Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Omezená lámavost srdce z kolekce Poddoteky
Autor: Přeslička (Občasný) - publikováno 24.7.2005 (13:36:45)
další ve sbírce>

Omezená lámavost srdce

 

Zůstalo rozlomené

po poslední

marné lásce,

která už vyhasla,

ale srdce se nesložilo.

 

Každý má přidělenou

svou vlastní

limitu lásek.

 

Po vyčerpání

zapomene.



Poznámky k tomuto příspěvku
nic (Občasný) - 24.7.2005 > název je nádhernej, dílko ok
Doporučil 
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 24.7.2005 > Srdce nikdy nezapomíná na nic
Body: 4
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 25.7.2005 > spíš jen název...slovo limita nám takhle použité trochu vadí, i když chápeme co chceš říct...a to s láskou na příděl,to si nemyslíme...

a co se to děje? To je teď v módě žlutá barva?
U nás fakt tenhle odstín vypadá jak zvětralá citrónová šťáva, to nám nedělejte...

jinak hezkej den přejeme
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 25.7.2005 >

 Hezky ti to tu matematicky rozebrali.

Moc pěkná myšlenka a krásný název. 


Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 24.7.2005 > Taky si myslím, že srdce nezapomíná ... Ten limit ( mužský rod ), asi také není tak úplně matematicky přidělen ............. vedle sebe někdy běží i více limitů ....( bohužel .....).... atd. .....
Body: 3
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.7.2005 > Barča> počítaj se limity fcí, ne limiti. rod je dobře.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.7.2005 > Barča> a matematicky je to taky dobře. fakt.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.7.2005 > Barča> jediný, co neni dobře, je význam. asi.
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.7.2005 > zkrveživ>  Ale zkrvežive, limit podle vzoru "hrad". Mužský rod, nikoli ženský. Neříká se přece "ta jedna limita", ale jeden limit.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.7.2005 > Barča> právěže řiká:o)))

páč sou to dvě odlišný slova. mam najít definici? z hlavy jí nevysoukám...
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.7.2005 > zkrveživ>  .... odlišná slova ---- to fakt slyším poprvé ...... ( jinak existuje, myslím, slovo limeta, limetka ..., teď ale honem nevím, co to je, abych se přiznala .... )
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 24.7.2005 > Barča> 

Hele nerad to rikam ale zkrveziv ma pradu, existuje tzv. limita coz je primka, ktera ma tu vlastnost ze graf funkce se k ni nekonecne priblizi ale nikdy se ji nedotkne... a je to ta limita funkce.  


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 26.7.2005 > Barča> limetka je citrusová plodina, s limitou má zkrveživ pravdu
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.7.2005 > Skafloc>  Tak to je něco jiného, takový matematik zase nejsem, dík tedy za vysvětlení !
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.7.2005 > Skafloc> zjednodušeně řečeno:o)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.7.2005 > Skafloc> mimochodem, co znamená to "nerad to říkám"?:o)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.7.2005 > Barča> Funkce f má v bodě a limitu A právě tehdy, když pro všechna e Î R+ existuje d Î R+ tak, že pro všechna x Î Ur(a,d) existuje f(x) Î U(A,e)

:o))))))
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 25.7.2005 > zkrveživ> To znamena ze se nerad seru do cizich hovoru...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 26.7.2005 > zkrveživ> chi.. já už si na to věčné "nerad, to říkám ale Emmet má pravdu" od mnoha lidí prostě zvyknul :)
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.7.2005 > zkrveživ>  Ó, díky, mistře, teď už to chápu dokonale !
<reagovat 
 fff (Občasný) - 26.7.2005 > Emmet_RAY> nojo, to bude tim, že já s většinou lidí vycházim přinejmenšim dobře:o))))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.7.2005 > Barča> no na okolí bodu se nikdo neptal:o)))
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 9.11.2005 > Zvláštní a zajímavý pohled.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 22 24 26 27 (28) 29 30 31 32 34 35 36 37
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter