Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ilustrace 1 z kolekce Malý příběh z modré planety
Autor: Zuzzz (Občasný) - publikováno 12.11.2004 (11:55:34)
další v kolekci>
...po rozkliknutí dvojstránka s textem


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 11.11.2004 > mňam! i v nahledu s obdelnikem s textem to vypada dobre!
budu se klidně opakovat do omrzení.. je to prostě profi. a na Totem nadstandard. velmi málo věcí by opravdu uspělo za branami Totemu... tohle už uspělo! :) 5+
Body: 5
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 11.11.2004 > Mishka> 

Jééé, díky Mishko! Ještě jsem to ani nestihla po vložení upravit a už tu mám od tebe hodnocení, jseš rychlík :-)


<reagovat 
g morr (Občasný) - 11.11.2004 > zkoušel jsem googlem najít to nagladatelství, který bylo vyznačený na futrále – se mi nezadařilo. fakt to bude?
<reagovat 
 Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 11.11.2004 > g morr> 

Gdoví!Je to v prenatálním tentononcu....

Zatím jsou všechny gůgly marný:-(


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 11.11.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> tak dík, zdá se, že o tom něco víš – dej mi vědět, ju, až se to pohne. dikec.
<reagovat 
 Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 11.11.2004 > g morr> na ja, njeco malo o tom vim....
   :))                                         řeknu.
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 11.11.2004 >
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 11.11.2004 > JEN TAK ZE ZVĚDAVOSTI,  ČÍM JE TO KRESLENÉ?
Body: 5
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 11.11.2004 > S.P.> Giocondama (mastný pastely)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 11.11.2004 > uložila jsem si i s tím pěkným textem...
už je to na pultech?
dělat grafiku pro knihu mi přijde jako úžasná věc, knihy miluju a tak to beru jako největší poctu.. bohužel je to finančně velmi špatná práce a tak se to dá jen vyjímečně jako výzva, jinak bych nezaplatila ani nájem... zatím jsem si to prubla jednou, ale už se zase něco chystá...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.11.2004 > Mishka> ty asi nejses zas tak dobra kdyz mas zapotrebi tohle, vid??
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.11.2004 > Mishka> navic si myslim ze kniky vetsinou ilustruji vytvarnici ne webdizajneri..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 11.11.2004 > Mishka> Na pultech to zatím není, ale ráda bych se to časem pokusila vydat nebo spíš nechat vydat. Je to hodně čerstvá věc, jsem z toho dost unavená, tak to chci nechat chvílí uležet a pak se na to podívat s odstupem. Jinak je to celý čistě můj výmysl (tedy i to nakladatelství :-), tedy žádná věc dělaná na zakázku a jsou toho zatím jen tři kousky.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.11.2004 > toono> :) kam sis me zaradil, tam me mas... web me ted zivi spise okrajove... ;) tisk a animace jsou ted mou domenou... nezivis, tak neprepinej!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.11.2004 > toono> přebral jsi si to, jak si chtěl, klasicky..
jsou lidi, co jsou dobří nejen na Totemu, byť na Totemu publikují a těší je to. někteří by zase se svou tvorbou a kecama jinde neuspěli a jsou si toho plně vědomi a tak jen štěkaj...
že se vůbec s Tebou vybavuju...



<reagovat 
 čtenář D. - 11.11.2004 > toono> Panáčci jste na omylu. Asi málo čtete nebo alespoň koukáte do výloh. Většina knih (obalů i vnitřků) už dávno není klasicky ilustrovaná. Na počítači tvořená grafika či fotografie jednoznačně vede. Jen se dělí opět na obaly špatné a dobré.
Dobrý potenciál ale vidím u obou z dam.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.11.2004 > Mishka> treba at je nekdo nazoru ze ti sproste zavidim, ja vim, ale ze to tak neni, proste mi prijde jem trapny takhle fanfaronsky se predvadet(ted myslim tebe ne mne).. btw.. rad bych se na neco podival, muzes mi poslat do posty nejake odkazy??
<reagovat 
 čtenář D. - 11.11.2004 > toono> Od frajírka s egem přes celý totem to fakt sedí!
Dej si pohov a neotravuj jí jako nás všechny!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.11.2004 > toono> Tobě?! Ani nápad! Tvůj názor známe všichni už teď a já Tvé hloupé řeči nechci číst do nekonečna! Končím!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.11.2004 > Mishka> joo.. a ja taky uz jsem udelal milion knizek.. a a a mne, mne za ne plati.. i i letaky.. ale tebe je neukazu protoze nechci..

taky koncim... a jsem lepsi.. blebleble..

asi takhle se s tebou komunikuje, nejdriv plno reci o tisku a pak bulblina praskla..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.11.2004 > Mishka> mimochodem kdyz uz neco od tebe vypada min srackoidne tak to taky pekne ohodnotim, takze rec o nejake zaujatosti nemuze byt..

ale pokud jsou tvymi klienty napriklad petr muk pak je srackoidnost standardem a mne tim nemuzes inspirovat, pak se ale nerozciluj ze nekdo neni nadsenej..
<reagovat 
 čtenář D. - 11.11.2004 > Mishka> Hele a co pro toho Muka vlastně tvoříš?
<reagovat 
 čtenář D. - 11.11.2004 > toono> Muka taky nemusím ale pokud máš jméno jako žebríček kvality pro grafiku, tak tě lituju. A vůbec když to tak pročítám tak tě lituju pro tvou malost. Asi ti někdo hodně ublížil. Lítost je pro takové lidi namístě.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.11.2004 > budu hodnotit jako celek a jen slovně.. je to krásné.. rozhodně se mi to líbí, ale podle textu soudím, že jde spše o sci-fi pro mladší čtenáře a řekl bych, že tvá stylizace se k tomu moc nehodí.Zůstalo to na půli cesty mezi knihou pro dospělé a knihou pro děti.. a je to srašně statické.. já vím.. to jsou všechny tři ty příspěvky co tady máš, ale když se někdo řítí v modulu, tak by tam ta rychlost měla být vidět.. vždycky jsem měl radši knihy, jejichž ilustrace korespondovaly s textem než ty kde výtvarník text přeletěl očima a udělal to víceméně po svém
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 16.11.2004 > Emmet_RAY> No jo, máš pravdu, je to statický, nejsem žádný superkreslíř a ti všímavější to nejspíš odhalí. Přistupovala jsme k textu dost volně, nechtělo se mi překreslovat co je v textu řečené, spíš jsem se snažila nějak dotvořit celkovou atmosféru. Je to moje první dílko tohoto druhu, chtěla jsem si udělat knížku celou sama a vyzkoušet si, jestli to vůbec zvládnu. Taky na tom vidím spoustu chyb a vím, že teď bych k tomu přistupovala jinak.
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 16.11.2004 > Zuzzz> nebál bych se, že to nemá dynamiku, je možné, že děti chtějí rychlé, akční věci, ale třeba... každopádně je to příjemné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter