Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
U gynekologa
Autor: berenicka (Občasný) - publikováno 22.11.2004 (14:33:51)

S námahou jsem se nasoukala do gynekologického křesla a pak v něm bezmocně ležela a dívala se do mohutného zátylku toho hrubiána. Ze všeho nejvíc mi připomínal tlustého vykrmeného sumce. Zalitovala jsem, že jsem se nechala přemluvit k té zbytečné prohlídce… Ani nepozdravil, ani se na mě pořádně nepodíval a hned začínal vypisovat moji kartu. Nejdřív se mě zeptal na jméno, pak na věk a už se po ordinaci dunivě rozléhala třetí otázka: “Kdy jste měla naposledy pohlavní styk?”

Kdyby nebyl gynekolog, dostal by facku. Ale protože zhruba před dvaceti lety vystudoval lékařskou fakultu, musela jsem odpovědět. “Já? Já... nikdy.”

“Cože? Ve vašem věku?” uchchetnul se neprofesionálně a pootočil horní část svého zavalitého těla.

Pak s vysoko zdviženým obočím zahájil důkladnou prohlídku, během které si mumlal: “To snad není pravda…Myslel jsem si, že tenhle fenomén byl aktuální naposled ve středověku."

    Byla jsem rudá všude, kde to jen trochu šlo. Obzvlášť, když z vedlejší místnosti přivolal jakousi bílou neforemnou velrybu slovy: “Pojďte sem, sestři, to prostě musíte vidět! A zavolejte i kolegu Bartoníčka z urologie, protože tohle, tohle uvidí poprvé a možná naposledy.”

Velryba rychle rozeslala signály po celé klinice a během deseti minut, se k prohlídce jakoby náhodou nachomýtlo několik doktorů, pomocná síla z bufetu a pět dělníků, kteří dole stavěli bezbariérový vstup pro vozíčkáře. Čím víc lidí prošlo ordinací, tím víc jsem se v té situaci cítila jako ryba ve vodě, s každým dalším čumilem, jsem se ujišťovala, že jsem krásná taková, jaká jsem. Šupiny, které pokrývají mé tělo do pasu dolů, se nádherně leskly a ploutvička v místech, kde mají jiné ženy chodila, působila tak křehce... Jak paprsek světla z lékařského přístroje mnou pronikla ta slast, kvůli které se prabáby nechávaly vystavovat v cirkusáckých kádích.



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 22.11.2004 > ...dobrý.....panenanebi.....:)))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 22.11.2004 > Já věděla, že tady dneska nemám nic číst.
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 22.11.2004 > dobré to je :o)
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 22.11.2004 > kurva dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 22.11.2004 > To je tedy něco.
Body: 5
<reagovat 
daamon (Občasný) - 22.11.2004 > dost hrozný:)
Body: 2
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 22.11.2004 > mno dalo se z toho "vytriskat" vic...
Body: 3
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 23.11.2004 > Vtipně zpracovaná anekdota. Zaujala - pobavila. Neohromila.
Body: 4
<reagovat 
T24 (Občasný) - 23.11.2004 > Je to supr
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 22.11.2004 >

berenicka: dovol mi otázku: kdy jsi měla naposled pohlavní styk? Ještě nikdy? Utíkej to napravit...a nepiš hlouposti:)))))))


<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 22.11.2004 > Agovirin> ty mačo odpornej
<reagovat 
 berenicka (Občasný) - 23.11.2004 > Agovirin> tak přesně kvůli těmhle osobním řečem jsem ráda, že existujou nicky, ago :))))))))
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 23.11.2004 > berenicka> :)))))))))
<reagovat 
 berenicka (Občasný) - 23.11.2004 > Agovirin> jsem zvědavá, jestli až ti na nějaký akci totemu klepnu na záda, se mě do očí zeptáš na to, kdy jsem měla naposledy pohlavní styk :))))
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 23.11.2004 > berenicka> 
<reagovat 
berenicka (Občasný) - 23.11.2004 > je milý, že nad tím tak dumáte.
myslím ouvej, žes měla nárok na to říct svůj názor, každý si text interpretuje po svým... nenapsat žádnou poznámku umí každej vůl :) svým způsobem máš pravdu.

tohle vzniklo jako taková hříčka, pokus, experiment...
věc, od který mám narozdíl od jiných svých dílek odstup.
na počátku nebylo nic niternýho. jen jsem chtěla napsat nějakou bláznivinu, která se odehrává u gynekologa. pak se ovšem do toho přimotaly i další věci, jak už to u psaní bývá.

tenhle text je sám o sobě taková "mořská panna", hybrid složený z realistické části, do které vtrhla absurdní mořská panna.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 23.11.2004 > Já se totiž přiznám, že nevím, jak přesně to interpretovat. Ona to může být anekdota - ale taky dobře zamaskovaná bolest. Já ve vnímání balancuji mezi těmito dvěma pocity.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.11.2004 > ouvej> hmmmmm....ale zaškatulkovala si to před pár hodinama šmahem...:)ale voceňuje se tendle popel v trvalý....:))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 23.11.2004 > Max Bubakoff> 

Mhmm, zaškatulkování bylo včera. Právě proto, že mi to vrtalo hlavou, jsem se vrátila. Je na tom něco podivného, že se vracíš k dílu? Já pořád nevím, jak se rozhodnout. Tady opravdu záleží na čtenářích, a taky, panebože, na jejich osobních zkušenostech - ohledně tohoto tématu mám osobně zážitky anekdotické i ty tristní. Ale skutečně nevím, které bych přihodila navrch.

 

 


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > ouvej> ale dyk já to chválim, žes jako se zamyslela a posypala hlavu, za to rychlý škatulkování......:)))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> Nebylo to rychlé škatulkování. Než jsem se rozhodla pro anekdotu, několikrát v průběhu několika hodin jsem se k tomu vrátila. Soudíš, nevíš co, ech, nechme to bejt.
<reagovat 
berenicka (Občasný) - 24.11.2004 > jooooo, takže max zaškatulkoval tu činnost jako škatulkování!! :)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 23.11.2004 > musím nad tím popřemýšlet, nerad bych to jen tak odbyl a tady v Ostravě nemám čas moc dumat.. takže za pár dnů
<reagovat 
 berenicka (Občasný) - 24.11.2004 > Emmet_RAY> to za to snad ani nestojí... tohle byl fakt jen fórek, kterej jsem vyvrhla během deseti minut, abys v tom tématu nebyl sám :)))... rači dumej nad závažnějšíma textama :)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 22.11.2004 >

No, to je zřejmě dost přehnané.. začátek vypadal celkem slibně.. ale ten konec .. no to to neunese. Škoda toho fajn stylu.

Jinak souhlas s Agovirinem.. tedy s tím nepsat hlouposti :o)) mimochodem.. ty "Já? Já.. nikdy" mohou prohlídky odmítnout, a zvlášť "zbytečné" prohlídky se obvykle nedělají...

No, ovšem psací styl je za tím pěkný, to zase podle mě jo :o) Měl by se využít k nehloupostem ;-)


<reagovat 
 berenicka (Občasný) - 25.11.2004 > protěž> dík moc za poznámku, protěžko!
jen jedna ryze praktická poznámka k těm prohlídkám. z hlediska pacienta se některé preventivní prohlídky jeví jako zbytečné :) třeba mně se vůbec nechce dvakrát ročně k zubaři :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter