Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kruhy
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 22.7.2005 (20:54:35)
canon AE1, bez úpravy


Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 22.7.2005 > Fajn.
<reagovat 
surma (Občasný) - 22.7.2005 > dobrý...
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 23.7.2005 > skvělý
Body: 5
<reagovat 
babyka (Občasný) - 23.7.2005 > tyhle příběhy mám veleráda..
Body: 5
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 24.7.2005 > moc vám děkuji, jsem poctěna...
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 24.7.2005 > Whoops, nějak nesdílím nadšení ostatních. Fotografie je technicky nezvládnutá, alespoň něco, v tomto případě kruhy, by ostré být mělo. Chtělo to větší hloubku ostrosti. Záběr není nijak originální, kruhy si tam tak visej... Pofotografovaný kousek reality. Jeden z miliónů.
Body: 1
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 24.7.2005 > jan(ek)> větší hloubku ostrosti?? víš, co chceš dokázat ze základním objektivem?? větší hloubka to asi nepůjde..tahle fotka je již dosti stará, je to můj první film, který jsem vložila do zrcadlovky před dvěmi lety-proto si myslím, že tahle fotka je velkolepá...uvidíme co budu fotit za 10 let praxe, třeba tam bude ta "hloubka"..hah..
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 24.7.2005 > mmiiaa> Větší hloubky ostrosti lze dosáhnout s každým objektivem. Bylo by možná lépe si něco málo o tom přečíst. Pokud máš zájem, mohu vysvětlit. Ale nerad se vykecávám zbytečně.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 24.7.2005 > jan(ek)> budu jedině ráda..díky
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 24.7.2005 > mmiiaa> Fajn. Takže: jestliže zaostříš na nějaké místo při úplně odcloněném objektivu, na fotografii bude ostré jenom to, co se nachází v rovině kolmé na osu objektivu, která prochází místem, na které si zaostřila. Všechno před i za touto rovinou bude tím neostřejší, čím dál to bude. Pokud objektiv přicloníš, tato pomyslná rovina se "roztáhne" o něco více dozadu a o něco méně dopředu. Zjednodušeně řečeno, čím vyšší clonové číslo, tím je rovina ostrosti "hlubší". Na většině objektivů mladších 50-ti let máš na ostřícím prstenci číslíčka udávající vzdálenost v nějakých mírách (většinou metrech, alespoň v Evropě). Na objektivu, za ostřícím prstencem je uprostřed čárka od které na obě strany vzestupně jdou clonová čísla. Jestliže zacloníš, zaostříš na určitou vzdálenost a podíváš se na objektiv, rozmezí mezi dvěma použitýma clonovýma číslama na objektivu ti řekne odkud kam bude obrázek ostrej. Vizuálně se to dá zkontrolovat při pracovní cloně, tam je ten rozdíl jasně patrný. U kinofilmovejch zcadlovek to je ovšem vzhledem k velikosti hledáčku dosti komplikovaný. Tak, snažil jsem se co nejjednodušejc, kdyby se mi to nepodařilo, klidně se zase zeptej. Aha, zapomněl jsem říct, že ta vzdálenost odkud kam je obrázek ostrej, je právě ona kýžená hloubka ostrosti.
Moc užitečná věcička.. :-)měj se. J.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 24.7.2005 > jan(ek)> aha, takže jelikož mám kinofilmovou zrcadlovku, je to obtížné...proto to raději nebudu řešit...ze clonou se teprve učím pracovat, když jsem tuhle fotku fotila, vůbec jsem netučila co to clona je-ten fotoaparát jsem měla druhý den...moc díky..
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 24.7.2005 > mmiiaa> Je to obtížné vizuálně kontrolovat, obtížné, nikoliv nemožné. A vizuálně, kontrola na těle objektivu podle zmíněné škály je zcela prostá. Řešit to sice nemusíš, ale když budeš chtít hrát hokej, taky se budeš muset nejdřív naučit bruslit.
Nebo se do smrti plácat s dětičkama na zmrzlém rybníčku. Hezkej den. J.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 24.7.2005 > jan(ek)> ale klídek hochu, já se snažím a učím se, ale tohle není věc jednoho dne sakra, to bys snad mohl vědět!! učím se fotit dva roky a to sakramentsky krátká doba...clonu jsem začala používat až poslední dobou, díky mému kamarádovi fotografovi, který mě to vysvětlil..a budu se učit ještě hodně dlouho, nejspíš celý život...každopádně díky za tvá slova, potřebuji takové připomínky...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter