Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
sebevrah
Autor: bernall (Občasný) - publikováno 19.7.2005 (12:06:42)
asi jsem se ztratil
cestou do pekla
nemohlas mě najít
tak jsi utekla
jako bych byl bosý
a na ledě stál
jako bych byl bosý
a nemohl dál
jako bych měl oči
naplněné žlučí
a hořce viděl svět
jak sebevrah co neví
jestli vůbec skočí
a jen si kouše ret........


Poznámky k tomuto příspěvku
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > mno,pokusil ses nekdy o sebevraždu? hele, takhle to fakt nechodí.Přijde mi, že ta báseň nemá plnohodnotný, dostačující obsah ke slovu sebevrah.
<reagovat 
Lerit (Občasný) - 19.7.2005 > Mě se líbí
Body: 4
<reagovat 
čtenář p74 - 19.7.2005 > k sebevrahově myšlení se mi to nehodí. Je tam moc výzev, moc věcí, které jdou udělat, které jdou změnit. Sebevrah je podle mne člověk zahnaný do kouta, který nevidí či nevnímá cestu ven a bojuje s vlasním strachem a vůlí. Pokud zvítězí nad strachem a jeho vůle prohraje, pak skočí. Jinak je to pěkná básnička.
<reagovat 
 Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > čtenář> přesně...
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 19.7.2005 >

keďže som dnes odtiaľ čerpala do dnešnej svojej básne, patrí sa ohodnotiť :)

 


Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 19.7.2005 >

viz. Zuzu eNNKa....ale jinak fajn


Body: 4
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.7.2005 > Řekla bych, že to vlastně není o sebevrahovi, pro mě je tam podstatné právě to jako. Právě to přirovnání na závěr mi přijde dobrý.
<reagovat 
čtenář p74 - 20.7.2005 > říkal jsem pěkná básnička. A dokud jsem se nad ní nezamyslel, tak se mi závěrečné přirovnání taky líbilo. Ono totiž krásně vystihuje vizuální představu sebevraha. Lidé vidí postavu, střechu, přešlapování, divný výraz ve tváři a čekají. Lidé se nezamýšlí nad tím, proč tam stojí, proč váhá. Sledují jen jestli skoční nebo ne, pak si zalamentují nad zmařeným životem a jdou si domů ohřát uzené od včerejška. A když jsem se nad tou básničkou zamyslel pak mi právě to "jako" vadilo nejvíc, protože je v rozporu s názvem. "Sebevrah", nebo "jako sebevrah"? Proč se to nejmenuje "tak už si sakra jděte vařit to své uzené"? (hihi - ale je to myšleno vážně, jen mě nenapadá vážný název marného protestu) Pak by to podle mne bylo přesné.

Nic to ovšem nemění na faktu, že se mi ta báseň hodně líbí a odhaluje ještě jednu věc, která se nějak stává módou. Všimli jste si, kolik je v ní vulgarizmů, hovorových slov, urážek či rádoby básnicky poskládaných nesmyslů, které se tváří jako myšlenka jen proto, že ji v tom někdo hledá? ANI JEDEN - děkuji ti Bernalle za to, že jsi dokázal zdejším lidem ukázat, že i bez těchto moderních berlí se dá napsat výborné dílko. Ještě jednou dík.

<reagovat 
Kerkira (Občasný) - 20.7.2005 > Taky v tom sebevraha nevidím, spíš zklamání, tápání... hezká básnička!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kerkira (Občasný) - 20.7.2005 >
<reagovat 
Kerkira (Občasný) - 20.7.2005 >
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 20.7.2005 > hezká
Body: 5
<reagovat 
bernall (Občasný) - 21.7.2005 > děkuji všem za reakce jsem za to moc rád.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 24.7.2005 > 3-4

zvláštní.. částečně viz ostatní, ale..

do peklaXutekla, očiXtočí

znáš to s láskoupáskou? ;-)

rozhodně to není hloupý text, ale ta zdánlivá jednoduchost ho trochu shazuje do sousedství k pubertálním básničkám o lásce a to je škoda

Body: 3
<reagovat 
bernall (Občasný) - 25.7.2005 > to je jedna z mých prvních vznikla když jsem si hrál na kytaru blues a improvizoval do toho pak jsem to napsal a přidal poslední verš...
děkuji vám za vaše reakce jsem rád že mě někdo čte.....
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 5.8.2005 > Bernall> Ještě že si přestal hrát, ten poslední verš totiž, ten tam dosadí doopravdy člověka.

Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 4.10.2005 >
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.10.2005 > jo
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 4.10.2005 > Kurva dobrý prostě.
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 5.10.2005 > g morr> 

ještě že si občas projedu, co déčkuje gé...

 


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter