Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Cables Vomitation z kolekce Malby
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 8.1.2005 (09:58:30)
další v kolekci>


 HunteR (Občasný) - 10.1.2005 > al-ash> Připouštím, že jsem reagoval možná zbytečně hrubě, ale jsem známý tím, že mě přivádí k nepříčetnosti když někdo označí mé práce za kopie... nestává se to často, ale o to je to nepříjemnější. Nikdy jsem nezkopíroval žádný obraz, dokonce ani pro vytříbení techniky ne. Jsem samouk, s minimálním časem na tvorbu, nemám za sebou roky ve výtvarných školách, kde bych si mohl vyvíjet pohodlně rukopis... proto možná podléhám mnohem víc takovým velkým umělcům, jako je třeba Giger... ale to je vývoj a postupně se mi daří jeho prvk z mé tvorby odstraňovat. Problém je v tom, že jeho tvorba sahá od kraje žánru do druhého, proto je "cítit" v mnoha dílech, která s Gigerem nemají ani nic společného. Kdykoliv použiješ v obraze motiv vrubované struktury, kdykoliv zapracuješ do plastiky vrubovanou elektroinstalační trubku, v každém takovém případě se objevuje Giger znovu, ať chceš nebo ne...

Jen nerozumím tomu, proč argumentuješ obrazem ElpVI, tennemá s mými pracemi nic společného, nebo nevím o tom,ž e bych něco takového namaloval... Obraz z Necronomiconu je prakticky jediný, který používá takto mechanizovanou hlavu z profilu, pouze v záběru na hlavu... možná ještě nějaké ze série Dune, ale ani ty nejsou přesné. Můj obraz je ovlivněný Gigerem, ale zároveň dostal minimálně jeden prvek, který je pro mě charakteristický - zakrývané uši. Nedovolil bych si vzít Gigerův obraz a zkopírovat ho, byť bych toho byl schopen. Tahle debata je na dlouho, dalo by se v ní probrat v podstatě všechno, co se týká moderního výtvarného umění, které je už jen syntézou svých vlastních produktů... jen bych rád řekl, že jsem vždy inspiraci Gigerem přiznal, i lidem, kteří ho neznají a nikdy jsem tyhle věci nepovažoval za mé hlavní a charakteristické práce... pokusil jsem se využít jeho stylu v sérii Tajmné mechaniky staré Mezoameriky, kde je jeho vliv vidět, ale řekl bych, že mnohem méně než v tomhle případě.

Potom nerozumím srovnání mé plastiky s tou kresbou z fanartu...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter