|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kink (Stálý) - 10.3.2005 > gratujůju :-)***
moc lidí zdá se nehlasovalo
dostaneš nějakou cenu? nebo jak to bude?
s vkládáním reakcí jsem (jak vidno) měla taky problém, ale doporučení nezmizelo
...
(tahle B. nejni žádná stýlová! :-))) )
| | | <reagovat |
|
| ouvej (Občasný) - 10.3.2005 > Soutěžící> No, mi se to stalo taky - u emmeta - a zmizelo přitom i doporučení, které jsem mu dala
myslím, že mu prošlo hlavou ošklivé podezření
nějaká chybka v systému.
No, soutěž se málo hodnotila, řekla bych, že to bylo těmi průtahy, že se už nikomu nechtělo vracet.
No jo, stýlová, někdy jo, někdy ne, jak se urodí. Někdo tu stýlovou nenapodobí, ani kdyby se rozkrájel. Ale zase těch prachů, co ta určitě má, jejda.
| | | <reagovat |
|
kink (Stálý) - 10.3.2005 > a co s tou cenou? bude kniha? (byla domluvená nějaká od arga, co já vím)
jo jo, taky zmizelo doporučení, ale v té "soutěžní" době se to nestalo, takže na výsledku se to projevit nemohlo, jestli jsem to em. podezření pochopila správně :-)
u nás v knihovně je pán, který si řekl, že stýlovou přečte komplet (je to +- šedesát knih), zatím má cca deset kousků :-), některý omylem dvakrát :-), a pln obdivu tvrdí, že co kniha, to jiný (a čtivý!) námět...
| | | <reagovat |
|
| ouvej (Občasný) - 10.3.2005 > Soutěžící> No jo, vlastně nějaká kniha bude...
Pán je statečný - jestli to má s touhle literaturou jako já třeba s detektivkami, že někdy ke konci začínám tušit, že jsem knihu už četla, ale stejně nevím, jak dopadne, tak to se nedivím, že se mu zdá námět pokaždé jiný.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
Jonáš (Stálý) - 18.7.2005 > Dodatečně gratuluji!
Až když dávno není zima, mohu plně docenit krásu a soudržnost tohoto kusu. Líbí se mi pečlivé vystavění, rytmus, uzemňující závěr se zkráceným veršem, práce se zvukem (studené "c" v první strofě).
Moc se mi líbí metonymie "let křiku".
A koneckonců, přirovnat mráz k milenci je velmi neotřelé a přitom tak přirozené, klasické. Jde o tu nahotu za mrazem, jakoby sám mráz ještě nebyl dostatečně nahý..
Pamětihodná báseň.
| | | <reagovat |
|
|