Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nezvlínání
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 15.11.2004 (14:12:28)


 ouvej (Občasný) - 16.11.2004 > Zviřátko> Nebrala jsem to jako útok. Já sotva mohu pořád dokola vysvětlovat, že vím, že nevystoupím ze svého stínu. Takže: to, co jsem napsala, není ani obhajoba, ani vysvětlení. Prostě konstatování faktu, že vím. Že vím. Topolinova kritika je vágní. Napíše, že mám naléhavější básně. Co to znamená? Jak může tušit, co je v mých očích naléhavější, a co ne? Jasně - předávám to čtenáři -  a jemu se něco může zdát něco míň naléhavé a něco víc. Ale pro mě to není hodnocení. Co je to ucelená báseň? Vždyť jsou to blbosti. Už jsem něco v tom smyslu psala emmetovi. Když mi někdo hodnotí obsah - k čemu to? Záleží na tom, jak se vyspal? Co momentálně poslouchá za muziku? Jestli má hlad nebo ne? Jestli ho zrovna oslovuje ten můj pocit, že jsem až po hlavu zahrabaná a ze země vylézají jen mé prsty? Napsat mi, že to není naléhavé, když já se v té naléhavosti až topím, k čertu s tím....
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ouvej
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter