Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Julie & Spol. z kolekce Julie & spol.
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 27.10.1999 (13:48:42), v časopise 27.10.1999
Letní kočování ...
Letní kočování ...
Julie & spol.

Vítejte na stránkách divadelního sdružení


JULIE & SPOL.



Divadlo se zaměřuje na všechny věkové kategorie se zřetelem na rodinné divadlo.


Soubor se prezentuje
  • jednotlivými divadelními inscenacemi, jimiž jsou jmenovitě

    • celovečerní loutkové pohádky, určené nejen pro děti, ale i pro dospělé
    • menší dětská loutková představení
    • loutková představení pro dospělé
  • samotnými hudebně dramatickými celky s vystoupením například fakíra, kouzelníka, sestávajícími z hudebních čísel, malovaných a kramářských písní, dětskými hrami apod.
  • komponovanými programy, propagačními akcemi, kabaretními výstupy, skečemi apod.

Soubor pracuje s loutkami, živými herci i vlastní hudbou, využívá osobitou výtvarnou poetiku a scénické efekty různého druhu. Nevzdává se letního putování, neboť v kočovném divadle nalézá inspirativní základy své tvorby.

Navazuje na kořeny tradičního loutkového divadla a prezentuje se i v místech, kam divadlo za divákem zpravidla nezavítá.

Své zkušenosti z kočovného herectví a tomu odpovídající výrazové prostředky a schopnost využívat přirozeného spolupůsobení okolí, soubor zhodnotil i při vystupování na divadelních poutích. Představení se konají za účasti alespoň jednoho diváka. Konala se i přestavení, kdy celý soubor hrál pro jediného dětského diváka.

Hlavní ctižádostí souboru je vybudovat repertoár komplexních inscenací, spojující výrazivo hudební, herecké, loutkoherecké, výtvarné i dramatické do tvaru žádoucí umělecké úrovně při zachování sdělnosti a otevřenosti.

Sdružení Julie & spol. využívá především vlastní tvorbu. Původní díla jsou zaznamenána vždy ve složce výtvarné a (snad s jedinou výjimkou) i ve složce hudební a literárně dramatickém zpracování divadelního tématu. Jen při výrobě scény a loutek se příležitostně využije cizí spolupráce, nicméně vždy podle vlastního projektu.


Kontakt:
Divadlo Julie & spol.
Pod Klikovkou 11, 150 00, Praha 5
Tel.: 02/572 154 79
0602/377 533, 0603/262 529
julieaspol@email.cz





Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter