Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Dary z nebes
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 1.1.2001 (00:41:51), v časopise 4.4.2001

Dary z nebes

Černé mraky, proč pláčete,
že vás nikdo nemá rád ?
Což po kousku přízně hlad
přiměl vás, že odkážete
nebeskou oběť celou nám ?

Chycen dar do zrezlé vany
dřív, než posbírán je zemí,
tu bývá pit či rozléván
mezi květy usmíření...
A my ? ...hledíme skrz vás ke hvězdám.



Poznámky k tomuto příspěvku
origo (Občasný) - 4.4.2001 > Moc pekna basnicka:)) Hezky si tu situaci popsal, coz ja bych nezvladla:) Nemam, co vytknout.. Pekne!:)
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 4.4.2001 > První sloka nádherná, druhá "jenom" krásná... Martine, ano :)
Body: 5
<reagovat 
čtenář boženka - 4.4.2001 > Martine, zase super! déšť je nebeská oběť, která se mění v dar, to je úžasný!!!!! nebo ty květy usmíření. Jen nevím co je ta zrezlá vana? Ale stejně to bylo zase děsně silný! Fakt se mi to zarejvá hluboko pod kůži, často si tvoje básně pak přeříkávám třeba cestou metrem domu. jen tak kousek, někdy i celou, dost jich umím nazpaměť! ne jako bych tě slyšela, nesměj se, já to prostě tak cítím. jen by mě zajímalo, jestli chodíš do nějakýho literárního kroužku nebo kde ses to prostě naučil! i když vím, že tohle se nedá naučit, tohle musí bejt v člověku.......čekám.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 4.4.2001 > Lojzik:taky si myslim ze to je superextratrida basen, Bozenko, ta zrezla vana symbolizuje pouziti nekvalitni laku, ktery mel navic proslou zarucni lhutu. Navic dle me autor chtel slovem rez poukazat ma moralni spinu tohoto sveta a poukazat na konzumni zpusob zivota. Tato osmismyslna metafora dale nuti ctenare, aby pro pripadnem nakupu laku si dobre rozmyslel, jaky lak kupuje a proc ho kupuje a komu. Autor naznacuje, ze ma v tomto ohledu bohate zkusenosti a eventualne i rad pomuze s lakovanim. Martine, doma mame take rezavou vanu, myslis si, ze je vhodne ji natrit cervenym nebo hnedym lakem?
<reagovat 
čtenář michal - 4.4.2001 > -jsou to pakostove
-na basni je dulezita hlavni myslenka,coz asi slecne Bozence nic nerika
-delat si legraci z neci namahave prace je sproste
dobra prace

Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.4.2001 > Boženka: Klucka, klucka, přátelé moji..., kdy zestárnete a vymyslíte něco lepšího a novějšího...:)
<reagovat 
 čtenář CHUCK - 4.4.2001 > čtenář> LOJZO TAK ZA TAKOVEJHLE ROZBOR BASNE MAS U ME MINIMALNE DVOJITYHO PANAKA. TAKY SEM NEVEDEL CO S TOU VANOU, ALE TYS MI TO OSVETLIL DOKONALE A NAVIC SI MI DAL VYBORNEJ TIP NA SIKOVNYHO LAKYRNIKA! TY MARTASI, TAK NA KDY SE DOMLUVIME? A NEBUDE TO JENOM VANA, TAKZE SE DOHODNEM NA SLUSNY CENE!PODIVEJ Z TOHO TVYHO SKRABANI NIC NEMAS, ALE JA TI NABIZIM SLUSNOU PRACI!
TAK NEVAHEJ A VOZVI SE
<reagovat 
čtenář Viktorka - 4.4.2001 > Fakt je, ze je ted spousta domacnosti asi pekne prorezlejch, kseftu bys mel. Martine, asi spousty. Uvazuj o tom, dle vseho ses asi kluk sikula...
<reagovat 
Kulisek () - 4.4.2001 > Je to moc pěkná básnička. Ahoj Jana
Body: 5
<reagovat 
čtenář honzik - 4.4.2001 > Krasné a zábavné, hlavně ty komentáře pod tím:). Martine, nemáme doma sice zrezlou vanu, ale potřebovali bychom natřít okna. Přijď. Zaplatím. Vyděláš si a ješte pak o tom budeš moci napsat.
<reagovat 
čtenář honzik - 4.4.2001 > Mila Bozenko a vsichni ostatni, mam prave horke novinky - jak se rika jeste z trouby: Martin si nechava zjistovat tvou IP adresu - resp. adresu tveho pocitace.
Bud proto prosim velice opatrna. (Ne)Dovedu si totiz predstavit, ze by na tebe Martin pockal v kyberprostoru a pak...
Vim, ze tve srdce pro nej tluce, ale asi by si nemela sve city vyjadrovat tak verejne pred nami vsemi; uz jenom proto ne, ze Martin je jiz zadan s divkou , ktera je velice F ajn clovicek a mohlo by ji to sebrat. Radeji napis Martinovi primo do prace( nemel bych to asi tady rikat, ale Martin pracuje v Telecomu :) ). Ma tuto elektronickou adresu:
mailto:martin.zbornik@ct.cz


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter