|
|
|
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > skoro vůbec, přesto ovšem v tom nevidím problém...
nejdřív se zasekne háček a pak se trhne nebe
| | | <reagovat |
|
| Claw (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> ano, ale ono se to dělá obvykle současně:-)). Teda, pokud se ta "ryba" nezasekne tak nějak sama (to by ale musela být hodně hladová a není to zvykem)
Ne, problém v tom nevidím ani já...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cit-i-zen (Občasný) - 20.6.2005 > Oceňuji, milý Fauste, jak ti tvé věci drží pohromadě, leč já k nim bohužel ne vždy naleznu klíč, zdá se mi, že se odehrávají jakoby na jiných notách než, se kterými hraju já, a tudíž řeknu-li to jednoduše, líbí se mi většinou jak to je napsáno, protože je to napsáno na značné úrovni, a cítím u textu tu pevnou páteř, bohužel ji ale nenahmatám. Určitě si budu muset z tebe pořídit nějaký výběr, vždyť Zázněje mi přišly jak mistrovský kus.
Třeba v nich jsem pod povrchem cítil značné napětí, což od té doby většinou už necítím. Někdy mi přijdou tvé věci uvnitř jakoby až idylické, což je možná i případ výše uvedného textu. Ale chápu, že to je spíš záležitost toho jak si to překládám já.
| Body: 3
| | <reagovat |
|
|
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > Tedy, takže přívlastek nový (autor) je, jak se zdá, v tvém případě klamný... když mluvíš o Záznějích... to jsem psal loni v létě...
Abych byl upřímný, tak je spíš pravda, že tady moje publikování představuje především platformu pro ověření si čtenářské reakce... než něco, kde bych mohl říci: tot jsou má díla (samozřejmě že jsou, ale...). Takže v té záplavě textů zdaleka ne vše představuje něco, co bych já sám ohodnotil jako dobré... avšak moje hodnocení... to je dosti tenká hrana.
---------------> ale ona ta básnička vlastně taková idylická je. těžko tě znepokojí. nemá to v sobě a nemá z čeho.
| | | <reagovat |
|
| cit-i-zen (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> Ano, tomu rozumím, sám dávám na web např. věci, na kterých je třeba mimo jiné ještě třeba pracovat, prostě proto, že to v tu chvíli potřebuju, aby to psaní nebylo
až tolik autistické.
K básničce - já ani tak nepožadoval, abych byl znepokojen, spíš jsem chtěl tak trochu na příkladu tohoto textu popsat můj vztah k tvým textům obecně.Není možné je přehlédnout, jen občas bych si na ně potřeboval přikládat perspektivní tabulku.
Co se týče přívlastku nový, ten přeci přiděluje systém, nebo ne?
Zázněje jsem četl letos v zimě, nikoliv zde, ale na písmáku, i jsem k nim cosi napsal pod nickem stupor. Také proto je mám kanonizovány jako výsostný zimní text.
| | | <reagovat |
|
|
| cit-i-zen (Občasný) - 20.6.2005 > drfaust> Joyce Mansour se mi líbila, když jsem od ní četl básniček spíš míň. Když jsem si pak koupil Výkřiky, bylo toho na mě už nějak moc. Ale jinak ano, líbila se mi,
trochu Siouxsie na papíře, že ano? Ale nemohl bych to číst kdovíjak často, je to jaksi příliš tělesné.
Zato jsem začal po letech znova číst Paula Celana,
kterého, jak jsem si všiml, máš oblíbeného také. Myslel jsem, že už ho nikdy neotevřu, byly doby kdy jsem své básničky rýsoval podle jeho.
| | | <reagovat |
|
drfaust (Občasný) - 20.6.2005 > ano Siouxsie:-)) mně, z toho, co jsem četl od Fra, se Joyce Mansourová líbila asi nejmíň... jakože pořád líbila ale ve srovnání s E. de Andrade nebo J. A. Valente či E. Bishop se mi zdála poněkud slabší... to je ovšem asi dáno tím, s čím ji srovnám.
Celana cením velmi, velmi vysoko.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|