Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zůstaň prosím
Autor: marely21 (Občasný) - publikováno 22.6.2005 (07:03:34)


Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 22.6.2005 > to je tak hnusné (sposok mi pripadá samé červy a tak, sú to síce korene, ale červovité, aj tie paznechty, aj to vyliezanie spod zeme), že to až fascinuje
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 22.6.2005 > To je ale hnusny, namet i barevnost, tyhle slizky veci opravdu nemusim a na techniku me nechytnes.
Body: 1
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 22.6.2005 > mně se to naozaj páčí docela dost.
Body: 5
<reagovat 
mmeduzka (Občasný) - 22.6.2005 > mně taky
Body: 4
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 22.6.2005 >
Body: 3
<reagovat 
tchenda (Občasný) - 22.6.2005 > mě se na tom líbí asi jen spodní třetina (takový ty blesci), ale vršek je mě nebere. A chudák spodek to nezachrání :o(
Body: 2
<reagovat 
Gooood (Občasný) - 22.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
jjezibaba (Občasný) - 22.6.2005 > Pro mě super fantasy obrázek. Klidně bych ještě i to nebe hodila do nějaké ostřejší barvy..:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 22.6.2005 > Moc pekny,skvele zbarvene,fantazie skvela.Kdyby to slo dala bych 10bodu ale nejde to tak aspon tech 5 s doporučením :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 22.6.2005 > Ty věci v pozadí mají snad být sepnuté ruce (?), ale na první pohled vypadají jako když tam někdo zapíchne ženské hlavou dolů. Což by bylo i nápaditější.
Doporučil 
<reagovat 
 marely21 (Občasný) - 22.6.2005 > Minerva> Tak dobře já Vám ten obraz popíšu z mé strany. Odchází Vám dívka, kterou milujete. Chete , aby zůstala = kořeny nehybnosti. Ruce prosí a křičí ať zůstane. Je to Vaše přání - vždyť je to kus , ne.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 22.6.2005 > marely21> Ale jo, smysl to dává. Jenže mně se to o to víc nelíbí, příliš sentimentální. Kdyby tam byly ženské zapíchnuté do bláta hlavou dolů, mohl by se obraz vykládat tak, že ztratily hlavu. Nebo že se schovávají před zlým světem. Nebo že jsou prostě zapíchnuté.
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 23.6.2005 > mě se to líbí jako celek, nevytýkám nic i když by se něco našlo, každopádně to není slizké a ten kdo tohle prohlásí vnímá jedním směrem
Body: 5
<reagovat 
repulsion (Občasný) - 22.6.2005 > Paul Delvaux: L’Aurore

<reagovat 
 marely21 (Občasný) - 22.6.2005 > repulsion> znám i podobnější, ale nemůžu to najít. Např. Blake Flyn. Nevím jak sem dát obrázek. Ještě to zkusím.
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 22.6.2005 > repulsion> a hlava je http://www.fred-katrin.de/giger/elp/hr_giger_elp_VI.jpg


<reagovat 
 marely21 (Občasný) - 23.6.2005 > al-ash> Máš pravdu, nevěděl jsem jakej obličej , tak sem ho tam mrsknul. Ale kam se hrabu na Gigera.
<reagovat 
Levity (Občasný) - 23.6.2005 >

mně to jako celek přijde dost dobrý...(!) žádný třetiny a kníry nebo co...

rozhodně to je síla!


Body: 5
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 22.6.2005 > Zajímavé.. ni malovat ni kreslit nedovedu, takže je mi hloupé kritizovat, ale mám z té pani pocit, že má kníra. Já vim, asi to má být smutek ve tváři, ale ono to tak z mého úhlu pohledu vypadá... :(
<reagovat 
 marely21 (Občasný) - 22.6.2005 > BulvaR> Neboj, knír tam není , ale máš pravdu budu to muset vylepšit a připsat nějaký ty keci kolem. ČAU.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 22.6.2005 > BulvaR> 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.6.2005 > BulvaR> Nejen kníra, je to zlá a ošklivá čarodějnice
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 22.6.2005 >

Určitě to není hnusný. Vedle pořád stejných kreseb tady jednoznačně září. Tomuhle lze říkat umění narozdíl od toho vzít tužku a něco obkreslit. Fakt dobrá práce.


Body: 5
<reagovat 
 marely21 (Občasný) - 22.6.2005 > Fredy_Brown> Fakt moc díky.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 22.6.2005 > Fredy_Brown> S tím souhlasím, alespoň to má promyšlený obsah. Nuže dobrá, vaše řeč mne přesvědčila, pánové!
Body: 5
<reagovat 
 marely21 (Občasný) - 22.6.2005 > Minerva> Takže jsem Tě ukecal. Jsi spávná ženská. Ne , fakt ti děkuji. Zítra pošlu něco novýho a hnusnýho. Čau.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 22.6.2005 > marely21> Tady bude někdo brzy nepříjemně překvapený.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.6.2005 > marely21> Ještě hnusnějšího? To tu bude mít jistě úspěch.
Ta fialová ženská je hrbatá, vypadá jako zombie, a spolu s ohavnýma rukama tvoří spíš ilustraci k hororu, než aby vzbuzovala sentimentální pocity. Nedivím, se, že ti utekla, když maluješ takový obrázky.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 23.6.2005 > Janahe> Zas už tvrdíš, že zobrazovat se mají jen věci krásné, milé a příjemné?
<reagovat 
 marely21 (Občasný) - 23.6.2005 > čtenář> To jem nikdy neřek. Zobrazovat se dá všechno , proto to taky dělám. Někomu se to líbí ,jínýmu hnusný. Vodtoho ta anketa a prostor na Totemu je a mě se to tak líbí.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.6.2005 > čtenář> Tvrdím něco takového? Jedině snad že tenhle obrázek mi nepřipadá ani krásný ani milý ani příjemný. Br.
A není to zobrazování ale vytváření. Nikoli věci krásné, ale ohavné.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 24.6.2005 > marely21> 

mne to evokuje niečo hnusné (to je môj osbný pohľad), ale aj sa mi to páči (to si neodporuje), prečo by som to inak bodovala? prosto je to na rozmedzí aj toho menej pohľadného, o to hlbšieho, možno to neviem správne napísať, samo, moje hodnotenie je vždy spojené s mojou osobou, ako inak, však...

 

aj dieťa keď sa narodí - plač, krv, ... a predsa aký silný krásny pocit, lepšie to už prirovnať neviem


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter