen o psa.



Poznámky k tomuto příspěvku
probably (Občasný) - 17.8.2004 > Někdy i pes stačí
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 17.8.2004 >

se smrti se musi dycky pocitat...no, raci na to nemyslet, zeano...terapie podle me vypada trochu jinak...ja bych sel makat na zahradu, stipat drivi a urychlene koupil novyho psa...i kdyz se to muze zdat nefer vuci tomu starymu...asi vypadam jako cynik, ale tak to halt chodi...aaale, sposta kecu...je to tvuj boj a cokoliv reknu, jen te popozene k novymu dumani...tak at to preboli, no...


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.8.2004 > Tohle nás většinou zasáhne nepřipravené - a nedá se tomu bránit.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 17.8.2004 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
f_moll (Občasný) - 17.8.2004 > nebyl to jen pes...
ztráta bude bolet vždycky.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.8.2004 > Strašně smutné Kapucíne, máme 18 letého jezevčíka, je rád, že chodí a taky si nějak tak nedovolím připustit, že by mohl někdy odejít..
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 17.8.2004 > když mi zemřel pes, brečela jsem víc než za spoustu lidí
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.8.2004 > můj pes je jediný tvor, u kterého jsem si jistý, že jeho smrt obrečím
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 12.8.2018 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter