Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tento měsíc menstruuji
Autor: Slůůůníčko (Občasný) - publikováno 19.7.2005 (09:20:01)
Černá a červená centrofixa na papíře

Můj příspěvek ad...(toto je odkaz)


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 19.7.2005 > Perfektní. Byla by to hezká placka na tričko (jestli se placky ještě nosí).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 >
Body: 3
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 19.7.2005 >

Zvláštní ... "modernímu" lidstvu, které si libuje v horrorech, thrillerech či válečných filmech, kde cáká krev na všechny strany, a autoři se předhánějí v co nejrealističtějším ztvárnění smrti co nejefektněji zahalené do kabátu zohavení a čtvrcení lidských těl, bude vadit něco tak přirozeného a samozřejmého jako je menzes????

Kam to spějem ...

Slůůůůníčko - pěkná věc, decentní, vtipná, mě se to líbí!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 19.7.2005 > Sranda je, jak se na něco tak přirozeného, lid nedokáže koukat bez předsudků.
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 19.7.2005 > nik> Ad třetí poznámka - doplňuji: ...aby 24 hodin nemysleli na to, jak některou sklátí. :-))) Si to představ, to je celoživotní neuróza! Brrr.
<reagovat 
čtenář bezpohlavni - 19.7.2005 > Ja si osobne myslim, ze je to v tomto sporu jedna ku jedne. Obe strany az na male obmeny jsou jedno a to same, nekdo takovy a nekdo makovy... A po precteni diskuse, kterou tu vedete (muzi vs. zeny a zeny vs. muzi) mne v tom jenom utvrzujete ze v knourani neni rozdil... tak uz se neosocujte, a mejte se radi .o)
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 19.7.2005 >

Hustá debatka, myslím, že bez komentáře. Myslím, že je ale výživnější než některé příspěvky. Nevím beru lidi jako lidi tudíž nehledám velkých rozdílů mezi mužem a ženou, mohl bych se cítit dotčen , že mě někdo přiřazuje do skupiny - myslíš ptákem mezi nohama, i když jsme právě zapřísáhlým odpůrcem týhle filosofie ale po pravdě komu se tak ještě nestalo ať jste muž nebo žena... hm, nu dobře rozhodně by se člověk nemusel nijak zviditelňovat , a s některými názory emmet_raye souhlasím ale je to taky o vnímání skutečností kolem nás, dnes není tabu téměr nic. Stydět se taky není za co, my muži vnímáme dost ženských aktivit a názorů jinak. často nám připadají nelogické a třeba na co bych si já osobně opravdu stěžoval je například spolupráce kdy je má nadřízená schopná mi říct udělej to takhle (složitěji) než to děláš ty (rychleji a jednodušeji) i když je jasné že výsledek je stejný, jen pro mě složitější a tudíž zbytečnější z mého hlediska nesmyslný. Proč to říkám, tenhle rozdíl vytvořil i tuhle debatu a právě to je na tom to nejkrásnější, díky tomuhle kontrastu může vzniknout mezi mužem a ženou láska, věřte je to až neuvěřitelné, že některé byť nelogické věci, logiku mají.

 

 


<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 19.7.2005 >

umenie dať obrázok, čo rozvinie dialóg pod...

myslím, že sa podarilo :)


<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 19.7.2005 > Mně se to líbí velice... i to spojení s eucharistií.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 19.7.2005 > Přileji trochu oleje do ohně. Rozlišuji dva druhy sufražetek ošklivé (ty to asi myslí vážně a zajímají mne tak málo jako ekologisté) a hezké, se kterými je možno krásně diskutovat a soutěžit celý den a večer se obvykle nějak dohodneme.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 19.7.2005 > fíha - k té diskusi :o) déčko - k tomu obrázku..
Doporučil 
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 19.7.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > to není o předsudcích - to je o té snaze furt je někde vidět a vymezovat se vůči tomu - ženský krámujou - no a co? ženský rodí, mají kundu a všechno možný - a proč to furt někde hlásat stylem "Haló to jsem já, mám píču a jednou za čas mi z ní vyteče trocha krve - A (to je třeba podtrhnout) NESTYDÍM SE ZA TO" - a proč se stydět? takovýto přístup totiž všechny ty předsudky (pakliže vůbec ještě existují) sám tesá do kamene a tvoří je věčnými
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> Něco v tom smyslu, proč se vůči tomu nějak vymezovat. Moje poznámka nesměřovala na tebe, ale fakt je, žes už přistoupil na hru ... a všichni budou spokojení.
<reagovat 
 Čtenář - 19.7.2005 > Emmet_RAY> Mužský s tak "přisprostlým" jako je tento, by si nejdřív měli uvědomit, co chovají v kalhotách a jak jsou na to háklivý a jak "kňučí" když se jim toho jejich nádobíčka náhodou někdo dotkne "víc nepřiměřeně" než je příjemná mez. A nepřála bych žádnému nevyrovnanému kňučícímu mužskému krvácet v průměru 5 dní v každém měsíci, poněvadž by to nejspíš fyzicky nerozchodil. Chlapum stačí že sou nemocní (lehce nachlazení) a už knučí "bolí mě krček", "mám rymečku", "bolí mě břišečko", "kuckám"...atd a zápich pak je "starej se o me ženo moje a nic po mě nechtěj...". Bohužel (možná dík), příroda každému nadělila dle svého uvážení. Každá osoba na týhle planetě je svým způsobem cimprlich - ať už ženská, nebo chlap. Ale jen lidé jako ty, věčně vytvářejí "hranice" mezi ženskou a chlapem tím, že se pohoršují nad přirozenou realitou. Sex není tabu a mlví se o něm, porod není tabu a mluví se o něm, ... všecko je to lidské, tak proč by menstruace, vložky a tampóny mělo být tabu? Možná by ses na svět měl přestat koukat přes puritánske prsty! Každopádně ten, kdo tady způsobil "haló pozdvižení" a strhnul debatu nebyla kňučící ženská, ale ... chlap.
<reagovat 
 Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > čtenář> hezky pěkně...to je počteníčko!! :o)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2005 > čtenář> To ale není důvod malovat obrazy soplem.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 19.7.2005 > čtenář> 

a porod by chlapa zabil


<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 19.7.2005 > Jsem Chlap s velkým CH. Jsem rád Chlapem, protože to mám jednodužší. Ženský kňouraj, protože mají proč. Kdyby negři v Americe nekňourali...
Znám svoji cenu a nemám problém s kteroukoli ženskou. která zná tu svou. Evoluce Nás postavila tak aby to fungovalo a co uděláme s rozumem je jaksi na nás. Když chceme spolu vycházet, máme báječnou sadu inštrumentů na přežití. Když chceme proti sobě bojovat, tak zbraně (jakkoli strašlivé) jsou v rovnováze.

Obrázek líbí moc,
páč krotí mou ješitnost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 20.7.2005 > konečně to dneska vidím.
Body: 5
<reagovat 
čtenář p74 - 20.7.2005 >
Autorce kresby: je to skvělý počin, což ostatně dokládá ta bouřlivá hádka, která se pod ní rozběhla (a vypadá jako pod oltářem rozuzlení). Jen škoda toho, že se odebrala směrem "můj názor je pravdivý, ale tebe nezajímá, protože jsi šovinista". No a protinázor: "Nejsem šovinista, to ty jsi šílená feministka a chceš co nemůžeš mít."

Hádajícím se: Já vám dám mužské principy (nečekaná) a podle nich fungující společnost. Já se snad naštvu a tu hromadu slepých názorů si od začátku do konce přečtu a pak vás zdrbu všechny. (četl jsem asi 5 příspěvků, pak mě to přestalo bavit.)

BYLI BYSTE TAK LASKAVÍ a zkusili se na ten boj ženy a muže podívat tak trochu z druhé strany? Je úplně fuk, jestli je někdo žena nebo muž. Co takhle to vzít bezpohlavně. Existuje prostě jedinec, který má určité fyzické a psychické dispozice.... Zkuste se na ty svoje moudra podívat takhle. Došlo vám něco?
a když ne, pak:
1. Šovinistická společnost je dávno v prd...
2. Feministická společnost nemá šanci na úspěch ze stejného důvodu jako terorizmus
VÝSLEDEK: Vymlouvání se na pohlaví, omlouvání se pohlavím a argumenty založené na pohlaví jsou v současné době tak opodstatněné jako existence mikrovlnky v zemském jádru.
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 20.7.2005 > čtenář> Čtenáři, to je sice všechno pěkné, ale lidé prostě bezpohlavní nejsou. Krom toho můj příspěvek nezařazuj mezi hádky. Nehádám se. Pokud neznáš význam pojmu "diskuse", já tě ho učit nebudu.
<reagovat 
čtenář p74 - 20.7.2005 > nečekaná: moc se ti omlouvám, že jsem tvé sofistikované příspěvky označil za hádku, místo toho, abych je považoval za diskusní příspěvky. Vzhledem k tomu, že poslední co si přeji je vyvolat další neméně sofistikovanou diskusi, tak se s tebou hádat nebudu.

A máš opět pravdu: lidé opravdu (v mnoha situacích bohužel) nejsou bezpohlavní, spíš je to velmi často naopak.

Jelikož mou odpověď jistě ohodnotíš velmi rozumně a nezapomeneš přidat něco ve smyslu "špatně, protože jsem chlap", dávám ti již předem za pravdu. Účelem diskuse je přece prosazení vlastního názoru a pokoření pokud možno všech, kteří s ním nesouhlasí a otázka "Proč" ničí každou takto vedenou debatu.
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 20.7.2005 > čtenář> Tobě by udělal dobře studený obklad na hlavu. :-)
<reagovat 
 čtenář p74 - 20.7.2005 > nečekaná> tvou odpověď jsem četl...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > to je možný

jenže já neodsuzuji užívání krve, chlupů či čehokoli jiného, vadí mi, že u ženských autorek to má až jakousi podobu manifestu

takové moderní sufražetství - "jsem žena a jsem na to moc a moc hrdá"

respektive neustálá snaha se emancipovat především sama před sebou


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> 

obrázek nevidím, nemohu hodnotit

 

takže se jen zastavím u sufražetství v podání Emmeta: jsem žena a jsem na to moc a moc hrdá.

 

Ono to má totiž podle mě úplně jinou podobu, a to: jsem žena, a nestydím se za to, i když si to možná přejete.

 

Protože pořád existuje tabu, a pořád existuje vědomí, že žena je méněcenná, ženské už mohou do kostela, když menstruují, ale je možné i v dnešní době zaslechnout, že ženské, když menstruují, klesá jim inteligence já nevím o kolik stupňů

 

a není to jen o menstruaci, tohle není útočné, všechno to, co vzniká, tohle je ve velké podstatě prostě jen obranné.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> Myslím, že to není žádná snaha se emancipovat, že důvod je mnohem jednodušší. Prostě v těch kotrbách nic jiného než základní tělesné funkce nemají. Stačí si poslechnout o čem se baví mezi sebou.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> já se taky nevyjadřoval k obrázku;

ale já chápu z čeho to plyne, ovšem dokud ženy nepřestanou mít potřebu takhle kňourat, tak se nikdy rovnoprávným pohlavím nestanou, byť k tomu podmínky jsou již dávno nastaveny
<reagovat 
 Slůůůníčko (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> Nevidíš obrázek?  Můžu to nějak napravit?
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> 

ženy v dnešní společnosti nejsou méněcené a pokud si tak připadají, je to podnět z jejich strany. Myslím, že se situace žen ve společnosti rapidně zlepšila a i stále lepší. Ovšem pokud bychom se koukaly na některé neduhy a neshody žen s muži narazily bychom, a to dnes a to i za pár stovek let.

 

nevím o snižování inteligence při menstruaci jsem neslyšel a je to i nesmysl, každopádně nějak to muselo vzniknout a pokud je tomu tak, je to ze situací, kdy is tohle ženy hájí a v praxi to vypadá následovně - menstruuje a je podrážděná a prudce reaguje na pouhou maličkost , např.: názor či čin muže , ten si uvědomuje stav ženy a zpravidla ho toleruje, ovšem za pár dní je žena jako vyměněná , cítí se dobře a nikdo ji tu náladu nezkazí. Pokud je ale muž v té době přetažený (třeba z toho jak v partnerském vztahu tlumil své reakce , vědomen si toho, že se tak děje od přírody a že za to nijak partnerka nemůže) setká se zpravidla s reakcí ženy typu: ty máš ale debilní náladu, nebo seš protivnej ,chceš mě zkazit náladu? (jako by se nic nedělo) přičemž mužova obrana typu: hele před pár dny jsi na mě ječela kvůli blbostem, jsem grogy z práce atd.. , se setká s neúspěchem a je svržena hláškou typu: já nemůžu za svou menstruaci nebo chtěla bych vidět tebe, mě nikdo náladu kazit nebude. (nebo nedej bože horší typu: Proč se takhle chováš, copak já se taky takhle chovám?) Na to že ji muži kazila pár dní před si už ani nevzdechne natož aby řekla něco ve smyslu, ano vím jaké to je , asi jsem se chovala hrozně... prostě jako by to byla samozřejmost, že se tak musíte chovat.

 

Je mi jasné, že tyto změny probíhají hlavně díky hormonální vzpruze během menstruace , kterou ani muž ani žena neovlivní ale na druhou stranu když si ženy furt hají to jak se proti nim staví mužské názory. Tak ať si taky někdy uvědomí co pro ně ty muži přetrpí. Nikomu nic nevyčítám a ani nechci abyto vyznělo jako zastávání mužství či něco takového ale sáhněte si do svědomí. Tohle co jsem napsal je jen ukázka z reality a má zkušenost.

 

takže závěrem , mě jako muže vytáčí to jak má žena (partnerka) ve všem jasno, potom udělá něco takového a za pár dní je to pohodička, jako by se nechumelilo ale to že Vás to pěk ne sralo už se ohledy nebere, je to totiž menstruace a tohle se musí tolerovat, chtěla bych tě jinak vidět jak by si se choval ty. Muž si pomylsí, že by se rozhodně nechoval jako kráva, což si právě o ženě myslí, ale choval by se obdobně. To zda-li by si to uvědomoval zpětně už je pouze spekulace protože muži nemenstruují ale vzhledem k tomu že je to ovlivněno tělními drogami pochybuju, že by tomu bylo jinak. Možná proto se říká že menstruce snižuje inteligenci... ale pravda to rozhodně není


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> 

to není kňourání, to je vztek

 

aspoň já to tak vnímám

 

a ne, nemáš pravdu, podmínky k tomu, aby byla obě pohlaví rovnoprávná, pořád ještě nastaveny nejsou, opravdu ne. :-)

 

A to nejsem feminististka.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > Slůůůníčko> 

to je spíš problém někde u mě - nevidím žádné obrázky

 

a nevím proč. ale zatím to neřeším.


<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> A to zase nesouhlasím. Nejsou nastaveny, tohle je společnost fungující na mužských principech. A protože je nesmyslné, aby se ženy stylizovaly do mužských rolí (a naopak), proto společnost vypadá jak vypadá. A ještě k tomu, že muži nemají potřebu např. výstavy "moje první poluce". Nepotřebují ji, protože oni manifestují pořád a furt v každodenním životě.
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> viděl jsi Anatomii pekla? ač feminista, měl jsem po filmu podobné názory jako ty
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > Absolute> 

Ale jdi ty - to je právě to, čemu jsem se chtěla vyhnout, té konfrontaci, do které to postavil emmet. Mě opravdu vůbec nezajímá nějaké zevšeobecňování, proč se muž nemůže shodnout se ženou a žena s mužem, ba co víc, všechna podobná témata

 

muž versus žena

 

mě k smrti nudí. Hlavně k ničemu nevedou. Já jsem jen hájila právo ženských na revoltu, a mé přesvědčení, že společnost není připravena akceptovat ženu jako rovnoprávého člena společnosti, společnost je stále šovinistická až běda. Viz malá ukázka v Emmetových názorech.


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> Také jsem si myslel, že problém je u mne. Dnes dopoledne to vždy v určitém okamžiku přestalo stahovat obrázky. Dělalo to jen u totemu. Prostě některé obrázky to již nedodalo. Po restartu se to někdy zlepšilo někdy ne.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > nečekaná> 

Jo, to manifestování poluce, napadlo mě to soustavné plivání mužů na všechny strany, někteří jsou fakt jak vodotrysky, někteří jak lamy. Můj partner na mě jednou plivnul, tedy, ne že by přímo, to jen tak vítr zavál, co mu od huby odpadlo... teď to přebral i syn, a nepomáhá hulákání, že když jde vedle své maminky, plivat prostě nebude...

 

:-))) 


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > pjer> neviděl, ale viděl jsem Romanci X od stejné režisérky (a i tehdy tam hrál pornoherec Stiffredi)

podstatné je si uvědomit, že Breillatová (ač o sobě tato obludná bytost hovoří jako o ženě a snaží se své filmy označovat za pitvu ženské duše) točí filmy, které spadají do kategorie "umělecké porno" - ony nic víc nesledují, je to prostě porno


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > pjer> a viděl jsi Město žen?

ono je děsivé, že tehdy to ještě mohlo působit bizarně, ale projevy třeba té Sommerové atp jsou velmi podobné jako názory tehdy Fellinim velmi nadsazených postav

jen se děsím, že přijde doba, kdy i Sexmise začne být kolem nás ;-))
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2005 > nečekaná> Správně. Společnost řídí chválabohu pořád ještě muži, jelikož jsou na to stavění. Chytrý indián rozhoduje, hloupý indián pracuje. Na to, jak to vypadá když něco řídí či někde převažují ženy, se člověk může podívat do škol nebo na úřady.
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> 

Buď si mě nepochopila nebo to už nedokážu vnímat, podle mě je žena rovnoprávná, A společnost to toleruje. A tu netolaranci udávají jedinci společnost je otevřená, ovšem ne všechno je zadarmo a kde se bojuje platí stejná pravidla, ať  jste muž nebo žena.

 

Jinak muž vs žena nikam nevede ale to jsem chtěl vysvětlit tím předešlím textem.

 nevím ale věta ,,společnost není připravena akceptovat ženu jako rovnoprávého člena společnosti,,mě zní jako : ,,Muži nejsou připraveni akceptovat..... atd.,, nebo to znamená že ani ostatní ženy nejsou schopny to akceptovat? protože naši společnost tvoří jak muži i ženy.

 

 


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> "Právo na revoltu" je protimluv.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > fanýs> No jo, jenomže ono to trvá, a když tak nad tím přemýšlím, tak už delší dobu. Jeden den jsem zvědavá na obrázek, který si prohlídnu až další den... ale ostatní zcela evidentně vidí, takže je to opravdu jen u mě - a u tebe.
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> 

Romanci X jsem viděl v Paříži v nějakém "lepším" kině na Champs-Elysées, kolem mě samé vzorné páry středního věku; je to jeden z mála filmů, z nichž jsem odešel před koncem.

 

Na Anatomii pekla jsem byl se svou milou, po filmu jsme se nepohodli. Nemám pocit, že by točila porno (mě ty její filmy nijak nevzrušují), rozčiluje mě, že je vydává za hlubokou sondu do ženského vnímání světa (tady se shodneme). Scéna pití kalichu s vylouhovaným tampónem se mi zdála komická.


<reagovat 
 pjer (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> 

Neviděl, ale děsí mě už ten název.

 

Jinak si myslím, že navzdory zmíněným výplodům obracejícím skutečnost naruby je třeba o tomhle tématu mluvit a že ne každý projev "ženského angažovaného umění" musí být "kňučením".  (Asi máš ale pravdu v tom, že do stavu "kňučení" sklouzne občas každá žena, viz útoky mé milé, že jsem nic nepochopil... a to moc dobře ví, co si myslím... nechtěla vidět, že jsem nadával na film a na pseudo-filozofické hloubky paní režisérky.)


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > Absolute> 

společnost - tím myslím nejenom muže a ženy, ale i vše, co ji tvoří, tj. zvyky, pravidla, apod.

 

Nechce se mi dohadovat. Pokud máš pocit, že společnost je v pořádku, a že jsou ženy za stejnou práci stejně hodnoceny, že jsou ženy vnímány jako rovnoprávní partneři ve všech oblastech života, nemohu tě přesvědčovat o opaku.

 

Snad jen - aby sis pozorně přečetl znovu, co tu napsal emmet a nejnověji minerva. Takové názory totiž nejsou příliš ojedinělé.

 

Že je to téma, které rozpaluje, je vidět i na mých poznámkách, přestože jsem se nechtěla nechat zatáhnout do nějakého sporu muž/žena, uvědomuji si, že reaguji poněkud emotivněji, než bych chtěla.


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> Občas se to stává, ale zase to přejde. Může tobýt nějakým zahlcením totemu. Jinde se mi to nestává a připojení mám dost rychlé. S tím si musí poradit správce. Až se Vám to zase stane, tak to sem napište a upozorníme správce totemu.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > pjer> já myslím, že třeba scéna na gynekologii se skupinou mediků má slušný erotický náboj

ta kategorie umělecké porno je normální terminus technicus - je to pro lidi jako jsem třeba já, které obyč. porno uráží svou hloupostí

takže je tam nějaký skutečný příběh (a ne příběh stylu "krásná zlodějka nalíčí past na sexy detektiva tím, že ho u bazénu svede se svou kamarádkou kasařkou"), má to syžet jako normální film, ale vysokou frekvenci erotických scén

ostatně proč myslíš, že je tam ten pornoherec Stiffredi a ukazuje se tam ztopořený mužský penis atp.

jenom je hloupost hledat v tom něco víc a nebo se na to dívat jako na normální film s poněkud naturálnější optikou

ono existuje třeba dost psychologických rozborů toho, proč v Romanci X nechtěl s hlavní postavozu její přítel spát atd - to už je mimo


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.7.2005 > pjer> ba.. souhlas
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter