Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
POZVÁNÍ DO DIVADLA
Autor: Herwis (Občasný) - publikováno 20.5.2001 (20:22:41), v časopise 23.5.2001
.... právě nastává ona Vámi tak "toužebně" očekávaná chvíle, kdy uzříte dříve "pouze" odnož divadla Promiňte, avšak dnes již zcela samostatné nezávislé divadlo Karkulín opětovně na jevišti. Ano, čtete dobře. Po vyčerpávajících byrokratických manévrech a měsících průtahů, jsme byli s konečnou platností zaregistrováni jako ryze nový, pavý a nefalšovaný divadelní soubor. Radost jednotlivých členů souboru nebrala mezí. A protože po sedmi reprízách první hry Diamanrový Toby nás nikdo z onoho nepatrného počtu znechucených diváků nepobídl k rozpuštění našeho pochybného amatérského tělesa, rozhodlo se toto nazkoušet hru novou a obohatit tak prozatím velice nuzný divadelní repertoár.
Jedná se o pohádku "O třech bratřích."
Ať se tento divadelní kus prohlašuje za pohádku, není v žádném případě určen dětem. Obsahuje totiž řadu nevybíravých vulgarismů a sám autor se cítí být odpovědný za to, aby se je děti naučily později a jinde.
Kde a kdy nás tedy najdete?
V PRAZE v KLUBU KLAMOVKA, dne 31.5. od 19:30
Těšíme se nashledanou a když přijdete, určitě nebudete litovat :-)


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter