ariel (Občasný) - 24.2.2005 > doušek bych tam mít nemusel... jenže: možná je jeho tajemství v tom "připít si do dna"
no, a druhá sloka je ve verších vyhraněna až do... ranní bakchanálie
teď ještě jestli se MPospovi bude líbit ostrost a xmarkovi rámeček
| Body: 5
| | <reagovat |
|
ouvej (Občasný) - 24.2.2005 > roztrhána? takhle násilně ženy snad nevnímají
pokud tedy rozumím.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
ouvej (Občasný) - 24.2.2005 > aha, pardon, já se domnívala bůhvíproč, že to psal faust - že se převtěluje v ženu
tak zpátky
zřejmě vnímají
některé.
![](http://www.totem.cz/dat/smiles/4.gif)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Emmet_RAY (Občasný) - 6.3.2005 > Naty> já myslel Škodu Popular - určitě ji znáš, je možný, žes v ní dělala autoškolu ;-)
"Škoda Popular
V roce 1934 se představil veřejnosti automobil Škoda Popular 420 s kapalinou chlazeným motorem o objemu 903 ccm. O rok později přišla modernizovaná verze s motorem o obsahu 995ccm a výkonem 16.2 kW (22k) . Poháněna byla zadní náprava pomocí kardanu kde byla umístěna třírychlostní převodovka se synchronizovaným druhým a třetím převodovým stupněm. Karoserie s dřevěnou kostrou byla přišroubována na centrálním páteřovém rámu jenž měl přední kola nezávisle zavěšena na příčných ramenech a odpružena příčným listovým pérem , vzadu pak kyvadlové polonápravy. Tato koncepce podvozku se objevila i větších modelů jakými byli Favorit,Rapid a Superb.V pozdější době dostal Popular silnější motor 1089 ccm s rozvodem OHV, třikrát uloženým hřídelem a výkonem 30 koní. Tento motor se po mírném zdokonalení používal po válce ve všech maloobsahových vozech Škoda a dodnes se montuje do dvanáctsettrojek na slovensku což je úctyhodná historie na jeden motor. Suma sumárum: svezení s Populerem je velmi příjemné, lehce se ovládá a má pružný motor , jenž dovoluje jízdu až okolo 100km/h. Jest nutno si dávat pozor v zatáčkách, neboť vůz není stavěn na vysokou rychlost a snadno se vám může přihodit, že ač nebudete chtít, tak doslova odtančíte ze silnice. Jinak ale klobouk dolu, protože kdo se svezl s jiným stejně starým vozem naší výroby, jistě mi dá za pravdu že Popular patří mezi ty povedenější."
ta básnička je sice celkem fajn, ale jen v rámci svých možností velkosériovky.. tak jsem to myslel a proto čtyři body
| | | <reagovat |
|
|