Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Always & Everywhere (GFX) z kolekce So ya so
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 28.2.2005 (12:24:03)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
gongey (Občasný) - 28.2.2005 > ... fotka vede o tři koňský dýlky :o )
<reagovat 
toono (Stálý) - 28.2.2005 > no ja nevim jak tahle prehlidka filtru v ps souvisi s vcerejsi fotkou, ale dle mne ani jedina variace nevypada publikovatelne..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.2.2005 > toono> skoro ses trefil, pane odborniku, zadny filtr pouzit neni!!! ;) a pokud se ti to zda nepublikovatelne, pro me to je od tebe lichotka, v opacnem pripade bych se nad tim zamyslela.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2005 > Mishka> neni?? tos jako malovala pastelkama na kolene nebo strihala z barevnych papiru nuzkama??
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.2.2005 > toono> mas v tom chaos, clapecku. ani se nedivim. ty znas jen ty filtry, ja je temer nepouzivam.
mluvis o prehlidce filtru!! a FILTR neni pouzit zadny!!! jde o bezne nastroje jako magicka hulka, obtazeni, kontrast a uprava barev! zadne zmackni button pro filtr a vyleze ti toto! takhle ja netvorim, to mi nestaci.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2005 > Mishka> joo no to je skvely ze ses s tim drela bez filtru, coz bys mela jednodussi, aniz by vysledek utrpel na otresnosti..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.2.2005 > toono> nebudu se s Tebou dohadovat, vem si mou vcerejsi fotku, pouzij na ni zminovane filtry, dojdi ke stejnemu vysledku a dokaz, ze nejsi jen utocna tluchuba. tesim se na Tve vytvory!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.2.2005 > Mishka> mam lepsi program nez napodobovat sracky..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.2.2005 > toono> presne takovahle odpoved byla jasna! diky za ni, jasne jsi dokazal, co ses zac a kde tva tvorba konci - filtry a kecy. chapu, ze zajimavejsi a ego posilnujici je pro tebe stourani do vsech kolem, tak si to uzivej, ja budu radeji tvorit a hlupaky zase radeji ignorovat.
<reagovat 
Mr.D (Občasný) - 28.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.2.2005 > Mr.D> maskovací manévr ;). překvapení... :) dík
<reagovat 
COOKER (Občasný) - 28.2.2005 > Super
Body: 5
<reagovat 
asiJa (Občasný) - 28.2.2005 > toz nevim
puvodni fotka vypadalo OK(to velke OK)
ale tohle je podle me naprosty nesmysl..je to o moc horsi nez pred tim..a navic mi to prijde trochu jako kdyz kapela udela 50 remixu jednoho, pri niz to nevylepsi ale jen zdivni..aby tezila z predesleho uspechu bez dalsi invence

Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.3.2005 > asiJa> :) diky za nazor. puvodni verze extra uspesna nebyla, kdyby to byl tento duvod, sahnu po jine. nejak jsem si behem ramovani puvodni fotky hrala a tyhle graficke napady me bavily. asi tedy jen me, kazdopadne si za nima stojim a jejich zalibeni v mych ocich tim neklesa. kazdopadne nazory ostanich jsou prinosne.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 1.3.2005 > Mishka> Premyslela jsem o tom a taky se mi to docela libi (hlavne 1. az 3. obrazek), je to dobry jako jednotlivy obrazky, ale jako celek to ztraci na sile a pusobivosti. Vypada to totiz, jak by sis zkousela, co vsechno s tim lze udelat a nemohla se rozhodnout, kterej vybrat. Kdybys publikovala jen ten druhy obrazek, dala bych ti bez vahani 5. Takhle ale moc nevim...
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 1.3.2005 > Zuzzz> Teda treti, ten mi prijde nejlepsi..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.3.2005 > Zuzzz> bingo!!! presne tak to bylo mysleno, neni to serie, 4 stejne motivy jsou nuda. ja si hrala, tyhle 4 vysledky se mi libily a nechtela jsem se rozhodovat pro jeden, neumela jsem to a davat tady postupne 4 varianty mi prislo hloupy, tak jsem to namrskala vse...
dekuju za nazor, ja uz si vazne myslela, ze je to tak hrozny a ze neco zajimaveho v tom vidim jen ja.
a od tebe to potesi obzvlast. diky!
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 1.3.2005 > pěkné hraní:.-)

Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter