Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strom z korálové zahrady z kolekce So ya so
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 12.2.2005 (11:25:56)





Egypt 02/2005Rudé moře, Gota Abu Ramada - West







Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 12.2.2005 > Krásné..
<reagovat 
Slůůůníčko (Občasný) - 12.2.2005 > Pohlazení...
<reagovat 
gongey (Občasný) - 12.2.2005 > klasický únor, voda, samá voda. pravda, v trochu jiném skupenství. příjemně se na to kouká :o )
Body: 5
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 12.2.2005 > national geografic? pškná, ale smutním po tvé grafice ;)
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 14.2.2005 > ty jo, to musela bejt švanda plavat si takhlec pod vodou mezi murénama;) líbí
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.2.2005 > tomash> jj, paráda to je veliká. a velké murény vykukují či naopak tajně schované leží na každém kroku (totiž na každém kopu ;)
<reagovat 
nikkaela (Občasný) - 15.2.2005 >
Body: 3
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 16.2.2005 > To mě přímo chytá za srdce
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 12.2.2005 > barevně a tvarově, asi tak si představuju ráj. tak nějak bezčasově.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.2.2005 > pořezaná_sluncem> čoveče, dobrá úvaha. je fakt že mě nenapadlo přát si ráj se stavem bez tíže... ;) v té vodě to jde a vše je krásně zpomalené... naprostý relax... hm, ideální ráj... to už by pak člověku neměly vadit ani ty jedovaté a kousavé potvory.. :)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 12.2.2005 > Mishka> :-)) když ty na tý fotce nejsou. je tam jenom modro ticho a nezávažno.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.2.2005 > Mishka> voda není prostředí se stavem beztíže

fotka hezká
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.2.2005 > pořezaná_sluncem> :) to by ses divila! ;) v tmavém useknutém otvoru dole perutýn s jedem podobným kobře, nějaká ta jedovatá stonefishka by se taky jiste připlácnutá schovaná našla... muréna jakbysmet... ;) i přesto příjemný ráj ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.2.2005 > Emmet_RAY> já věděla, že se nějaký chytrolín ozve. ;) měla jsem tam prvně "jakoby stav bez tíže", ale v ráji by to jistě byla pravda :). ale díky šikovnosti potápěče a možnosti správného vyvážení (olova + vzduch v jacketu) je ten stav jakoby navozen. člověk levituje a nepadá ani neletí na hladinu. sedne si v tom prostoru, natáhne nohy před sebe a nehne se a dno X metrů pod ním... úžasné... díky...
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 16.2.2005 > Emmet_RAY> myslim, že voda je prostředím se stavem beztíže, mimo jiné;)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 16.2.2005 > tomash> ne není.. ve vodě akorát dochází k jinému vnímání hmotnosti, řejněme že pod vodou toho člověk zvedne víc než na souši.. ale pravdu má M.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 16.2.2005 > Emmet_RAY> vztlaku jsem si vědom... pokud ale akvárko urychlíš na +gé, tak jsme hnedle ve stavu beztíže... myslim, že skupenství prostředí nemá na tenhle staf žádnej vliv;)
<reagovat 
jamina (Občasný) - 19.2.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter