Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krční šídlo (mikropovídka Prase 2)
Autor: Přítel antisvěta (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
nnnnnn (Občasný) - 5.11.2004 > Tohle je DOBRÉ! :-) Nechceš to dát (podmínkou je ovšem: pod svým vlastním jménem) do Tématu (www.gasbag.wz.cz/tema)?
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 6.11.2004 > BorisCvek> tak zrovna od tebe bych kladnou reackci nečekal. To není míněno urážlivě, jen mě samotnému ten text přijde poměrně debilní (ale líbí se mi, to jo). Já ten tvůj časopis moc neznám, ale klidně to tam dám pod vlastním jménem. Nesnášení "duplicity identit", jak to nazval Emmet považuju za hovadinu...
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 5.11.2004 > koukám, že tam mám nějaké překlepy. Opravit je bohužel přes můj prohlížec nelze. Děkuji za pochopení
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.11.2004 > Tanzdebil> opravit to jde...:))stačí si zaškrtnout edit...u tohodle díla:)))ale práce to bude pro vraha, těch překlepů je tam malounko víc...:)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.11.2004 > Tanzdebil> abych byl přesnej, krapet se to tu překopalo...dej si svoje díla a klepni na OBSAH úplně vpravo:))pod údaji
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 6.11.2004 > Max Bubakoff> to je jenom pro Explorer, mě se tam ten text vůbec neukáže. Asi ho smažu a vložím ještě jednou upravenej
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 6.11.2004 > Max Bubakoff> No já to probírám sem a tam a tolik jich zase nenacházím. Něco je úmyslnost, já si občas rád trochu zakomolím (sedadelník, bezpochybně, obletnice). Taky slovsled zpřehazován občas úmyslně zcela.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.11.2004 > Tanzdebil> čéče...a co používáš....sem zkoušel explorer i mozzilu a u vobou to šlape nepěkně...:))
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 6.11.2004 > Max Bubakoff> jmenuje se to Opera, Explorer mi tu chcípnul tak byl tímto nahrazen. Jsou z toho potíže. S Dušanem sem něco vyřizoval a bylo mi potvrzeno, že editor se mě asi týkat nebude. Příště zkrátka nebudu posílat tak narychlo (tohle napsáno asi za 20 minut, jednou přečteno a odesláno)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.11.2004 > Tanzdebil> tak operu sem nikdy nezkoušel...ale mohu doporučit mozzilu....fakt good prohlížeč....a zdarma:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter