Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vypláchni si ústa Emmete RAY!
Autor: Simonka (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > ústní voda odol dodá vašemu dechu dokonalou svěžest..:)
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 1.9.2004 >

Jsem skutečně ráda, že se k tak hrubým urážkám na Totemu stavíte tak tolerantně!!

 

Zdřejmě přispívají k zdejšímu bontónu


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > Simonka> To víš Emmet je takový Miloš Zeman Totemu.... neber ho vážně - ser na něj!!!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Simonka> ne, už sbírám klest na emmetovu hranici....:)
<reagovat 
Emmet_RAY (Stálý) - 1.9.2004 > tak to je vtipný.. fakt.. a hlavně to vythrni z kontextu.. ať seš z vobliga.. samozřejmě že jde o sobní útok, ovšem ten je pouhou reakcí na osobní útoky té švihlé blondýny, kterých se dopustila mnohem dříve, než jsem si jí já začal všímat..
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > tak jsem si projel odkazy...mno...nevim simonko, proč to sem sekáš po několika měsících... trošku ste si rejpali v játrech....a co? myslim, že to bylo oboustranné...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > max bubakoff> kámo, ty radši nic nepískej jako rozhodčí - oboustranný v těh dvou vodkazech, sorry to teda neeee...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> emmet mi poslal pár kaprů...:))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > max bubakoff> kapři, blééé, ať ti pošle lososy, to je bašta...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> vidim, že nekoukáš na fotbal:)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > max bubakoff> jo to byla narážka na naši férovou ligu? Tak to sem zazdil....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> já jak slyšim rozhodčí...hned vidim kapry...:)
<reagovat 
vomi (Občasný) - 1.9.2004 >

Simono, neznám tvou osobní válku vás dvou, ale řešte si své konflikty mimo prostor Totemu. OK?


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > vomi> redaktore, neměl by ale za tohle ER dostat napomenutí? To je osobní útok, ne?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> nejlépe rovnou zastřelit, ne?......:))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Stálý) - 1.9.2004 > Luk Malér> viz. aviz
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > max bubakoff> ne, prostě mu říct, ať se na to příště vy... a nebo ať si to řešej přes soukromou poštu - třeba...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > Emmet_RAY> 

hele přišlo třináctiletý mládě s průserem ze školy: já sem nic neudělal, on Honza řek Jirkovi, pak Hanka dal Mařce facku a Karel, kerej sedí s Jirkou... a najednou f tom byla celá třída kromě našeho slavnýho mláděte...

toto je skoro totéž - mi přííde


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> to řešení přes poštu...to by se mělo říct spíš simče ne? a vomi na to upozornil...:) je fakt, že je to zbytečný, to rozebírat tady, v kontejneru...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Stálý) - 1.9.2004 > Luk Malér> ale blbost.. dvě třináctiletá mláďata se nepohodla a domluvili si scuka o velký přestávce, kde si férově dali do držky a tím to mělo tak nějak končit.. jenže jedno mládě to asi pak moc neuneslo, a běželo s volačkou za paní včelkou.. takhle bych to viděl já
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > max bubakoff> 

To mi připomíná: "To je brácha toho zavražděnýho, to bude taky pěknej gauner." Simonka si to má řešit přes poštu, že ji ER napad. To je fakt joke....


<reagovat 
 Emmet_RAY (Stálý) - 1.9.2004 > max bubakoff> http://www.totem.cz/enda.php?a=59313

a mnohem zajímavější: http://www.totem.cz/enda.php?a=64249

ale vysvětlovat kdy k čemu a proč došlo by bolo složité, už si to ani sám moc nepamatuju:-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > Emmet_RAY> 

fascinuje mě jak nevíš vo co gou ale soudíš to... - dyť to se přece děje, ten tomu to ta týdle támhle to, to se vopakuje furt a furt a furt dobrý - pak vejde úča a vidí jen poslední čin - za ten je poznámka a samozřejmě to jedno mládě je nasraný, protože v tý akci jela celá třída, a pak to začne: to vóón, to vóóna - jako teď u těch vašich příspěvků.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> cituji....ať se na to příště vy... a nebo ať si to řešej přes soukromou poštu - třeba... myslim, že si ve dvou po sobě jdoucích poznámkách slušně protiřečíš...:))ano, jak napsal emmet, je to vytržený z kontextu...chci celou tu diskuzi a další...luku...to blyštivé rytířské brnění ti moc nesluší..vypadáš v tom spíš jako klaun...:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Stálý) - 1.9.2004 > Luk Malér> ta školní symbolika už mne poněkud sere:
takže: Simona je u mne vypatlané tele, toť fakt
ad2: jí vyzdvižená poznámka byla závěrem mé intervence, kterou jsem dělat nemusel (i když mluvit o smích. a staropramenu jako o dvou pivech.. no dobře, ale nemusel)
ad3:mohl bych vyzdvihávat podobně pár jejích poznámek z nějakých starších diskuzí, ale nevím proč bych to měl dělat
ad4: pokud jí cokoli ohledně mne dělá problém, má možnost požádat někoho z redaktorů, aby s tím něco dělal, pokud to ale provede takto infantilně, tak lze čekat reakci jako od vomiho a ta byla zcela na místě
ad5: takhle tu holku do postele nedostaneš;-)

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > max bubakoff> bubáku, dobrat se něčeho =  hodnotit činy a ne lidi - to vás ve škole neučili, nebos nedával bacha? Nebo si tu práci na to téma jen vopšlech?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > Emmet_RAY> 

Chápu, že tě sere, když se podle ní chováš, vlastně trochu oba....

já ji do postele nechci...

 


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> ve škole zásadně chrnim....
<reagovat 
 Emmet_RAY (Stálý) - 1.9.2004 > Luk Malér> to je dobře, kdo by taky chtěl.. ahoj
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > Emmet_RAY> počkej počkej takhle vošklivě sem to nemyslel... čau.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> 

Předem ti chci Luku moc poděkovat, že jsi se snažil, alespoň trochu logicky opodstatnit důvod publikování mého příspěvku tady.

To co jsi napsal bych sama neřekla lépe.

 

Moc do řeči mi pravda není, když musím čelit tak nechutným urážkám je mi spíš do breku.

 

Asi není nic horšího než bezmoc s tím cokoli udělat, protože vždy je lepší takové věci ignorovat a přehlížet nežli s tím cokoli dělat.

 

Emmete vím, že jsi mladý hoch, který má čas strávený na internetu za jediný a nejlepší druh zábavy, ale budu ti více než vděčná, když mne vynecháš!  


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > Simonka> Hele Simonko, s timhle ale zas na druhou stranu musíš počítat. Když si přečteš, co mi ňáký dobráci vpčas píšou, většinou teda anonymně, tak je to taky někdy hustý. No a co? Se neposeru. Když se nebudeš rozčilovat, nechá toho.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> konec jak z hollywoodskýho bijáku...objetí hlavních hrdinů v záři zapadajícího slunce...eště tady chybí výbuch emmetova auta po pádu do rokliny...nebo jeho odchod s klepety mravnostní policie...padouch musí být ztrestán...:)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > max bubakoff> 

on je ztrestán, čim? Sem si ňák nešim. Ale když to tak vidíš....


<reagovat 
 Emmet_RAY (Stálý) - 1.9.2004 > max bubakoff> u této poznámky jsem málem umřel smíchy.. ;-)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2004 > Luk Malér> vidím, že si ve škole taky chrápal...a hned ze začátku, dyž učili číst..... sem psal EŠTĚ tady chybí....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2004 > max bubakoff> vidim, že už poslal ty lososy...
<reagovat 
Emmet_RAY (Stálý) - 1.9.2004 > Hele Simono, proč ne, jen tady ze sebe nedělej obět, s těma intervencemi si začala ty, po té, co se ti nelíbily některé mé poznámky pod příspěvky ostatních autorů, takže kdykoli jsem někde něco napsal, začalas to nevhodně komentovat a tím si zcela logicky vyvolala můj zájem i odezvu

pokud to tvou útlou dušičku a bachraté panenské tělo nějak devastuje, mohu toho nechat, necháš-li toho ty,
pokud přestanu existovat já pro tebe, můžu uvažovat o tom, že přestaneš existovat ty pro mne, to je tak vše
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 1.9.2004 > Emmet_RAY> 

Emete prosím aby si mne přestal urážet. Nevšimla jsem si, že bych se snižovala k tak sprostým urážkám tvé osoby. Budiž ti omluvou tvé "mládí"!!

 

jsi-li natolik raněn mými reakcemi, že citíš potřebu reagovat na mé komentáře, které mimochodem vůbec nejsou adresovány tobě a to i po 5měsících (slovy: pěti! měsících) jejich uveřejnění, pak skutečně pozbývám jakékoli naděje, že mně přestaneš urážet!


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter