Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ignorant (1.kniha , 3.část, 4.položka) z kolekce Komnata
Autor: DominikR (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2004 > mno...celou knihu? zkus obeslat nějaký nakladatelství, ale mám obavy, že s timdle neuspěješ......
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 7.12.2004 > Max Bubakoff> já vím :) ale fakt, celkem by mě zajímalo, co bys přesně vytknul - ber to jako jednu z mnoha kapitol a zaměř se na stylizaci - tak co?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2004 > Tony Sawer> hele, já tady taky publikoval seriál....řeknu ti to asi tak, neumíš ničím zaujmout čtenáře na prvních dejme tomu pěti řádcích....to je velká chyba...i větší dílo nasekaný na kusy musíš umět podat...udržet pozornost....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2004 > Tony Sawer> neumíš je silný slovo...třeba umíš, ale tady si to nepředved....:)
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 7.12.2004 > Max Bubakoff> Všiml sis určitě toho, co bylo v závorce "1.kniha , 3.část, 4.položka" tak doufejme, že ta neslanost bude způsobena právě tím - nemyslím, že by to celkově bylo až tak zlé :) ale jinak souhlasím.
Nechtěl bych tady dávat celý seriál, protože ta první kapitola je jaksi JINÁ - nemáš čas na takový vedlejší rozbor?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2004 > Tony Sawer> 

sem si řikal, že to třeba bude nějakej tarantinovskej fígl....čéče....mě to nebaví dělat rozbory, buďto mě to chytne a pobaví nebo ne....todle zatím nepobavilo...zkus to začít publikovat od začátku a uvidíš...tohle mi přijde jako taková berlička...vomluvim to tim, že to je někde z 89-tý strany.....řikám...sekni to sem od začátku a uvidí se....

to, že je první kapitola jiná vůbec nevadí...já se třeba snažil psát tak, aby každá kapitola byla uplně jiná....


<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 7.12.2004 > Max Bubakoff> A měla tvoje první kapitola přes 30 stran? Ona se jaksi špatně rozděluje, musel bych to sem celé fláknout, jak to je. No, možná bych to mohl pospřeházet a první dát jako druhou. Ještě uvidím, ale popřemýšlím nad tím.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2004 > Tony Sawer> tak to musíš buď přepracovat nebo rovnou zaslat do nějakýho nakladatelství....30 stran je skutečně pro netovou publikaci krajně nevhodný...já měl jednu osm stránek....a našli se uživatelé, kteří kvíleli....:)))
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 7.12.2004 > Max Bubakoff> Dyť to říkám... zrovna jsem to sem zkoušel dát a nesežralo mi to ani kousek. Nebudu to teď hleat, ale na jaký žánr jsi směřoval? Fantasy, sci-fi, telenovela? :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter