Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci pokracujem z kolekce grafika
Autor: adammo (Občasný) - publikováno 17.6.2001 (00:38:04), v časopise 11.12.2001
další v kolekci>



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář anonym_xy - 20.2.2002 > pokračuj, je to výborné, skutečně, výborné, a hlavně společensky prospěšné.......
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 15.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 15.6.2001 > technokratický
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.6.2001 > OK kámo vzpamatuj se. Psal sem ti soukromě ať nedáváš schválně víc jak jedno dílo za den do volnýho protoru, prtože tím mimo jiné škodíš i ostatním.....psal jsem ti to potom co jsem viděl tvé dvě grafiky ve Volném prostoru (jednu z nich jsem tedy přesunul na další datum a napsal jsem ti ať si ji dyžtak přesuneš na datum jiné, když ti nevyhovuje to které jsem nastavil). Bohužel, když jsem se znovu přihlásil, tak jsem viděl nejen ty dvě grafiky, ale navíc ještě pár dalších vložených schválně kvůli mě o čemž svědčí nápis u jedné grafiky "Proc ne treba tri (pro TH)" a názvy dalších grafik jakbysmet......ještě jsem ti nic nenapsal, ale znovu jsem tyhle všechny příspěvky postupně přehodil na následující dny, aby byly zviditelňovány postupně, ale po mém dalších přihlášení jsemje viděl opět dány na jeden den..............tvé příspěvky přehazuju na o několik dní starší datum, aby zmizely....jestli chceš tak si je nastav postupně na budoucí data po jednom za den aby jsi neškodil ostatním...pokud budou opět dány na jeden den budou smazány......

Za redakci Totemu

Thomas Hudson
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 17.6.2001 > Celkove dobre, nemohu ale prijit na chut slovosledu titulu, zni mi to zhruba jako "Modelu, fotografie architektonickeho"...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter