Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Diagnóza
Autor: Lada Niola (Občasný) - publikováno 16.9.2004 (10:20:00)


 BlueSky (Občasný) - 20.9.2004 > Lada Niola> 

Vysvětlení od tebe je zajímavé, díky.

Nicméně stále se mi zdá trochu těžko stravitelné, že by žena volila podobné mimikry, jaké tu naznačuješ, zvlášť pokud má ještě nějaké touhy, nevěřím, že by záměrně tloustla a ošklivěla a ještě to podtrhovala doplňky a oblečením.  A z důvodu, aby ji nikdo nepodezříval, to mi taky nesedí. I když co já vím, třeba v takovém prostředí trpí každý stihomamem?:-)) Ok, psychiatričky (i ženy v jiných povoláních :-)) kecají, souhlasím, ale tady je to pojaté v ich-formě a přece si "nekecá  sama sobě:-) v takových věcech. Ale souhlas potud, že téma nepečování o sebe  (důvody) je zajímavé samo o sobě:-)

 S tou kobrou tetování-víš, to mě zaujalo proto, že jsem si zpočátku myslela, že tím míníš prostě nějak vzletně, že se mu tetování vinulo kolem ruky jako had (i když vlastně kobra není škrtič a asi se jen tak kolem někoho neobtáčí) a po několika větách jsem zjistila, že to  bylo tetování - obrázek kobry a proto mně to nepřipadlo uvěřitelné, ok-patetické, ale zbytečně, přepříliš.

A taky jsem přemýšlela nad tím, jak by jí mohl ublížit? Co na ni tak strašného mohl vědět a jaké důkazy mohl mít, aby se ho musela bát. Možná jsem to ne zcela pochopila, něco přehlédla, ale dělalo to na mě dojem, že kdysi došlo k nějakému kontaktu mezi ním a tou ženskou, asi ne zcela čistému, leč přesto nevidím důvod, proč by se ho měla ze své pozice bát. Ale třeba je to o těch náznacích, které si neumím domyslet.

Nicméně a to víš, napsané je to dobře


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli BlueSky
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter