Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pes
Autor: parmi (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 28.10.2004 > pes krasny, ale kvalita fotky silena :(
<reagovat 
parmi (Občasný) - 28.10.2004 > mishka- kvalita fotky ee teda spiše ostrost toho popředi se bude upravovat hned jak dostanu do ruky adekvatni rpogramek sme si toho vedoma
<reagovat 
parmi (Občasný) - 28.10.2004 > heh jako v tom připadě když ti de o hlavni motiv tak je vše ok nevim co řešiš skus si vyostřit monitor cumaku ten je ostrej mylsim vic než dost asi bysis tu fotku mel znova prohlednout.
p.s. prostoduchá hmm taky nazor občas se človek musi o sobe dozvedet neco noveho. ale myslim že pracování v zonneru nebo photoshopu vyžaduje určitou zručnost a znalost, jeslti nejseš zastance upravovani fotek pak tu prostoduchost chapu.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 28.10.2004 > ta fotka je opravdu spatna cela, je jakoby focena z vlaku ci udelanej screenshot z videa... spatny zaber, rozmazane.. proste fotka dle meho bez debat do kose!
programky umi ledasco doladit, ale z mizerneho zaberu neudelaji ani prumerny.. asi bohudik!
Je velmi jednoduche na Totemu zjistit, jak by ostra promyslena pekna fotka mohla vypadat.. staci mrknout treba na veci od MPosp, Cedrik ci prave Martyfoto...

Stejne ale myslim, ze si ses vedoma, ze je to spatny a jde jen tak o zabavu v podobe oponovani nasich hodnoceni, o ktere vystavenim na Totemu ale clovek VZDY zada!

BTW odpovidas-li nekomu na jeho zpravu, je potreba kliknout na "reagovat".. pak netreba vpisovat jmeno KOMU a hlavne Tva reakce prijde cloveku primo pod cumak a neobjevi ho jen nahodou opetovnym navstivenim Tveho prispevku.
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 28.10.2004 >

parmi (Občasný) - 28.10. > mishka- kvalita fotky ee teda spiše ostrost toho popředi se bude upravovat hned jak dostanu do ruky adekvatni rpogramek sme si toho vedoma ...................................................................a todle myslís vázne? jeste ze je to ovládání tech programu pro ty prostoduchý udelaný.................no a program aby udelal ze zádný fotky (jako toto)dobrou jeste nikdo nevymyslel, urcite za to dostane nekdo nobelovku..................neostrost popredí je naprosto o.k. ale nekde by ta fotka mela snad bejt ostrá, co treba hlavní námet?...........

 

 

 

hallo mishka!

je dobrý vod tebe neco pocíst, be lucky neboli hält die ohren steif, nekde sem zasantrocil adresu na tvuj web, foukni mi ji nekam nebo si to uprav tady na t.........


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.10.2004 > Martyfoto> Ahoj, pane. Uz to mam opraveno, dik. Automaticky se tam nedoplnovalo HTTP a tak to delalo neplechu.
Radej iale na ten webik muj nelez, neni cas ani chut aktualizovat. Chystam po X letech novy web, ale porad je nejak hodne prace a ta ma zatim prednost. :)

<reagovat 
 parmi (Občasný) - 28.10.2004 > Mishka> nesu blba jen nejsem zvykla nekomu odpovidat timhle zpusobem .-/
btw skoukli ste předchozi dve fotky? k tme ste nic nepsali pročpak?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter