Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci K sobě z kolekce Schwiizer
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 15.7.2005 (10:25:52)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
delikt (Občasný) - 15.7.2005 > Super pocit.. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář afro - 15.7.2005 > :-) Roztomilý... a taky dobrá fotka.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 15.7.2005 >

Jojo, roztomilé.. pěkná fotka.


<reagovat 
TomasW (Občasný) - 15.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
fff (Občasný) - 15.7.2005 > hele, já tam ale to drbání na první pohled viděl taky:o))))
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 15.7.2005 >

ta kolekce se mi neskutečně líbí... :o )


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.7.2005 > gongey> děkuji, do Tebe to těší 2x ;)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.7.2005 > nemohu si pomoc,nechala bych je samy v prostoru...tedy vrch o 1cm dolů....
<reagovat 
Regio (Občasný) - 15.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
tchenda (Občasný) - 21.7.2005 > jak do katalogu nějaký cestofky. ale líbící.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.7.2005 > ...miloučký. až do trýzniva...
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.7.2005 > stanislav> já si bohužel nemůžu pomoct a vím, že tomu tak není, ale v mých očích se ta holčička drbe na prdeli a tudíž mám po zážitku :-))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.7.2005 > Emmet_RAY> :) u Tebe bych čekala, že si to o to víc užiješ ;) dík.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.7.2005 > Emmet_RAY> styď se! pokazils mi taky kochací zážitek, zvrhlíku a perverzo! :o) a nedrbe se! to jasně vidim!!!!
<reagovat 
 čtenář afro - 15.7.2005 > Emmet_RAY> ... a chlapeček na šourku... jsi zapomněl... člověče, ty potřebuješ odbornou pomoc... :-)))
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.7.2005 > Emmet_RAY> zrovna ctu Lolitu...ech.......
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.7.2005 > stanislav> samozřejmě, že se nedrbe! rychle utiká a končetiny ji plandají ve vzduchu! ;))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.7.2005 > Ewonne> já si zrovna prohlížím stránku věnovanou lesbickým scénám ve filmu :-)))

hele a ty čteš? to ti nevěřím :-)
jinak od Nabokova je asi nejlepší Lužinova obrana, ovšem člověk aby byl skoro líný se srát s četbou, když je většina jeho děl tak výborně zfilmována
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.7.2005 > Ewonne> pořídila jsem si nové vydání a chystám se na to za pár dní, až dolouskám, co mám rozečteno ;)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 16.7.2005 > Emmet_RAY> 

ad emmet: to je jedno ja proste cejtim, ze si chci precist lolitu..neni pro me dulezite, jestli luzin je jeho nej...ale dik za info

 

mishka: no priprav se na salvy smichu..obcas je tam vazne hustej humor..hah...old perverted humbert humbert...


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.7.2005 > Ewonne> :) film znam dobre a do knihy jsem nakoukla, tak tusim, co me muze cekat. kniha je kniha, film je film. kdyz me zaujme film a ma-li knizni predlohu, zvedave si prectu. kdyz je dobra kniha a je zfilmovana, zvedava se podivam.
obcas druha verze zklame, obcas mile prekvapi.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 16.7.2005 > Mishka> 

ja nemam treba rad zaprisahle tolkienovce, co se vrtaj ve filmovem zpracovani s patricnym opovrzenim...chce to peace..a uvedomit si, ze kniha, song, film..to je medium...a s prechodem od jednoho media k jinemu se neco trati/ziskava..samozrejme zalezi taky, kdo to dela..to je jasne...

 

no, s tim nabokovem - uvidis


<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 24.7.2005 > Ewonne> su rad, ze i nasi patnactileti zacinaji cist klasickou literaturu.... Yeah, it gets me high, baby...:o)

Ty vole, vyser se uz na ty anglicismy, ja mam prazdniny, tak mi je nekaz.... a jinak preju hezkou zabavu u Lolity... tys ji fakt jeste necetl???

Unbelievable!!! :o)))


<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 24.7.2005 > jinak fotka je namozni :o)
Body: 5
<reagovat 
MiaK (Občasný) - 16.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
jezevec (Občasný) - 12.10.2005 > Hezká kompozice
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter