Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na sklonku
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 19.11.2005 (00:59:26)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Janahe (Občasný) - 24.11.2005 > onestone> 

To není moje fuj, ale tvoje fuj. Prostě ti připadá, že já sem dostala doporučení víc, než by se slušelo.  "Uprimne pisem ze tomu jednoducho neverim."

Čemu? Máš pocit, že si je tam píšu sama? Nebo mám bohatého tatínka, který podplácí Totemáky? Nebo že za tím jsou osobní kontakty? No jen řekni, nech si ty nefér narážky. " Zaroven si myslim ze mnohe napaditejsie kusy inych autorov boli prave vdaka jej "akustickej bombe" prehlusene."

A jestlipak sis všiml, že  moje příspěvky jsou často opomíjené, protože už je to od jednoho autora moc?

"Neviem kde je pricina, mohli by sme vymysliet viac scenarov. Ale som presvedceny ze nieco nie je v poriadku"

Tohle vypadá jako hon na čarodějnice.

"vybrala si si z mojho prispevku len to co sa ti lepi na kožu. Moj prispevok je vsak komplexnejsi a tvoja rola v nom je len partikularna - nezaujala si stanovisko k mojej obave o primerane hodnotenie na Toteme"

Jistěže, já totiž o nepřiměřeném hodnocení na Totemu mluvím už dávno, nevím, proč bych to měla opakovat zrovna teď, když hlavní nepřiměřená věc je počet doporučení, které jsem dostala já.

A jestli se skutečně bojíš mého hodnocení svých fotek, prosím, já si jich nebudu všímat.

 

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.11.2005 > onestone> 

"na zaklade uvedeneho sa obavam o tvoju nezaujatost pri hodnoteni mojich nasledovnych fotografii"

 

Mimochodem, tohle už beru jako urážku


<reagovat 
rybizus (Občasný) - 26.11.2005 > Jo tak tato lavička se mi moc líbí je to prostě super.Zajímalo by mě jaký je výhled když si na ni člověk sedne.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 26.11.2005 > Lavička je super.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter