Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plakát
Autor: krejmi (Občasný) - publikováno 21.6.2005 (21:29:20)
PS... prolnutí ohně nalevo s vodou napravo + pár efektů :)


Poznámky k tomuto příspěvku
Fredy_Brown (Občasný) - 21.6.2005 > Jako plakát pro mě nepovadené respektive ta modrá jo, ta je super, ale písmo a to co jsi tam přidal je nehezké.
<reagovat 
čtenář Repulsion - 21.6.2005 > Ať je to prolnutí čehokoliv s čímkoliv, já v tom stejně vidím Velkého Masturbanta.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 22.6.2005 > ja tyhle laciné inverty bez jakékoliv další úpravy neskousávám. z vatry položené na bok vytryskává voda. ;)
ty nápisy a panáčci jsou peklo. 2 naprosto nesourodé a přitom tak výrazné fonty, které se k sobě vůbec nehodí. panáčci mi tam nezapadaj taktéž. pro mě nevhodně poslepovaný pokus o grafiku.
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 22.6.2005 >

Me se to libi...mam modrou barvu rada..a tohle vypada celkem zajimave...ja bych to brala:)


Body: 4
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 22.6.2005 > Plakát je poutač.Text by měl být dominantní a snadno čitelný.Kompozici je nejlepší "oříznout" do pomyslného rámu.
Body: 3
<reagovat 
 ich (Občasný) - 24.6.2005 > Raimund> Já myslim, že plakát má v první řadě zaujmout třeba i neotřelou grafikou, jako je tahle. Myslim teda, že účel to splnilo. A když ten plakát někoho zaujme, tak tam pak i rád hledá informace zabalený do ne zrovna čitelnýho, ale zajímavýho písma. Navíc plakát poutač sice je, ale neni pravidlo, že musí být text dominantní. Pravidlo je, že musí dominovat buď text, nebo grafika - ne půl na půl. (2 roky sazby na Hellichovce + 1 semestr typografie na katedře polygrafie). Zdá se mi, že tady převládá grafika, což je podle mě v pořádku. Navíc na akce tohohle stylu nejde dost dobře použít konvenční formu. Toť můj názor :-)
Body: 5
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.6.2005 > mamirka> Díky za názor, nejsem proti.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter