Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Imaginace snů
Autor: Pralev (Občasný) - publikováno 29.8.2004 (20:22:21)


 Pralev (Občasný) - 1.9.2004 > Lian> Takže nejdřív bych rád poděkoval za reakci a názor, už jsem z tohohle webu měl pocit, že tady prózu nikdo nečte a každej letí jen na poněkud pochybnou poezii.
Nicméně v několika tvých bodech s tebou zásadně nesouhlasím, a tak musím nutně zareagovat:

- Dlouhý a popisný? Já myslím, že tady spíš vycházíš z českých a taky zdejších poměrů, kde povídka na stránku už je moc dlouhá, ale když vezmeš zahraniční kvalitní tvorbu, tak povídky o 50-ti a více stranách jsou naprosto normální a s povděkem příjímány. Totéž platí o popisech, v próze je zkrátka většina textu popis - osob, prostředí, věcí... Jen povídky dětí se soustřeďují pouze na děj.

- Co se naznačení sebevraždy týče, v samotném ději je podle mého názoru jen naznačena a víc popsána je až v "epilogu", který byl ale nutný k doplnění pointy a celkového děje. A neumím si představit, že by v podobné reportáži neoznámili také způsob smrti.

- Rodinný můry bych prosil popsat, neumím si je popravdě představit :)) Jinak jedna z těch můr byla o duchách, mrtvoly jsou tam koneckonců taky, nevím, co bys chtěl víc ;) Jestli myslíš něco konkrétního, sem s tím.

- No a konečně psychouš (psychiatr nebo psycholog?) - myslím, že VĚTŠINA lidí k "psychoušovi" nejde, když má problémy, ono jinak by se asi ty sebevraždy třeba tak často nestávaly. Řekl bych, že v tomhle ohledu ses spíš nedokázal odpoutat od postavy a kritizoval jsi její rozhodnutí ze svého vlastního pohledu, ale uvědom si, že ne všichni lidi jsou stejní, a co tobě přijde jako samozřejmé, pro jiného až tak jasné není.

Ale fakt nechci vyznít jako ubrečený děcko, kterýmu vadí, že se ti něco nelíbí, takže díky za přečtení, zamyšlení a vyjádření vlastního postoje.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pralev
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter