Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dikobrazí žena
Autor: surma (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
 M.O.R. (Občasný) - 19.2.2005 > poetor> ok. nebudu polemizovat, kdy zacina par vet byt kritikou a kdy je to jen zvast. to jsou jenom terminy. Zda se mi jen trochu nepochopitelny, ze se tveho profesionalniho ja dotyka, ze mam jinej nazor nez ty. Tak uz to chodi.
Co se ale dotyka me, je ze oznacujes muj nazor za podrazackej. Ze neni uplne objektivni je jasny uz samotnou podstatou toho, ze je to nazor. Nebyl jsem ale schopnej dat tomu prispevku pet bodu, kdyz se mi to na pet bodu fakt nezda a nevim, co je podrazackyho na tom, ze jsem to ohodnotil podle sveho nejlepsiho usudku. Nikomu jsem tim ublizit nechtel.
Mam teda hodnotit jenom kdyz chci dat pet bodu, nebo mam davat pet bodu porad? Pomuzu tim nekomu? nemyslim
<reagovat 
 dadaska (Občasný) - 19.2.2005 > M.O.R.> jde tady o vyjasnění názorů - jistě jako autor víš, jak důležité je podívat se do zrcadla. Negativní názor anebo kritika musí být fundovaná, aby pomohla. Domníváš se, že tvůj názor byl odborně na výšce ? Chtěl jsi pomoct ? Není potřeba dávat body, když máš jiný názor stejně, jako není potřeba pohanit. Správné je ohodnotit sebe, zda jsem s to vyjádřit se fundovaně, projít dál a nechat žít..._:-)
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 25.2.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
minimax.cz (Občasný) - 25.2.2005 > wow
<reagovat 
vrtichvost (Občasný) - 25.2.2005 >

velice zajimave


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 19.2.2005 > Ahoj Surmo, zpracovaní super, ale pokud kreslí tuší a pastelkami, myslím, že by bylo dobré si trošku pohrát i s barevností papíru. Na barevném kartonu by to nepůsobilo tak strnule. Tenhle obrázek je hodně propracovaný na detaily, ale nic konkrétního nevypovídá. Chtělo by to možná víc se soustředit na myšlenku, konkrétně teď mám na mysly pohlaví osoby, která by možná více naznačila účel cesty. Nicméně ráda bych její dílka viděla, indiánské motivy jsou hodně vděčné téma. Těším se na další. Petra
Body: 5
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 21.2.2005 > výtvarnice> souhlasím s názorem o barevném podkladu i když myslím, že myšlenkově to až tak daleko sahat nemusí, přijde mi to spíše jako dekorativní prvek který psychicky působí...takže by byl dobrý v kombinaci, třeba s textem a podobně )
Doporučil 
<reagovat 
 surma (Občasný) - 21.2.2005 > Absolute> s tím textem si se podvědomě trefil, pro ni jsou texty pod kresbou velice důležité sama na to dává důraz dokonce někdy píše texty i do kreseb... zkusím najít nějakou cestu, aby tu dala víc věcí a nějak je i komentovala, myslím že to nemá smysl, když se debaty neučastní... má k internetu trochu averzi... ale uvidímé... některé poslední věci stojí za to... toto je spíš jedna z prvních věcí...
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 26.2.2005 > Absolute> Hezký den, tohle je jen jedno dílko, podle kterého se celková tvorba nedá hodnotit. S barevností podlkladu a jeho chápání jako pouze dekorativního prvku nesouhlasím. Jistě znáš vliv barev na psychiku a npř. art-terapii. Volba barvy, tedy i barevného podlkadu hodně napoví o momentální náladě a myšlenkách autora. Někdy je to, pravda, volba barev cílených pouze z dekorativních důvodů, ale myslím si, že tenhle případ to není.
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 26.2.2005 > pavel surma> Hezký den, stává se často že funguješ jako "mecenáš"? Nebo je to tím, že net vidíš jako dobrou formu jak získat zpětnou vazbu a kontakty a autoka je dle tvého soudu zajímavá postava na výtvarné scéně? Nebo Ti došly tvé obrzy které tu můžeš prezentovat? zajímalo by mne proč má autorka averzi k "moderní technologii". Je to tím, že není dostupná, je konzervativní, nechce se stát povrchním konzumentem konzumentů, ztrácí se v sobě a svůj okolní svět nenechá nahlédnout do svých myšlenek?
<reagovat 
 surma (Občasný) - 26.2.2005 > výtvarnice> Já nejsem mesenáš, ja se nezaobírám jen svou tvorbou... ale i tvorbou jiných, mimo jiné pořádám každý rok u mě doma výstavu, někdy se snažím lidi co v to vsobě nosí motivovat, naučil jsem se pohlížet na díla druhých tak, abych rozpoznal co chtěli říct, co jsou zač... a ne jak bych je namaloval, nebo viděl já... mimo jiné jsem mluvil s Lucii a dali jsme na web nějaké jiné věci co jsou už pod jejím jménem at se dá porovnat a taky jsem se sní domluvil že jednou za čas tam na to odpoví... já ji nevidím tak často... ale aspon něco... Kromě toho všeho já sám věci sbírám a kupuji co se mi zdá dobré, mám zbírku od neznámích až po některé unikáty jako Zimbaca přítel Dalího nebo J.Švankmajera, Istlera, Martina Stejskala, a i Dikobrazí žena patří do mé zbírky...
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter