Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BUBUBU ++ paragraf 402 o apartheidu!
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


analfagot (Stálý) - 19.1.2022 > Hele liii, zatímco vy si myslíte, že vše se v lepší obrací, tak ten darebák Smejkal v ČT př¨rávě burcuje a rozlévá nenávist mezi očko a neočko, že za nás nebudou platit PCR testy.
TY ZMRDE fašistickej-NIKDO na tobě testy nechce, kriple, ty potřebuješ provaz!

A tady máte celý znění Trestního oznámení na FIALU+ znění ZÁKONA, paregrafu 402!

Důchodce Antonín Minarský podal trestní oznámení na premiéra Petra Fialu
Od
Redakce
18. ledna 2022

Bývalý podnikatel, dnes důchodce z Karlových Varů, který patřil k předním osobnostem karlovarského Občanského fóra v listopadu 1989 a dnes opět stojí odhodlaně proti nastupující totalitě, která nám pod pláštíkem zdravotní agendy ukrajuje svobody a lidská práva, kterých jsme v listopadu 1989 dosáhli, signatář Manifestu D.O.S.T. Antonín Minarský, napsal předsedovi vlády Petru Fialovi otevřený dopis. Redakce Paralelně jej vzhledem k závažnosti uvedených faktů uveřejňuje v plném znění.


Antonín Minarský jako Blanický rytíř při Svatováclavské pouti na Říp
Otevřený dopis předsedovi vlády České republiky

Dobrý den pane Fiala,

jsem 66 letý neočkovaný důchodce a vinou vládních nařízení jsem široce diskriminován, je se mnou zacházeno jako s občanem druhé katogorie.

Jste vzdělaný člověk, držitel mnoha akademických titulů a přesto dopouštíte, aby se pod Vaším vedením v naší krásné zemi provozoval apartheid a diskriminace nebývalých rozměrů.

Vzhledem k Vašim dobrým kontaktům s Berndem Posseltem předpokládám, že vládnete německým jazykem a nedělá Vám problém přečíst si předválečné protižidovské vyhlášky v Německu či protižidovské vyhlášky z doby Protektorátu Čechy a Moravy.

Srovnáte-li je se současnými vyhláškami proti neočkovaným u nás, jde takřka o totožné omezování lidské svobody.

Jako neočkovaní nesmíme do kina, nesmíme k holiči, nesmíme do bazénu, nesmíme do divadla, nesmíme do restaurace, nesmíme na sjezdovku, nesmíme na hokej, nesmíme do kavárny.

Vládní nařízení nás neočkované občany segreguje, vystavuje nás ponižujícímu zacházení a uvádí nás do těžkých životních podmínek.

A to vůbec nemluvím o bezprecedentním návrhu na povinné očkování.

Před volbami v loňském roce jste nám sliboval změnu a čeho jsme se od Vás dočkali?

Ponižování, segregace, apartheidu.

Se svým ministrem zdravotnicví dále brutálně porušujete § 402 našeho trestního zákona a k jeho porušování nutíte i provozovatele divadel, bazénů, sjezdovek, restaurací a mnoho dalších.

Zde uvádím § 402 v plném znění, aby jste si uvědomil, co na nás neočkovaných pácháte.

§ 402 Apartheid a diskriminace skupiny lidí

(1) Kdo uplatňuje apartheid nebo rasovou, etnickou, národnostní, náboženskou nebo třídní segregaci nebo jinou podobnou diskriminaci skupiny lidí, bude potrestán odnětím svobody na pět až dvanáct let.

(2) Odnětím svobody na deset až dvacet let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán,

a) uvrhne-li činem uvedeným v odstavci 1 takovou skupinu lidí do těžkých životních podmínek, nebo

b) vystaví-li takovým činem takovou skupinu lidí nelidskému nebo ponižujícímu zacházení.

(3) Příprava je trestná.

Odpusťte si prosím moralizování o tom, že to vše děláte pro naše dobro a že očkování je jediná možná cesta k normálu. Tyto lži již posloucháme téměř dva roky a opravdu Vám je už nebudu věřit ani já, ani mnoho dalších spoluobčanů.

Ještě v opozici jste Babišově vládě pomáhal v prohlasovávání brutálních omezení našich občanských svobod a jste tak plně spoluodpovědný za vznik této odporné Covidtotality.

Jako předseda vlády jste mohl hned první den v úřadě všechny ty nesmyslné vyhlášky a nařízení zrušit, to by byla ta změna, kterou od Vás lidé čekali.

Protože jste to neudělal, podal jsem na Vás a na ministra zdravotnictví Válka v pondělí 17. ledna 2022 na Policii ČR trestní oznámení pro porušení § 402 trestního zákona.

Karlovy Vary 17. ledna 2022

Antonín Minarský, důchodce

(Red – PA)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter