Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Imaginace snů
Autor: Pralev (Občasný) - publikováno 29.8.2004 (20:22:21)


 Čtenář - 1.9.2004 > Lian> Jejda, s tím pohlavím se omlouvám.
No já to beru tak, že kdo si chce nějakou povídku přečíst, musí nebo chce si na to ten čas najít. Pokud ne, tak ani nemá smysl s tím začínat. Vím, že i-netová tvorba je malinko jiná dimenze, ale já bych ji strašně rád vzal jen jako rozjezd a pokusil bych se psát i vážněji, samozřejmě jen kdyby to, co vyplodím, přišlo ostatním čtivé ;)

Neřekl bych, že přemýšlí zbytečně moc. Vlastně jsem se trošičku bál, abych se nedočkal přesně opačné kritiky - že tu sebevraždu spáchal až příliš náhle, aniž by nad ní dost uvažoval. Je to asi fakt věc názoru, člověk si nevybere, někomu to přijde jako zbytečně moc přemýšlení, jinému zase jako málo, no a mně jako autorovi to pochopitelně přišlo tak akorát :))

Ad psycholog... Určitě to policie nabízí, ale nevěřím, že moc lidí ji v tomhle ohledu poslechne, spíš má většina z nás tendenci své problémy dusit v sobě. Nejsem policista, ani psycholog, takže neopírám svoje tvrzení faktickými podklady nebo statistikami, ale aspoň je to můj názor.

Rodinný můry - já nevím. Určitě máš z jistého úhlu pohledu pravdu. Ale současně pořád trvám na tom, že lidská psychika je zrádná věc a sny s reálnými událostmi ve skutečnosti nemusí mít moc společného, stačí jedna jediná souvislost jako tady. Tedy reálná událost jako příčina, aniž by se do těch snů promítla. Ostatně tuhle povídku jsem si z menší části inspiroval podle toho, co se mi doopravdy stalo. A sice moje babička na tom byla ne až tak dávno hodně hodně zle, každým dnem jsme čekali nejhorší. A to období jsem asi týden trpěl tímtéž, čím zde hlavní postava. A taky ty sny nebyly vůbec o babičce, i když ta situace byla určitě jejich původcem. Mimochodem, dva z těch několika snů byly moje vlastní právě z téhle doby ;)

Tak a dost, abych místo komentáře nenapsal další povídku :)))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter