Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dietní
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 7.2.2005 (04:52:07)

Postavil jsem štafli,

abych pozřel vafli.

Schovávám je za skříní,

mají hodně proteinů.



Poznámky k tomuto příspěvku
krtek (Občasný) - 7.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
sobek (Občasný) - 7.2.2005 > jojo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 7.2.2005 > Láska-páska
<reagovat 
Černobýl (Občasný) - 8.2.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Černobýl (Občasný) - 8.2.2005 >
<reagovat 
Černobýl (Občasný) - 7.2.2005 > Tak co jsi vlastně ochutnával, Kanaďane ? Štafli nebo vafli. Jenže štafle nemá hodně proteinů, je taková - jaksi dřevěná.
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 7.2.2005 > Černobýl> Nevím jak ty, vybuchlá atomová elektrárno, ale já mám štafli hliníkovou a vafli pečenou. Aj tak děkuji za bodíky.
<reagovat 
 Černobýl (Občasný) - 8.2.2005 > Montrealer> Nepleť si mě s elektrárnou, já jsem odjakživa Pelyněk Černobýl (Artemisia vulgaris) a jsem tedy i ve vybraných slovech. Mimo jiné jsem taky hvězda (zvaná pelyněk). Taxe mírni ve výrazech a pořiď si náučný slovník.

<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 7.2.2005 > to je na mňa zložité...
pozdrav myšací spolok - "posedenie pri vaflách"... :)
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 8.2.2005 > maxima gali> To je typické skuvíňanie zalezencov...o)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.2.2005 > schovávám je za skříní
mají hodně protejíní :o))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 8.2.2005 > Kelly> chtěla bys rači vafli nebo štafli ? ...o)))
Rýmovaná verze této lovestory zní:

Schovávám je za skříní,
choděj na ně Rusíni.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.2.2005 > Montrealer> Rusíni choděj určitě na štafle, čili já chci waffle :o)
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 9.2.2005 > Kelly> Díval jsem se do slovníka... waffle = štěbetání, klábosení... no budiž, ale znamená to také oplatky (naštěstí). Takže máš raději štěbetání nebo oplatky pro kočičku (ať nám neztloustne, mají hodně proteinů ...o))) ?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.2.2005 > Montrealer> ano, kočičky by měly z dietních důvodůch raději štěbetat :o)) stěbety štěbety
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 9.2.2005 > Kelly> Pročpak by Rusíni podle tebe měli chodit na štafle ? Nemůžou TO dělat normálně v parku na lavičce v mrazu ? (jsou přece zvyklí)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.2.2005 > Montrealer> to tys napsal, že na ně choděj:
"Schovávám je za skříní,
choděj na ně Rusíni."
na vafle nemůžou chodit, páč nevěděj, co to je :o))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 9.2.2005 > Kelly> Rusíni možná znají pojem OPLATKA, ale žádný ze všech dvou česko-ruských internetových slovníků neznal ani vafli ani oplatku, tóľko otplátu, revánš. Když neni člověk polyglot, tak se s našimi slovníky nedostane ani na slovensko - viz maškrta štrkotavá, skuvíňanie zalezencov.
<reagovat 
Andiiik (Občasný) - 8.2.2005 > hehe... ;o))
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 8.2.2005 > Andiiik> Dííík ! To je "začátek" kočičky nebo pejska, co máš ve znaku ? ...o)))
<reagovat 
 Andiiik (Občasný) - 8.2.2005 > Montrealer> můžeš hádat:)... ale jen 2x...;o))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 9.2.2005 > Andiiik> já bych tipoval, že je to pesokočk (druh ohrožený vyhynutím)
Jéééé, ty jsi ona ! To je tedy překvápko ...o)
<reagovat 
 Andiiik (Občasný) - 9.2.2005 > Montrealer> Taky možnost... tak jo, může být:)... No a já jsem já;o)... Přece jen Andík neni moc "chlapecká" přezdívka...hehe;o)
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 9.2.2005 > Andiiik> Andík je přezdívka spíše pesí než chlapecká, to máš pravdu. Ta tvoje ikonka je prostě mládě něčeho, já to nazval pesokočk, ale může to klidně být i králík. Podle mě je to pokus o předek štěněte...o)))
<reagovat 
 Andiiik (Občasný) - 9.2.2005 > Montrealer> Je to normální kotě;o)))))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 10.2.2005 > Andiiik> Kotě, které štěká...  zajimavá hříčka přírody...o)))
<reagovat 
 Andiiik (Občasný) - 10.2.2005 > Montrealer> ;o)...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter