Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tento měsíc menstruuji
Autor: Slůůůníčko (Občasný) - publikováno 19.7.2005 (09:20:01)


čtenář p74 - 20.7.2005 >
Autorce kresby: je to skvělý počin, což ostatně dokládá ta bouřlivá hádka, která se pod ní rozběhla (a vypadá jako pod oltářem rozuzlení). Jen škoda toho, že se odebrala směrem "můj názor je pravdivý, ale tebe nezajímá, protože jsi šovinista". No a protinázor: "Nejsem šovinista, to ty jsi šílená feministka a chceš co nemůžeš mít."

Hádajícím se: Já vám dám mužské principy (nečekaná) a podle nich fungující společnost. Já se snad naštvu a tu hromadu slepých názorů si od začátku do konce přečtu a pak vás zdrbu všechny. (četl jsem asi 5 příspěvků, pak mě to přestalo bavit.)

BYLI BYSTE TAK LASKAVÍ a zkusili se na ten boj ženy a muže podívat tak trochu z druhé strany? Je úplně fuk, jestli je někdo žena nebo muž. Co takhle to vzít bezpohlavně. Existuje prostě jedinec, který má určité fyzické a psychické dispozice.... Zkuste se na ty svoje moudra podívat takhle. Došlo vám něco?
a když ne, pak:
1. Šovinistická společnost je dávno v prd...
2. Feministická společnost nemá šanci na úspěch ze stejného důvodu jako terorizmus
VÝSLEDEK: Vymlouvání se na pohlaví, omlouvání se pohlavím a argumenty založené na pohlaví jsou v současné době tak opodstatněné jako existence mikrovlnky v zemském jádru.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter