Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na pouti
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 22.9.2011 (11:37:10)

 

 

Láska z pouti

 

 

Dřevěné duše

 

 

Klony



Poznámky k tomuto příspěvku
 huwik (Občasný) - 23.9.2011 > wizigot> podívej, za prvé nejsem ,,ten" huwik ale ,,ta" huwik, za druhé nestuduji amu, mám za sebou jeden rok pajdáku a jeden rok na fakultě umění v Ově, o které se většina umělců vyjadřuje spíš tak, že to ani není škola. Za třetí jsem redaktor a je mou povinností dávat lidem konstruktivní kritiku (pokud vím, Věze to nevadí a když to vadí tobě, dám ti jen body, ale jiným zase vadí když jim dám jen body, tak jak se mám zavděčit všem?) Shrňme to tak, že prostě dělám to, co mám a jak mi radí mé vědomí a svědomí, dávám lidem to nejlepší, co mě naučili ve škole nebo co jsem slyšela od lepších fotografů, než jsem já, tobě radit nebudu, když o to nestojíš, ale prosím tě, nepodkopávej mou snahu tady lidem něco přinést, O.K? A konečně za čtvrté o této fotce jsem se nevyjádřila negativně, pouze jsem nedala body, protože obecně body nemám ráda, to neznamená že se mi to nelíbí.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 24.9.2011 > wizigot> Tos vypotil sám?
Vždycky když čtu podobný bláboly, jako je ten tvůj, říkám si, že si fakt zasloužíte mít Totem takovej, jakej je...
Mmch. huwik je k téhle sérii dost mírná.
<reagovat 
 PUDr. (Občasný) - 5.10.2011 > wizigot> Připojuji se k názoru huwik/y na tuhle sérii fotek. Přestože opakování motivu, které spojuje 1. a 3. fotku je zajímavé, tak z těchto "produktových" fotografií na mě žádná atmosféra ani pouťová nálada nečiší. To byl, dle vlastních slov autorky, záměr při focení a toho podle mě nedosáhla. Přestože něktěří hodnotitelé ji tam objevili, tak napr. IAN HEROICKY je evidentně ovlivněn vztahem k objektu, který je předmětem fotografie č.2 a vlastními nostalgickými vzpomínkami. Proto se domnívám, že si tu atmosféru "dotvořil" při vzpomínce na své zážitky místo toho, aby ji hledal ve fotkách.
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 24.9.2011 > huwik> ale to jsem nečekal,tak konstruktivní odpověď,každý máme nějaké povinnosti ale ty konstruktivní kritiku neděláš a to je ten zakopaný pes,ty pouze pouštíš své neomylné rady do éteru,jinak máš pravdu děláš co máš ale není to ono,není to to pravé ořechové jak se říká,musíš ještě nabírat zkušenosti a brát také to co ti druzí říkají,pak to bude v pořádku a nebo jseš paní redaktorka a nekecejte mi do mé práce,tak zvažuj co dál.A znova o body vůbec nejde to si jenom každý domnívá.
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 26.9.2011 > I mě se ta srdíčka moc líbí, je to nostalgie, vzpomínka na dětství, vzpomínka na dávné lásky :-) Perníkové Srdce
a Růže z papíru...:-)
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2011 > fialkova> kýče? proboha kde jsi to vyrůstala
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 27.9.2011 > fialkova> Děkuju, vidím to naprosto stejně... :-)
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 6.10.2011 > čtenář> A zase jen tak kritika to by to šlo.
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 12.10.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.9.2011 >

...pardon, ale ty fotky mé emoce "nerozezněly", i když pouťová nálada, a jakékoliv podobné téma se přímo nabízí ke  "zpracování" , jen tu atmosféru zachytit pokud možno "jinak", aby nově "zazněla"....Nehodnotím technickou kvalitu, neumím.....

Naprosto stejní v řadách ,"třeba plyšáci", téma už velmi omšelé,...ani lidi na pouti vůbec být nemusej, pokud se chce zdůraznit něco z jiného pohledu...K srdíčkům z perníku nemám co podotknout, nebaví...Na spirálce dřeváčci jsou roztomilí a vděční, coby dárek případně symbolický, a nejen pro dítě hračka, ...ale nic víc tam nevidím...A co se týče pana Roberta Beránka......pokud má být něco autentickým, nechť se zde, taky  "po svém" vyjadřuje, jak dlouho chce......já bych jeho komenty nemazala, třeba mu to pomůže.....To nemyslím ironicky, ale naprosto vážně.....I když jsem s ním kdysi vedla nějaké dosti snaživé "umravňující polemiky".....A ještě zmínka ke komentáři "huwik"...Z žebříku  "ptačí perspektivy", nebo z "žabí perspektivy" odněkud "zdůli"....mnohé se nabízí jako možnost pohledu,... vždy, všude,a všelijak,... i právě teď, i z kaluže pod řetízákem, ani meze "jak"?... neexistují....


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.9.2011 > Mima> To je v pořádku, ne každého osloví totéž. Nešlo mi o technicky dokonalé záběry, pouze o zachycení pouťové atmosféry. A tyto věci k dnešním poutím patří, jsou její součástí.Díky za názor Mimo. (No a pan Beránek - alias další minulé nicky - ať se utluče sám). ;)
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 25.9.2011 > Věza> Ty nejsi v pořádku !
Body: 1
<reagovat 
 Buk Masér (Občasný) - 19.10.2011 > Věza> součástí sraní je toaletní papír pičo..když ho tu vystavím bude to taky v pořádku že? pan Beránek se určitě utluče kvuli tobě a tvý logice - nepochybně :D kdybys to aspoň myslela vážně ty gumo ale i tak bys nebyla první ale to už je nad tvý chápání..
<reagovat 
 čtenář angreštus - 26.9.2011 > rybizus> ještě nedávno tu bylo od tebe 5 bodů, tak nevím nevím, kdo z vás dvou není v pořádku
<reagovat 
 čtenář rb - 27.9.2011 > čtenář> důkaz že to tu je samej debil
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 10.10.2011 > Líbí se mi to a jak říkám, blbec je na světě,aby bylo na světě lidem blbě
Body: 5
<reagovat 
 Buk Masér (Občasný) - 19.10.2011 > zochrova> a já znám ..kdo si hoví je mu hovno..spokojenost že?
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter