Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
FO VIP
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 24.11.2004 (10:59:33)









Poznámky k tomuto příspěvku
S.P. (Stálý) - 24.11.2004 >

CHM CHM CHM, JEŠTĚ SE VRÁTÍM, ZATÍM SI NEJSEM JISTÝ. :O)


<reagovat 
S.P. (Stálý) - 24.11.2004 > ASI BY TO BYL DOBRÝ STICKERS.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.11.2004 > S.P.> :)) dik za hodnoceni i tip. ;) stickery obcas sleduju, jen uz nemam tu potrebu... pred tak 12ti lety bych je mozna i vyrobila a lepila, dnes uz preci to mam jinak. :)
Ale uvazovala jsem o potisku na triko.. Fuck Off VIP na vecirku hvezd, hvezdicek a radoby hvezdicek... Slavik v tomhle triku ci Cesky lev atd by mohl byt zabavny. ;-O
<reagovat 
protěž (Občasný) - 24.11.2004 >

Nápadité.


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > vypadá to, jako dybys fakovala říši vycházejícího slunce.....:)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> :))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.11.2004 > Max Bubakoff> vypada to tak.. zadnej jinej smysl me nenapada.. otazkou zustava co je vip.. treba ze je to budouci zeme zaslibena pro vip sexturisty??
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 24.11.2004 > zaprve mate ze ten fakac ukazuje levak-tudiz levou rukou,
co se tyce sticku tak by to urcite pekne zapadlo mezi tech dalsich 60 na kazde zadni strane dopravni znacky(ja sem sticky prestal sledovat kdyz sem se dostla do prahy a videl jich vsude stovky stejne nezajimavych...ne jako na rodne vsi kde byly jen semtam:)

-doporucuju udelat triko ktere f@kuje vsechny trika ktere fakuji skupinu lidi ve ktere sou na zaklade nejakeho vagniho kriteria..

..obsah nelibi vubec,technika málo

..btw vypada to jako triko ktereho by se mely prodavat tisice...takze zase trochu nejaka "zkurvena komerce zasrana"ne?:))

Body: 2
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.11.2004 >
Body: 1
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 24.11.2004 > Fcuk ju too.....
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 24.11.2004 >

Graficky je to zajímavý..., jen mě taky zaujalo, že fuckuje levou rukou (přišlo mi to divný, tak jsem si hned zkoušela, jakou fuckuju já :-) 

Pak mě napadlo, kam ten prst strká...

Ale fakt je divný, že fuckuje levou rukou, nebo ne???


Doporučil 
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 24.11.2004 > Zuzzz> NENÍ TO OTÁZKA POHLEDU? VEM TO TAK ŽE JSI VIP A KOUKÁŠ JAK AN TEBE NĚKDO FUCKUJE, PAK BY FUCKOVALA PRAVOU, HÉ? ZAVŘI OČI A PŘEDSTAV SI ŽE JSI VIP... :O))))))
<reagovat 
jak (Občasný) - 24.11.2004 > já ted nevim jakou rukou má fuckovat - zdá se mi že V.I.P fakujou na všechny kolem
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 25.11.2004 > i levaci fuckujou ... ;)
nikdo z vas neni levak nebo jen levy?! ;-O

nebo kdyz pravak v prave drzi pod krkem VIP, do obliceje mu pak zasadne fuckuje levou... ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 25.11.2004 > Mishka> :-)
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 25.11.2004 > tohle mi nesedlo ...
Body: 2
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 26.11.2004 > supr design!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 27.11.2004 > hlavne to neukazuj zadnym makedoncum, by si to mohli vzit osobne...
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 14.1.2005 > dyt je to pravou 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter