Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Práce šlechtí člověka
Autor: prezi (Občasný) - publikováno 10.4.2001 (00:14:20), v časopise 12.4.2001
Jednoho pátečního rána zazvonil na mém stolku mobil. Nechápavě jsem se na něj podívala(kdo může co po mně chtít v pátek ráno)a pak jsem se rozhodla ho zvednout. Ozval se milý ženský hlas a sdělil mi, že má pro mne na sobotu brigádu.
Zajásala jsem... Konečně zasse vydělám nějaké penízky a získám pocit, že se zuzšlechťuju také něčím jiným než věčným učením.
V sobotu ráno, i když bytostně nesnáším ranní vstávání(myšleno jakékoliv do 12:00), jsem po zazvonění třech budíků probrala. S pracovním oblečením a svačinkou v batůžku jsem vyrazila ke svému pracovišti. Přesně v 7:00 jsem obdržela hadr, kyblík a náplň své práce - umýt co nejvíce oken. S velkým elánem a obrovským nasazením(MÁ okna budou NEJČISTĚJÍ)jsem se dala do práce. Postupem doby mne opouštěl elán i nasazení(šmouha neviditelná z padesáti metrů není šmouha. Úderem třetí hodiny odpolední jsem se sbalila a vyrazila domů.. Radovala jsem se, jak jsem hi hezky vydělala... Po cestě mne začala zmáhat únava, takže po příjezdu domu jsem se tak akorát vykoupala, vyprala špinavé věci, najedla se a usla spravedlivým spánkem pracujících.
Večer jsem se probudila. Zdálo se mi, že v mé hlavě buší tisíc kovadlinek a krkem mi kdosi protáhl ostnatý drát. Pak jsem se probrala pořádně a došlo mi, cože se to vlastně děje. Vrátilo se mi mé nachlazení,ze kterého jsem se léčila celý minulý týden....
A pakže práce šlechtí člověka.


Poznámky k tomuto příspěvku
Buick (Občasný) - 12.4.2001 > Není to dobrej fejeton. Prostě není.
<reagovat 
Ina () - 12.4.2001 > Souhlasím s Buickem. Pozor na překlepy.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter