VÝSTAVA TOTEMU V NÁRODNÍM
FOTODOKUMENT
PRAHA 1.4. 2001
Sešli jsme se jednoho nedělního rána, ke všemu prvního dubna, na zastávce Kavalírka - já (Lucie), Martin a Jirka. Za oknem pralo slunce a nám připadnul nelehký úkol - zrealizovat první fotografickou výstavu Totemu v klubu Národního divadla....
Začali jsme u Martina doma - hromada nedočkavých fotek a hromada rámečků čekala na naši práci, museli jsme se proto dostatečně posilnit - v lednici jsme našli bohužel jen víno.....
Martin a Jirka podlepovali fotky zatímco já ironem čistila skla:) některé rámečky odmítaly poslušnost - buď nechtěly posloužit bílým pozadím pro fotky nebo nám rovnou praskaly pod rukama...
Když jsme byli konečně hotovi a sbalili svou práci, vyrazili jsme plni optimismu do Národního divadla.
V Národním divadle probíhalo vše hladce, kluci se pustili do zavěšování rámečků, Martin se dokonce zul a baletil po kavárenských stolcích zatímco Jirka jeho botou zatloukával hmožděnky...
Zavěšování rámečků se nečekaně protáhlo, po zjištění, že je nemáme za co zavěsit, běžel Martin shánět rybářský vlasec. Celé naše zavěšování bylo pod pečlivým dohledem POLICIE ND:)
Odpoledne se chýlilo k večeru a vyčerpání dolehlo na naše bedra.
Jeden z okamžiků, kdy zase něco hledáme a nemůžeme to zaboha najít.
A tohle je výsledek (pouze jedna strana klubu).
Tak takhle sme skončili. Slunce ještě svítilo a my se blaženě usadili na Kampě a slavnostně otevřeli první lahev....
a jak to bylo dál, to už nikdo neví...:)
......................................????????????????????...............................
(poslední dvě fota + výsledné foto výstavy nafotil Martin)