Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Artfull
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 12.7.2017 (23:25:09)


 Pollock (Občasný) - 29.7.2017 > čtenář> no hele tak já zas teď budu upřímný k tobě nebude se ti to líbit jako to nemají rádi lidi kterým to děláš ty ..ale to co si sám nazýváš dulitou je obyčejná zbabělost protože schovat se se svým dílem nikam nevede nemůžeš být zavřený do smrti to ti dojde brzo ale to uvidíš sám ono totiž chce mnohem víc odvahy jít s kůží na trh než se separovat od lidí a všeho reálného to zavání dost nemocnou psychikou které jsi si asi vědom ale musím opět poznamenat že naprosto není nutné trpět aby člověk dokázal cítit a dělat umění dobře znám spoustu lidí kteří trpí naprosto jiným způsobem a to ty nemůžeš vědět protože se jich straníš to je stejné jako nemůžeš posoudit vlastní inteligenci bez existence blbců na zemi to je nutná reflexe a nemůžeš prostě tvrdit že jsi toto separoval ze svého ega to bys totiž brzy skončil ve slepé uliččce je sice hezké že nejsi postižený studiem na umělecké škole ale nemáš ani ty správné návyky které tě naučí tvrdá dřina ne jadnom díle ale na stovkách děl které se nemusí nutně podařit..ty ale tvrdíš naprosto zřetelně že víš co děláš a vůbec nepočítáš s kritikou moc by mě zajímalo co budeš dělat až to své veledílo dokončíš..pujdeš s ním před publikum? nebo si podřežeš žíly? když pujdeš do světa musíš se smířit s kritikou a to ty nechceš ale stejně tě to potká i kdyby po tvé smrti kdo jiný to pak bude hodnotit než lidi??? myslím že jsi takto uzavřený z důvodu že nemáš na výběr a ne protože jsi si to sám zvolil to bys věděl jako já že opravdu velký talent tě naprosto zahltí prací na různých dílech a projektech řekněme pak konceptech a s věkem to zrání talentu a um ho používat správně ho živit znamená z něho vytřískat naprosté všechno a to se nedá udělat bez reflexe na jednom díle to mi nebudeš povídat to je kravina jak hrom..to dělají opravdu zbabělci a potkal jsem jich stovky lidí kteří jako ty vlastní jediný obraz který nehodlají dát z ruky jinak než za miliony to je naivní jak pěti leté děcko i když netvrdím že to je tvůj případ jen tvrdím že dopadneš stejně ..frustrovaný a neschopný posunu ve vlastní tvorbě ..proto s klidem můžu vystavovat protože toto už mám díkybohu za sebou a izolaci nemusím prožívat po zbytek života naopak existuje radost z tvorby a když má pevné základy bude to dobrá tvorba okej kidně ne jako Stratil a Helán ale dobrá protože původní..nemusíš nutně prožívat vztah učitel žák opravdový talent si bere přklad ze sebe ale to znamená mimojiné stále na sobě pracovat jako na člověku s lidmi a vším životem s tím co nabízí to je logické potom teprve můžeš najít úspěšně techniku která ti pomůže vyjádřit se výtvarně ale pokud jsi zavřený máš omezené prostředy omezený prostor všechno je omezené a tak bude omezené i dílo a těžko mě přesvědčíš že bude moderní i když pominu to že jsem ho neviděl - prostě vznikne dílo z nouze jak už jsem jednou zmínil..ta poslední věta že je třeba se věnovat jedné činnosti je trochu ubohé nepochopení vlastního intelektu který musíš ovládat a ne aby on ovládal tebe jak se to děje právě tobě když odmítáš reflexi od druhých a tvrdíš že stačí pracovat na jednom díle to tě nemůže ani uspokojit ani přinést výsledek to je cesta do prdele..a shrnuje to tvuj dodatek že si musíš vybrat kam to vystříkáš ono to toiž není jen o volbě mezi dvěma světy ..těch světů je mnoho včetně toho který sám vytvoříš pokud jsi opravdový tvůrce ale to znamená hledat chápeš? klidně si vybíjej svůj přetlak na lidech klidně i na mě ale u mě narazíš protože prostě nemáš tolik životních zkušeností jako já to s klidem můžu říct po vytrvalé četbě tvých komentů ..jsi někde na začátku a sotva jsi se odhodlal netvrdím že to děláš od včera ale to že jsi setrval v této diskuzi mimojiné ukazuje že ji potřebuješ že nejsi tak samostatný a izolovaný a že reflexi dostáváš i když se tomu bráníš to bys totiž musel hochu i vypnout počítač nebo ne? když izolace tak totální a ne co předvádíš ty ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter