Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sázka na 100% ?
Autor: Panda (Občasný) - publikováno 29.5.2001 (14:52:45), v časopise 1.6.2001

Sázka na 100% ?

 

 

Imaginární situace.Rozhodli jste se vyhrát ve Sportce a nic nechcete ponechat náhodě.

 

Začnete tedy počítat.

 

Tiket nabízí osm hracích polí se čtyřiceti devíti čísly.K tomu,aby jste obsadili všechny možné kombinace,které je možné z těchto čísel vytvořit,je nutné znát počet možných kombinací.

 

Ušetřím vám čas;je to 13.983.816 kombinací !

 

Co tedy potřebujete nyní?

 

Základem je dostatečný počet tiketů,celkem 1.747.977 kusů.Následně potřebujete takovou peněžní hotovost,která vám umožní vsadit tyto kombinace.Je to 167.805.792 korun českých.Hrajete bez šance,v opačném případě si připočítejte 17.479.770 korun.

 

Celkem tedy vsadíte 185.285.562 korun.

 

Je to ještě pořád imaginární situace ovšem s reálnými čísly.

 

Nyní potřebujete,aby možná výhra na nejbližší losování byla nejméně 200.000.000 korun a to za nereálného předpokladu,že budete počítat se situací,kdy nebude jiného výherce kromě vás.

 

Nesmyslný předpoklad a nereálná kalkulace s naprosto reálnými penězi.

 

Pokud chcete i přes všechna úskalí a rizika pokračovat dál – můžete.Zde se ale setkáváte se základním problémem a to je podání sázenek – tiketů.

 

Takže opět imaginární situace;předpokládaná možná výhra na středu je oněch 200 milionů korun.Máte tedy tři dny na podání tiketů.

 

Jenže ouha !

 

Za předpokladu,že sázkový on-line terminál je schopen přijmout asi 10 tiketů za jednu minutu a budete předpokládat provozní dobu vaší oblíbené sázkové sběrny 10 hodin denně,jste schopen podat jen v této sběrně přibližně 6.000 tiketů.Jenže vy jich máte 1.747.977!

 

Řešení?

 

Musíte obsadit po dobu tří dnů a deseti hodin denně nepřetržitě přibližně 291 sázkových terminálů!

 

Bez záruky.

 

Ještě pořád máte chuť vyhrát?

 

Pokud ano,doporučím vám dobrého a spolehlivého dopravce – musíte přemístit asi 2,4 tuny tiketů.

 

Takže neváhejte a sázejte – je to jisté.

 

Bez záruky.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 29.5.2001 > :o))))))
Hezké!
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 29.5.2001 > I když k logice tohoto uvažování bych měl mnoho výhrad. Ta největší je, že počítáš jen první výhru. Měl bys spoustu vedlejších, proto je výpočet ve skutečnosti poněkud složitější. (Co tak vim, stačí několik tisíc tipů k tomu, abys byl v plusu....)
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 29.5.2001 > Je to výborný. Tak trochu souhlasím s Wopim, ale na druhou stranu se předpokládá jakýsi ideál, tedy Tvůj nástin věci. Měla to být snaha odrazení od sázení? :o)
Body: 5
<reagovat 
Panda (Občasný) - 29.5.2001 > Nechci nikoho odradit,ale na tuto myšlenku mě přivedl jeden distribuovaný program pro rozpisy sázek.Skutečnost je ta,že proděláváte v průměru 80 - 90% i když propočítám sázky z reálně tažených čísel několik let nazpět.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 29.5.2001 > Je to zajímavý nápad, ale z matematického hlediska je tam menší problém. Nejsem v tom nijak zvlášť erudovaný, ale podle teorie pravděpodobnosti se šnace na výhru nijak nezvyšuje, ale zůstává stále stejná. To je věc, kterou málo kdo zná a proto sázíme :-)
Jinak, lepší je sázet ve Fortuně na výsledky sportovních utkání. Kdo se vyzná, má šanci a to už je pak něco jiného. Je velký rozdíl mezi losem a sázkou. Los je náhoda, sázka už je trochu víc kalkulace.
Body: 3
<reagovat 
Buick (Občasný) - 29.5.2001 > Ještě bych měl poznámku: Nezapočítals dobu potřebnou na vyplnění tiketů. A to by dělalo sakra hodně.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.6.2001 > Dobře si pohráváš s kombinacemi, zajímavé:)
Body: 5
<reagovat 
Panda (Občasný) - 3.6.2001 > >wopi

Jen pro informaci : rozpis 15 čísel (7;8;11;13;14;16;18;21;22;23;26;33;35;42;43)

na 5005 herních kombinací.Losování prověřeno na 520 tahů (5 let) zpětně z reálně losovaných čísel Sportky.

Výsledek :

Celkem vsazeno - 31.231.200.-Kč
Celkem výhry - 10.752.900.-Kč
Ztráta - 20.478.300.-Kč

Výhry jsou počítány taktéž ze skutečných výher za celé období :

I.tah : 20 třetích,1.550 čtvrtých a 38.260 pátých

II.tah : 4 druhé,46 třetích,2.610 čtvrtých a 45.600 pátých.

Takže bych částečně souhlasil s tím,že je potřeba několik tipů.Mají však základní předpoklad - musí to být ty pravé.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter