Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Plachetnice z kolekce The Devil´s Miner
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 27.5.2005 (18:15:41), v časopise 30.5.2005
další ve sbírce>

                                                    věnováno papírové tanečnici

 

 

Plachetnice

 

 

Přibil jsem svou panenku

ke kříži ze dřívek

od ledňáčka

 

z trojvrstvého kapesníku

ušil šaty s perlami

a vlečkou

 

na hřeby v zápěstí

zavěsil

koutky úst

 

a do háčků

náušnic

zasekl ryby

 

......

 

Večer Tě

ukotvím ve vrbách

maličká

 

budu spát

v síti rtů

úsměvu draka



Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 27.5.2005 > jůůůů! )))
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.5.2005 > born to be child> Jééé, děkujeme Ti !!!
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.5.2005 > asi jsme to zapomněli zatrhnout, ale o hlubší kritiku nestojíme...děkujeme
<reagovat 
 step (Občasný) - 27.5.2005 > tři_černí_mravenci> no nastastie :)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.5.2005 > canis lupus> ???
Báseň je věnovaná a dost osobní...proto nechceme hlubší kritiky...ale jinak si myslíme, že se
nám docela povedla...:o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.5.2005 > moc se mi líbí!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.5.2005 > drfaust> Děkujeme!!!
...my se tu začínáme pomalu zabydlovat...:o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.5.2005 > a když to tak čtu znovu a znovu, tak se mě čím dál tím víc zmocňuje... posíláme ji do časopisu na pondělí:-)
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 27.5.2005 > Mravence mam čím dál radši. Hezky se vyjadřujou. Přestanu používat repelenty.
Body: 5
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 28.5.2005 >

klišé... jako text k písničce by to ovšem bylo dobrý


Body: 3
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 28.5.2005 > agovirin> Že už to tu bylo?
Že to je klišé?
Na to vám kašlu
Proč bych to měnil?
Když je to tak

(Filip Topol)

To jako že báseň je to příšerná, ale při dostatečně hlasitém hudebním doprovodu, kdyby nebylo textu moc rozumět, by to třeba tolik nevadilo? Aha...

Víš co, bereme tu trojku, báseň je to na zdejší poměry asi lehce podprůměrná, ale zdůvodnění fakt ne... kritiky typu "klišé" nebo "to už tu bylo" nám docela
dost vadí...dají se napsat skoro o čemkoliv a těžko se proti nim nějak brání když jsou jen tak hozený do vzduchu bez dalšího vysvětlení...a my rozhodně nemáme pocit, že by hlavní důvod, proč tahle báseň nikdy nebude v čítankách, byl nedostatek originality...

:o) :o) :o)
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 29.5.2005 > tři_černí_mravenci> 

:))) Si trochu dělám srandu... ale Ty... Vy asi taky.-)

A jako text hrubě dobrý!!!


<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 29.5.2005 > agovirin> Hmmm...my pochopitelně taky...:o)
jinak bychom tu dlouho nepřežili,kdybychom
měli brát všechno vážně...díky...



<reagovat 
Raimund (Občasný) - 29.5.2005 > Pěkný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 30.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 31.5.2005 > Líbí. Taková zvláštní kombinace hravosti a smutku.
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 31.5.2005 > pěkné, opravdu moc pěkné ...  ... a jsme rádi, že nám tu po serveru začnou rejdit mravenci!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 29.5.2005 > Mně se to líbí :-). Když mi napíšeš své pravé jméno, dám to na www.poesia.vulgo.net :-).

cvekb@seznam.cz
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 31.5.2005 > BorisCvek> Děkujeme Ti, ale my se cítíme mnohem lépe jako tři černí mravenci...možná bychom mohli vymyslet nějaký přijatelnější pseudonym...:o), ale pod svým skutečným jménem své básně nikde mít radši nechceme...


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.6.2005 > tahle se mi hodně líbila na čtení...
Body: 5
<reagovat 
Nera (Občasný) - 2.6.2005 > Pěkný plachtění
<reagovat 
delikt (Občasný) - 3.6.2005 > líbí mi se :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
paranoid_android (Občasný) - 3.6.2005 > *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.6.2005 > paranoid_android> žlutá hlavička s hřebíčky a zašitou pusinkou: děkujeme!!!
<reagovat 
antikval (Občasný) - 3.6.2005 > No, mravenci překvapili. Jestli trojka nebo pětka nebo jednička je lhostejný ve srovnání s tím, že mravence napadlo, že ta báseň nikdy nebude v čítankách. To vypadá, jako kdyby s tim měli trochu problém.
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.6.2005 > antikval> ale vůbec ne, my v tomhle směru žádný ambice nemáme...jestli se to někomu líbí, tak fajn a třeba déčka od drfausta si vážíme hodně, ale není to hlavní důvod, proč píšeme...psaní máme spíš jako terapii...jen nás dost rozhodila Emmetova kritika, tak jsme reagovali trochu nepřiměřeně...
<reagovat 
 antikval (Občasný) - 3.6.2005 > tři_černí_mravenci> Drazí mravenci, z toho si nic nedělejte, kritiky jsou na světě od toho, aby kritizovaly. To je stejný, jako kdybyste ptactvu nebeskému vyčítali, že žere mravence. No, žere. Co s tím naděláte?
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 27.5.2005 > stý drak, tisící?
Body: 3
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.5.2005 > Emmet_RAY> copak, kamaráde...ten drak se Ti zdá taky moc japonskej?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 27.5.2005 > tři_černí_mravenci> ani ne tak japonský jako v tomto kontextu už stokrát použitý a ohraný

a každý není Kryl, že jo.. aby to uměl nějak citlivě zakomponovat
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.5.2005 > Emmet_RAY> že by už někdo stokrát ukřižovat naší papírovou tanečnici a udělal z ní tak draka? A měl ten drak taky ůsta zavěšená na hřeby v zápěstích té panenky a vybarvená její krví? To nám teda řekni kdo a my si to s ním vyřídíme...
:o)

<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 27.5.2005 > tři_černí_mravenci> hele brouku, já to chápu, ale dračí katarzi prostě neberu, protože už tady byla mockrát

a je mi celkem jedno, že tvůj postup je relativně původní
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.5.2005 > Emmet_RAY> hmmm...tak jo, my Ti ji nenutíme...ale vono všechno už tu bylo žejo a my se nesnažíme být za každou cenu originální...Velký vůz nám připadá jako papírový drak a je to pro nás hodně silný motiv a nevidíme jediný důvod, proč bychom o něm nemohli psát...a klidně si příště do básně dáme třeba slavíka nebo růži...anebo dokonce anděla...radši už nás ani nečti...:o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 27.5.2005 > tři_černí_mravenci> "všechno už tu bylo" jsou kecy

a mám ten dojem, že už jsem ti psal, že číst si budu co budu chtít a komentovat taky co budu chtít

stejně jako ty si můžeš psát co budeš chtít, ale musíš pak počítat s tím, že ti za to někdo bude třeba proplachovat dutiny kyselinou chlorovodíkovou..
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.5.2005 > Emmet_RAY> kyselinu si dáme moc rádi...ale kritiky typu " to už tu bylo" nám docela dost vadí...děsí nás představa, že by nám ostatní básníci měli zmenšovat náš prostor...
abys nás nečetl bylo jen takové přátelské doporučení...
se smajlíkem na konci...:o)
pápá, už nás nebavíš...:o)
jdeme zakotvit do vrb a budeme spát v plachetnici v houpací síti
plné krve naší panenky, která je zároveň dračí tlamou a nad náma budou svítit dvě ryby jako dračí oči...a jestli je to jak říkáš, bude kolem nás takových draků spoustu, to by bylo fajn...veliký moře plný plachetnic...:o):o) :o)

<reagovat 
 paranoid_android (Občasný) - 3.6.2005 > Emmet_RAY> Jsi únavný, Emmete. Plky plky pořád dokola.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.6.2005 > paranoid_android> omyl, plky pořád dokola jsou tvé básně :-)

a nemusíš zde hájit tu holku jen proto, že sis vedle ní v Týnské párkrát zaslintal ;-))
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 5.6.2005 > Emmet_RAY> Ale copak, náš miláček se nám vrátil...jako by to tu neposlintal už dost...tak kamaráde, aby bylo jasno, v Týnské jsme všichni tři nikdy nebyli...jen první mravenec, takže Tvoje poznámka je minimálně ze dvou třetin zcela bezpředmětná, brouku...:o) :o) :o)
<reagovat 
 paranoid_android (Občasný) - 17.6.2005 > Emmet_RAY> Nezáviďte, pane stálý impotente - pardon - redaktore.

<reagovat 
stern (Občasný) - 20.6.2005 > Hele je to dobre opravdu mas super atmosferu... je to lepsi nez slova davam 5 ale 5x je to rozhodne nejlepsi co sem tu cetl a zu toho bylo hodne.... Klobouk dolu!
Body: 5
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 20.7.2005 > Buhůůůů... (doufám, že je to dostatečně mělké, když nechcete hlupčejší)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 21.7.2005 > !!!
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 22.7.2005 > Večer Tě

ukotvím ve vrbách

maličká
Body: 5
<reagovat 
Bláznivá Markéta (Občasný) - 23.7.2005 > Pošli to Vypsaný fixe, ta o ledňáčcích zpívá ráda.
V polemice s emmentem by se obě strany měly více držet konkrétností v textu
Body: 4
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 23.7.2005 > Bláznivá Markéta> Vypsaná fixa? No to určitě...a navíc z těch ledňáčků jsou tam jen dřívka...jinak díky
(...to není žádná polemika, jsme napsali jasně, že o hlubší kritky a tudíž ani o nějaký polemiky a nic podobnýho nestojíme...to s Emmetem byl takový poklidný nepřátelský rozhovor...my víme, že naše poezie mu moc blízká není a nemá smysl se s ním hádat...jen nás trochu namíchl ten argument to už tu bylo...)
<reagovat 
yossarian (Občasný) - 13.11.2006 > všechno už tu jednou bylo ( i my )- proti proudu
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 5 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter