Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Artfull
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 12.7.2017 (23:25:09)


 čtenář Pollovk - 15.7.2017 > čtenář> Chachacha to jsem presne cekal ze na to zareaguji jako prvni naprosto pudove a neadekvatne jedinci kteri, prestoze jsem uznal pravdu o komentu ctenare, se budou schovavat za anonymitu misto aby me navstivili protoze jdu s kuzi na trh a je to pri takove burany neprijemne cist pravdu kterou sami nedokazali nikdy v zivote a to vzit zivot do vlastnich rukou a jit za svym nejvyssim cilem presto ze se ho nikdy nedoziji a proto naprosto nemuzou pochopit pocit uspokojeni jaky prinasi ne uspech ale slozita cesta k nemu, tvurci proces jako hledani pravdy o sobe a ne nahrazovani hromadou lzi o sobe samem..potkavam se s podobne ubohymi reakcemi bezne a uz vim ze z tebe mluvi jen cira zavist a vlastni nespokojenost se sebou samym..i kdyz musis naprosto jasne vedet ze u cloveka jako ja vzbudis maximalne litost ale spis ani to..takovym jednanim mozna muzes rozhodit nejake decko ktere potrebuje reflexi i od anonyma bez zakladniho vzdelani a ega, ale u tvurce ktery proveril sve lidske kvality na tolika bojovych polich jako ja tezko vzbudis to co bys tak moc chtel a to pochybnosti..ja s klidem sobe vlastnim te zmuchlam jak papir a vytru si s Tebou prdel i ve chvili kdy bys mel koule na to jit za mnou v realu ale to ty nemas co? No vidis a presne na takovych lidech naprosto nezalezi a me zajimaji ti kteri si z nich vezmou to zakladni a seberou odvahu zmenit svuj zivot a nechat se inspirovat ne si pobrecet nad svou ubohosti pod mym dilem ale i to je pro mne reflexe jenze ne takova jak bys cekal ale takova ktera mi naprosto zretelne rika ze jdu spravnou cestou..vlastne bych ti mel podekovat ale to uz by ses vazne posral i v realu schovany za internetem co?;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter