Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Příbor
Autor: Lada Niola (Občasný) - publikováno 13.9.2004 (14:47:31)

Tatínku, děkuju, že nevíš. Tvé jméno odráželo se od stropu sklepa, když jsem tě volala, bratříčku. A vy bratranci, aspoň se nesmějte.

 

“Marie, proč nenosíš na stůl?” Soused se hrabe ve vnitřku mého dortu a já jsem ztrnulá, tak jako včera. Otec mu půjčil svůj příbor, bratr mu utírá ústa ubrouskem, bratranci sedí mu na kolenou. Nůž na dort je muž, soused vidličky… Nebojte se. Spolknu, co stalo se včera v sedm ráno. Kam vedle příborů správně se prostírá znásilnění?



Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 13.9.2004 > ! už za originalitu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 13.9.2004 > vrátím se
Doporučil 
<reagovat 
Paula (Občasný) - 13.9.2004 > Ta posledni veta se mi zda prilis primocara na to, jak hezky jsi tam obrazne popsala to predchozi - myslim, ze to dost pokazilo ten prvotni dojem...ale jen muj nazor :-)
Body: 3
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 13.9.2004 > Paula> díky moc za reakci. nedoříct je ve valné většině efektnější a méně zranitelné...

upřímně řečeno, jsem na toho souseda tak naštvaná, že jsem chtěla, aby to tam naplno zaznělo, co udělal, když už chudák Marie nemá sílu ho prásknout :)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.9.2004 > Mělo to končit předposlední větou; vždyť tím závěrem úplně celý text shazuješ, bohužel..
Body: 4
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 13.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Stálý) - 13.9.2004 > soused se hrabe ve vnitřku mého dortu -- to je síla, to závěrečný znásilnění je fakt docela rána mezi voči - něco jako mají v Anglii "In-yer-face theatre"  (divadlo do ksichtu, na tělo,...)                 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 13.9.2004 >

beru tak, jak je

síla


Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 13.9.2004 > taky beru.. ale mohu už dát jen bodiky..
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 13.9.2004 > hmmm!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 13.9.2004 > narozdíl od ostatních se u mě nějak to nadšení nedostavuje....
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 13.9.2004 >

 

 

jen - "z"trnulá?;-)


Body: 5
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 13.9.2004 > Leatherface> nemyslím, že by ses musel za cokoli omlouvat ;-)
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 13.9.2004 > no uprimne, sila mi prijde jen to, ze se neco takovyho skutecne odehralo(?) a misto toho, aby se o vec zajimala policie, pise se o ni basnicky slovo...
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 13.9.2004 > Pierre Bosquet> to se stává dost často, mrkni na statistiky...
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 13.9.2004 > Lada Niola> tak co ty statistiky trochu vylepsit? no, hale, to je vase vec...co si o tom myslim, to je jina
<reagovat 
poslední (Občasný) - 13.9.2004 > Chce se mi z toho zvracet, takže účel to splnilo, moc pěkné
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 13.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 14.9.2004 > z vnitřku dortu fakt mrazí :(
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 14.9.2004 > Souhlas s Paulou a Emmetem...
Body: 3
<reagovat 
ariel (Občasný) - 14.9.2004 > takové rány mezi oči se mi líbí... ten dort je fakt hnusnej, ale je otázka jestli bych na to bez tý explicitnosti přišel... to jsem teda :)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.9.2004 > Odmyslím si skutečnost, že to těžko mohu já považovat za báseň. Jako výpověď je to velmi silné. Současně nápad, jak to prezentovat považuji za originální. Poslední diskutovanou větu přijímám bezvýhradně. Kdyby mi slovo vtipné nepřišlo v danných souvislostech nemístné, napsala bych, že to zahrnutí znásilnění do aktu prostírání mi přijde velmi vtipné.
Body: 5
<reagovat 
iii (Občasný) - 25.9.2004 > hmmm, poveseni na web to neresi, ale sepsane je to moc dobre
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 4.10.2004 > to je dobře že sem to nepřehlíd úplně.......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 28.12.2004 > beru i ten závěr - i když je patetický. Ale cítím, že to má takové být.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
veršoun (Občasný) - 28.12.2004 > včetně poslední věty ... ještě existovala jedna možnost - dát tu větu jako titul, to by asi bylo funkčnější, ale na internetu by to mohlo působit příliš vyzývavě *5D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 28.12.2004 > hanýsek> no jo, s tím závěrem je to takové diskutabilní.
nedoříct je pro text vždy lichotivější (vždyť kolik básní stojí jen na nedořečení :), na druhou stranu mi přijde právě proto trochu laciné nedoříct.
ale autor ví stejnak prd o vyznění svého textu :)

<reagovat 
g morr (Občasný) - 29.12.2004 >

znásilnění je právě dezertní vidlička, jak se prostírá ví málokdo.

 

zajímavé je, že a´t ten text čtu odkudkoli, porád mi ten taťka, brůdr, bratranci připadají jako spoluvinný. ale jednak to asi nevědí a jednak ji do toho sklepa asi ani neposílali. tak čím to je? autor sice ví prd o vzynění svojho textu... ale třeba ví, jak to našteloval. on může vědět hodně věcí, já bych ho nepodceňoval, to, že neví, to je jenom takovej zjednodušující modýlek.

 

co se tejče tý strnulosti, to má asi leatherface praudu.

 

a celý se mi to líbí.


Doporučil 
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 29.12.2004 > g morr> jo jo, autor ví leccos, ale ví úplně jiný věci než čtenář a naopak (asi jako ta holka ví jiný věci, než její mužští příbuzný... :)

když nad tím tak přemýšlim, tak jde o celý klima v tý rodině víc než o to znásilnění... skrytá obžaloba tam je. oni se k tomu sousedovi strašně maj, to sedání na klín, utírání úst, za přezdvořilá zdvořilost... a v tý atmosféře se těkžo říká něco, co jde proti tomu všemu.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 29.12.2004 > Lada Niola> 

Obecně se ví, že jistý pan učitel hudby v našem městě je pedofil. Slinty slitnty.

Říkám mu Dobrý den.


<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 29.12.2004 > chudáci děti, chudák učitel.
obecně je mi pedofilů dost líto. menší naději na opětování svých citů mají snad jen nekrofilové.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter