Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Duchové na mostě z kolekce Madmanova galerie
Autor: Madman (Občasný) - publikováno 14.6.2001 (00:10:35)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Kirké (Občasný) - 18.12.2001 > krásný... a nebe naprosto úžasný!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.6.2001 > Námět je hezkej... ale je to moc tmavý. Příliš mnoho místa představují souvislé černé plochy.
Body: 1
<reagovat 
Godard (Občasný) - 14.6.2001 > Něco tomu chybí, asi lepší kompozice. Nápad dobrej, světlo taky.
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 14.6.2001 > Kompozice se mi dost líbí.....mraky dávaj hodně dobrou atmosféru...fronta na to až si lidi budou moct stoupnot na karlův most taky jde :-)...hlavně ty mraky...ty mraky
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 14.6.2001 > a ta úžasná ostrost
<reagovat 
čtenář Kamikadze - 14.6.2001 > Bezva fórek...hihi...hi
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.6.2001 > No asi tomu chybí Godard na mostě... tak příště, Made!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Pocestny - 14.6.2001 > Chvili jsem lustil, kde je ten most, pak jsem jej teprv vytusil ze znalosti situace. Paklize se foto tyka neceho na moste, mozna mozna mel byt z te fotky poznat ten most a taky to, ze ta vec je opravdu na tomto (nad timto) moste(m)? Zprvu jsem se taky domnival, ze svetlo vychazi z domu v pozadi... Kompozice - mimo jine: svislice padaji, vlevo jsou nejake zmatky (budto jdou uriznout, nebo tam muze byt cela brana, aby bylo poznat, co tam je - clovek, nebo neco vic...)Hodnotime-li tu tedy vsichni techniku a napad, jde to (i kdyz ostrost se v tom rozliseni prilis nepozna) Na druhe strane, tema je to myslim zajimave, ale narocne a tak drzim palce do dalsich podobnych! Ono se z toho jednou neco vyklube :) P.
<reagovat 
adammo (Občasný) - 15.6.2001 > pekna divadelni inscenace,kde to je????
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 15.6.2001 > L: Nerejpej
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.6.2001 > Pocestný : Svislice padají??? Neříká se tomu náhodou perspektiva čéče???
<reagovat 
Madman (Občasný) - 15.6.2001 > adammo: snad taky nemáš problém s určením mostu jako čtenář :-)))
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 15.6.2001 > Madmane, super fotka, souhlasím s TH, ty mraky jsou tam užasný a černý plochy mi vůbec nevaděj, naopak je jich tam tak akorát. Řekl bych, že čtenář P musí mít dost problémy s orientací, nebo si dělá srandu (jedině snad, že ta věžička padá do strany, ale v celkové kompozici mi to nijak zvlášť nevadí, to jedině, když člověk opravdu chce na celkově pěkném obrázku najít nějakou mouchu).
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.6.2001 > Seš borec Madmane, marná sláva, v Praze jsem se narodil, ten pohled notoricky znám a tu fotku bych si vystavil do pokoje...nádhera!:)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 15.6.2001 > Majestat Prahy v pravem svetle...
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 16.6.2001 > krása
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 19.6.2001 > Mno..snad jen že ne každej byl v praze na Karlově mostě že.. a ten na stokoruně to zrovna není :-)

K fotu: máš to křivý a nějak divně zarámovaný v jinak příjemně působícím rámečku. Duchy na mostě jsem musel trochu hledat, asi to chtělo víc přibleskávat(?)
Osobně bych si jí nekoupil
Body: 1
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 24.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 10.8.2001 > Upřímně řečeno mi to přijde naprosto skvělý, jako většina tvých děl.
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 14.8.2001 > SUPER
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 14 14 15 (16) 17 18 19 20 21 22 25 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter