Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZÁSADNÍ VZKAZ NÁRODU
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Čtenář - 18.9.2020 >








Je konečně potřeba, aby se české demokratické a pokrokové síly (Piráti, Lidovci, ..., pokrokové neziskovky, Šimon Pánek, Magda Vašáryová, Jiří Menzel, TOP 09, Hiršl, Fišer, Dědek, Janeček, Hůle, Starostové, Miroslav Kalousek, Zd. Svěrák, ..., prof.Švejnar, Lejla Abásová, Rozoumek, mladý Dienstbier, ...., Šabatová, Minář, ..., Kroupa, Vendlová, Roll, ..., Hilery Clintonová a Joe Biden, prof. Drahoš, F. F. F. a Greta Thunbergová, prof. Přibáň a další síly světla apod.)konečně sjednotily, aby mohly tvrději, takzvaně se železnou pěstí, prosazovat důsledně a nelítostně pokrok, dobro a lásku proti temnotě a zlu, atd., apod.

Nezbývá než doufat, že si čs.tajné služby dnes alespoň pečlivě dělají seznamy reakcionářů, aby je, až nazraje čas, mohly ..urychleně internovat, případně jinak efektivně eliminovat.

(( ...)).


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter