|
|
|
|
|
Jonáš (Stálý) - 7.6.2005 > Na tebe nezvykle rozmáchlá. Ale krásná.
Nelze si nevšimnout, jak jsi fascinován podvojností v básni: podvojností názvů, dílů.. a nyní stran. Pročpak to? Má to čtenář chápat jako symbol?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
Kul (Občasný) - 8.6.2005 > já jsem to pochopil tak, že egil je básník. Jenže až na to hmatatelně kdy nebo navždy nejsem jeho básně schopný dočíst. a když se na ně dívám jako na celek v kontextu veškeré tvorby, kterou tu nejrůznější lidi uveřejňujou, přijde mi, jako bych se v zoo díval na plovoucího hrocha profíka. Na hrocha plovoucího a rochnícího se v tom hnusném stokovitém bazénu naplněném tou hnědou zabíjačkovou polívkou. Dobře vím, že je to hroch, ale připadá mi akorát jako velké plovoucí hovno, které do toho bazénu vlastně pasuje a zapadá. Daleko víc než hroch. Možná právě kvůli těm bahenním koupelím. Nebo, že by proto ty bahenní koupele? Dokonce bych byl ochotný se vsadit, že děcko, které nikdy předtím hrocha nevidělo a v zoo taky nikdy nebylo, by si nejdřív myslelo, že se jedná o velké hovno v obrovské žumpě a ne o hrocha v bazénu. Čili, jééé, mamíí, takové veliké hovínko!!!
| Body: 5
| | <reagovat |
|
Naty (Občasný,Redaktor) - 9.6.2005 > Mé obvyklé ZATRNULO je tentokrát slabé slovo.
Kdybych mohla, doporučím 3x.
Jakobys hrál na všechny buňky ve mně.
Beze studu přiznávám, že jsem zamáčkla slzu.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kink (Stálý) - 8.6.2005 > člověk to musí přejít rychle!!! jinak ho to (mnohoslovností zřejmě - "natrheš přítomným tělem hlad") stáhne a udusí...takže se mi to líbí tak napůl :-)
ale i na prahu smrti jsou dobrý momenty! :-))
*****x66
asi mě doma pěkně zkoupeš, já tomu rozumim jen málo...
| Body: 4
| | <reagovat |
|
| stanislav (Stálý) - 20.3.2008 > kink> zkoupal? hehe... je to pěkný, tahle internetová počta, když vám do ní nakoukne omylem člověk po čase...
básnička je určitě za pět bodou, ale už neni moderní je dávat...
| | | <reagovat |
|
|